quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Er is wel carnaval hier. In Stompwijk en Noordwijkerhout of iets. Maar dat is ook redelijk sneu.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, niks doen. Beetje gamen, beetje leren.
Ga jij feesten? Ownee, geen carnaval boven de rivieren muv waar TGND woont.
Ja, beetje een traditie na-apen. Zal nog wel even duren voordat dat net zo gezellig wordt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is wel carnaval hier. In Stompwijk en Noordwijkerhout of iets. Maar dat is ook redelijk sneu.
Ik heb van horen zeggen dat het daar meer een christelijke insteek is.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, beetje een traditie na-apen. Zal nog wel even duren voordat dat net zo gezellig wordt.
Hoi Tukkerquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Goedemiddag.
Nou, daar zit je dan. Iemand nog wat leuks te vertellen?
Geen verkleedpartijen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat het daar meer een christelijke insteek is.
Een beetje een kleine optocht door het dorp, wat muziek, en dan naar het buurthuis om wat te drinken.
Is me niks van verteld.quote:
Ga als paus, allemaal handjes schudden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is me niks van verteld.
Maar ben er nooit heen geweest, want veel van die gelovige dorpen wordt je als buitenstaander met de nek aangekeken.
Er is daar echt helemaal niks wat het waard is te bezoekenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga als paus, allemaal handjes schudden.
Kom dan naar brabant jonge!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is daar echt helemaal niks wat het waard is te bezoeken
Stompwijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is wel carnaval hier. In Stompwijk en Noordwijkerhout of iets. Maar dat is ook redelijk sneu.
Ik weet niet. Mijn beeld van carnaval is niet iets waar ik gezien wil worden.quote:
I knowquote:
Tjah, jammerquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet. Mijn beeld van carnaval is niet iets waar ik gezien wil worden.
Dat wil niemand. Daarom vermommen ze zich allemaal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Mijn beeld van carnaval is niet iets waar ik gezien wil worden.
Na Honda's.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
Carnaval, meest nutteloze ding dat ze ooit hebben uitgevonden.
Breda is mn 2e stadje, dus dat komt goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:22 schreef muhahaha het volgende:
Carnaval ja
Wat een kutfeest, beter gewoon in eigen stad feesten, veel beter![]()
Tja, ik woon daar nietquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In Brazilië ziet het er altijd wel tof uit op de foto's...
Wist ik niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:25 schreef PeuRac het volgende:
Breda is mn 2e stadje, dus dat komt goed
... zoals jij het zegt kan ik me er wel wat bij bedenken jaquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klaarmaken voor carnaval [ afbeelding ]
Er lopen in Roosendaal altijd wel veel lekkere sletjes rondquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
... zoals jij het zegt kan ik me er wel wat bij bedenken ja
Zoals het legen van je puddingbuks zodat je je niet vergrijpt aan de eerste de beste trol
+1quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
Carnaval, meest nutteloze ding dat ze ooit hebben uitgevonden.
Je bent zelf een sletjequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er lopen in Roosendaal altijd wel veel lekkere sletjes rond
Uit je eerdere reacties blijkt dat je verder geen carnaval viert?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft hij veel keuze dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
... zoals jij het zegt kan ik me er wel wat bij bedenken ja
Zoals het legen van je puddingbuks zodat je je niet vergrijpt aan de eerste de beste trol
De meeste strollen zijn wel sletjes ja, anders krijgen ze nooit een worst tussen de benenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch lukt het hem niet blijkbaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie heeft wel keus ja, geen lelijke/vervelende man.
Dat betekent niet dat ik ze niet zie rondlopen als ik daar toevallig benquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uit je eerdere reacties blijkt dat je verder geen carnaval viert?
Nee echt het is daar echt een wedstrijdje sletterig kledenquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De meeste strollen zijn wel sletjes ja, anders krijgen ze nooit een worst tussen de benen
Tjah, dat elke keer oprakelen vind ik zelf weinig behulpzaam.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:39 schreef PeuRac het volgende:
Weet ik, maar toch lukt het hem niet blijkbaar
Ga je daar stappen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:39 schreef Faxie het volgende:
Dat betekent niet dat ik ze niet zie rondlopen als ik daar toevallig ben
Ik ben niet kaalquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Notoire leugens, dit, kale.
Ach ja, dat gebeurt overal wel toch?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee echt het is daar echt een wedstrijdje sletterig kledenDe strakke pakjes vliegen je om je oren daar.
Als ik bij het poolcafe ben verzamelen ze zich vaak daar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, dat elke keer oprakelen vind ik zelf weinig behulpzaam.
[..]
Ga je daar stappen?
Niet in Berrege hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach ja, dat gebeurt overal wel toch?
Krijg je zeker een harde keu van.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik bij het poolcafe ben verzamelen ze zich vaak daar.
Boh, en een blauwe dopquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Krijg je zeker een harde keu van.
Waar?quote:
Shooting pool with an end of ropequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Krijg je zeker een harde keu van.
He bahquote:
Zolang het maar schoenen zijn waardoor je helemaal niets meer van voeten ziet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja je moet toch ergens al die schoentjes aan vastzetten toch?
* muhahaha gooit zijn Birckenstocks wegquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang het maar schoenen zijn waardoor je helemaal niets meer van voeten ziet.
Dat is me ook een dorpquote:
Welkom in mijn wereldquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is me ook een dorpeen keer wezen stappen en wist meteen waar alle lelijke vrouwen heen verhuisd waren
Ga dan naar Bredaquote:
Er zijn genoeg plekken in het zuiden met wel mooie vrouwenquote:
Daar heb ik jarenlang rondgezwerfd.... ook maar een groot dorp eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga dan naar Breda
[..]
Er zijn genoeg plekken in het zuiden met wel mooie vrouwen
Klopt, maar wel een gezellig dorp en eentje waar ik veel mensen ken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar heb ik jarenlang rondgezwerfd.... ook maar een groot dorp eigenlijk.
Het Zuiden heeft meer manschappen, beter uitgerust en superieure verdedigingslinies. Enige wat we allicht ontberen is een vloot.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Westerlijk Masterrace reporting in.
Ja, ze zitten gauw te strak. Niet fijn!quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:51 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij is het vandaag sint-juttemis, want ik heb een rok gevonden. Nu nog een maillot erbij. Weet iemand of ik die ook groter moet kopen, zoals bij een panty?
cameltoequote:Op woensdag 26 februari 2014 16:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, ze zitten gauw te strak. Niet fijn!
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:21 schreef Cobra4 het volgende:
Ik sta net in de Jumbo bij de kassa en leg het eerste product uit mijn mandje op de band.
De kassamiep scant het, kijkt nog eens goed naar het scherm en roept hard: "Gefeliciteerd meneer!!! U bent de 400ste klant van vandaag. U krijgt uw boodschappen gratis!!!!.
De mensen achter mij in de rij geven mij een schouderklopje en feliciteren mij.![]()
Ik blij!
Tot ik nog eens in mijn mandje keek om de rest op de band te leggen. Alleen een afbakstokbrood, een kuipje smeerkaas en een doosje popcorn.![]()
Wel 6 euro aan gratis boodschappen.
Respect. Ik kom zowaar van lamheid de bank niet af als ik loop te trippen op lsd. Wat is je geheim?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:08 schreef PeuRac het volgende:
Weer lekker gelopenop het einde een paar druppeltjes, die zorgden er mooi voor dat ik iets harder ging lopen
Schijnt dat ze vandaag de 400ste Jumbo in NL hebben geopend. Vandaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk. Ik wist niet dat ze dat deden.
Ach 6 euro is beter dan niks.
quote:
Ah, vandaar. Ik was al op weg naar de Jumboquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schijnt dat ze vandaag de 400ste Jumbo in NL hebben geopend. Vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |