In België zullen ze ook wel Chelsea uitzenden ivm Hazard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, vanavond Schalleke v Real Madrid op de ZDF. Galatasaray v Chelsea heb ik geen zin in.
Marcheer jij eens snel terug naar je zolderkamer. Rotjong.quote:
Ze zijn toch al eens eerder ontsnapt? Zou zomaar een vervolg op kunnen komen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Wel een beetje een saai einde inderdaad, daar had een spannender slot ingezeten.
Goed idee Stinho.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, vanavond Schalleke v Real Madrid op de ZDF. Galatasaray v Chelsea heb ik geen zin in.
Chauvinisme ten top.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In België zullen ze ook wel Chelsea uitzenden ivm Hazard.
Ja, het zal in Nederland vast ook erg zijn hoor. Maar ik het het idee dat het in België behoorlijk aan het doorslaan is.quote:
Vorige keer dat ze gepakt zijn moesten ze van het OM weer worden vrijgelaten las ik net, misschien kan dat nog een keer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zijn toch al eens eerder ontsnapt? Zou zomaar een vervolg op kunnen komen.
Volgens mij hebben ze gister zelfs geen CL uitgezonden. Ik heb ManU op nederland 3 gekeken.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
Ik snap in Nederland wel dat ze Galatasaray uitzenden, wat extra Turkse kijkers en de gemiddelde kijker kijkt toch wel denk ik.
In België zou ik als zender gewoon Schalke-Real pakken.
Ik bedoel in de FB Stijn. GGMM had dat al aangegeven, geen ziektes meer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar staat dat over schelden in de policy.
Op ctrl + f en dan ''taalgebruik'' en ''schelden vind ik niets qua trefwoorden
Aah ok, dat had ik niet meegekregen. Mijn fantasie sloeg blijkbaar te veel op hol...quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vorige keer dat ze gepakt zijn moesten ze van het OM weer worden vrijgelaten las ik net, misschien kan dat nog een keer.
Bedankt voor de uitleg. Ik zal waar mogelijk (quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedoel in de FB Stijn. GGMM had dat al aangegeven, geen ziektes meer.
Toen waren ze wel opgepakt na een wilde achtervolging, nadat ze aan een politiecontrole probeerden te ontsnappen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dat had ik niet meegekregen. Mijn fantasie sloeg blijkbaar te veel op hol...
Waar heb je het over? Mag je nu geen tyfus, aids, lepra etc meer zeggen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef onlogisch het volgende:
Wat een betutteling zeg. Geen ziektes en scheldwoorden meer.
Misschien is het een idee als we voortaan op woensdag avond met zijn alle gezellig de nieuwste breicreatie van oma Jans kunnen beoordelen die sindskort haar eigen youtube kanaal heeft. Dat kan dan net voordat we met zijn alle klaar zitten voor de aftrap van lingo.
Ik dacht dat VBL een beetje een afspiegeling wilde vormen van het doorsnee volk wat weleens een wedstrijdje in het stadion bezoekt. Als een "kut" of "tyfus" of "godverdomme" daar niet meer tussen past, wordt wel duidelijk dat de mensen die het hier voor het zeggen hebben altijd op vak 818 zitten
Hazard is hun enige beetje presterende topspeler, en zo boeiend is Real - Schalke nou ook weer niet. Schalke wordt gewoon overklastquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:31 schreef Typisch het volgende:
Ik snap in Nederland wel dat ze Galatasaray uitzenden, wat extra Turkse kijkers en de gemiddelde kijker kijkt toch wel denk ik.
In België zou ik als zender gewoon Schalke-Real pakken.
Helemaal niet meer of enkel de mongolische verbasteringen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:40 schreef onlogisch het volgende:
Wat een betutteling zeg. Geen ziektes en scheldwoorden meer.
Misschien is het een idee als we voortaan op woensdag avond met zijn alle gezellig de nieuwste breicreatie van oma Jans kunnen beoordelen die sindskort haar eigen youtube kanaal heeft. Dat kan dan net voordat we met zijn alle klaar zitten voor de aftrap van lingo.
Ik dacht dat VBL een beetje een afspiegeling wilde vormen van het doorsnee volk wat weleens een wedstrijdje in het stadion bezoekt. Als een "kut" of "tyfus" of "godverdomme" daar niet meer tussen past, wordt wel duidelijk dat de mensen die het hier voor het zeggen hebben altijd op vak 818 zitten
Helemaal niet meer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hazard is hun enige beetje presterende topspeler, en zo boeiend is Real - Schalke nou ook weer niet. Schalke wordt gewoon overklast
[..]
Helemaal niet meer of enkel de mongolische verbasteringen?
Van wat ik begreep worden zelfs de meeste verbasteringen niet meer geaccepteerd. O.a. zoals kanjer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hazard is hun enige beetje presterende topspeler, en zo boeiend is Real - Schalke nou ook weer niet. Schalke wordt gewoon overklast
[..]
Helemaal niet meer of enkel de mongolische verbasteringen?
Oké...quote:
Daar heb ik helemaal niks op tegen, zeg dan gewoon kanker als je het nodig vindt om het uit te typen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van wat ik begreep worden zelfs de meeste verbasteringen niet meer geaccepteerd. O.a. zoals kanjer.
Kim jong Rene zal deze uitbrengen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké...Wanneer komt de memo uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |