quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:05 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nieuwe flesjes
[ afbeelding ]
En we beginnen met de rechter. Omnomnom
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:05 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nieuwe flesjes
[ afbeelding ]
En we beginnen met de rechter. Omnomnom
Schijnt in Brussel heel gewoon te zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die hun wieldoppen () met TY-raps vastzetten (
![]()
)
Wieldoppen gejat: nieuwe claimen of velgen kopen?quote:Een veel gebruikte methode om wieldoppen te "beveiligen" hier in Brussel is de wieldop vastmaken aan de stalen velg met tie-wraps. Dan zijn ze nog te stelen, alleen niet binnen enkele seconden. Ik zou de verzekering er niet in betrekken, 4 nieuwe doppen kopen en ze zo vastmaken.
Wat ik maar niet lijk te begrijpen is de houding van het Oekrainse volk.quote:
Ik zie eerder een Georgië 2.0.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Voormalig Joegoslavië 2.0?
Het heeft alle ingrediënten ervan.
Laten we hopen dat het niet zo ver gaat komen.
twitter:thisQueensPark twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 01:36:37Alexander Zaldostanov "the Surgeon", leader of Russian bikers the Night Wolves, attends a pro-Russian rally in Crimea http://t.co/AKAjXIvVwe reageer retweet
Jij zal het weten; koos streeploze burger in een bloemetjespakquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja of met zo'n blauw pak, wat moet je je dan kut voelen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij zal het weten; koos streeploze burger in een bloemetjespak
Wie verkoopt dit nou, en nog in Braboland ookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m778526335
Leuk voor thuis, je eigen antiflits setjeAlleen de overall ontbreekt nog
Geen idee, misschien is het wel interessanter om te weten wie dit koopt. Want dat vind ik dan wel weer engquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wie verkoopt dit nou, en nog in Braboland ook
Verzamelaars.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is het wel interessanter om te weten wie dit koopt. Want dat vind ik dan wel weer eng
Gewoon, omdat het kan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom zou een psycho dat aantrekken
Carnaval jonguh...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wie verkoopt dit nou, en nog in Braboland ook
geen dankquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:58 schreef Rave_NL het volgende:
Een andere kijk op de hedendaagse actualiteit, compleet met historische analyse. Waar zijn we zonder onze puma.
Dit denk ik ook, afhankelijk van of de Russen garanties blijven krijgen tot toegang zwarte zee en dan nog wat.quote:
Ik moet Putin nageven dat hij Europa een meterslange middelvinger geeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:04 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, afhankelijk van of de Russen garanties blijven krijgen tot toegang zwarte zee en dan nog wat.
De EU wilde ook een paar NH-90's sturen maar ze stonden allemaal aan de grondquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet Putin nageven dat hij Europa een meterslange middelvinger geeft.![]()
Komen wij aan met van Baalen en Verhofstadt...
[ afbeelding ]
Misschien moeten die Ruski's maar in de EATC pool... Die schuiven tenminste zonder blikken of blozen even 13 Candids die kant op...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De EU wilde ook een paar NH-90's sturen maar ze stonden allemaal aan de grond
Abchazië was niet meer dan een generale repetitie om te zien waar ze mee weg kunnen komen.quote:
Jij lijkt me een prima pijper.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:59 schreef BredeBroeder het volgende:
"BELANGSTELLENDE BANK
voltooid
SUCCES
De functie intresse voor Soldaat Infanterie Luchtmobiel is met success bevestigd."
Yes
Alleen MARN ALG is verdwenen ofzo?
Ik zie alleen maar Tamboers & Pijpers, Verbindingsdienst en Monteur..
Je oogst wat je zaait.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Goh, wat zijn jouw reacties toch altijd van grote waarde.
Ik zag het ja... erg kansloos.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet Putin nageven dat hij Europa een meterslange middelvinger geeft.![]()
Komen wij aan met van Baalen en Verhofstadt...
[ afbeelding ]
Ik volg je relaas, maar ik denk dat je theorie wat te lang duurt voor Russische begrippen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Abchazië was niet meer dan een generale repetitie om te zien waar ze mee weg kunnen komen.
Binnenkort wordt er in de Krim een referendum over autonomie gehouden, Rusland zorgt er nu voor dat de Krim en haar burgers beschermd worden tegen, en ik quote, 'fascisten van het vasteland'. Referendum zorgt voor een massale toestemming voor autonomie. Russische troepen blijven in het gebied om de nieuwe goedgezinde buur te steunen en hun eigen strategische en economische belangen veilig te stellen.
Binnen 5 jaar komt er een nieuw referendum over aansluiting bij Rusland zelf, wat wederom met een hoop enthousiasme begroet zal worden.
Ondertussen zal de rest van Oekraïne economische maatregelen krijgen zoals het wegvallen van de gas- en oliesubsidies. Als ze zo graag bij de EU willen horen moet de EU daar maar geld in pompen. Het hele traject tot volledige aansluiting bij de EU zal zo'n 10 jaar in beslag nemen. Tegen die tijd is de burgerbevolking zo teleurgesteld in de politiek dat pro-Russisch sentiment weer de kop op steekt, wederom financieel gesteund vanuit Rusland. Pro-Russische partijen met de beloftes van goedkopere gasprijzen etc weten de meerderheid van de bevolking achter zich te krijgen en wint de verkiezingen. De pro-Russische koers blijkt beter te werken voor Jan modaal dan de pro-Europese koers. Toetreding tot de EU wordt onder Russische druk afgeketst.
Oekraïne blijft in pro-Russisch vaarwater, Rusland is de grote winnaar omdat de Krim tot Rusland blijft horen, de EU lijdt ongelooflijk gezichtsverlies en ziet zijn miljardeninvesteringen verdampen, en de grote verliezer is de Oekraïeners zelf die weer terug zijn bij af.
Mark my words.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |