Wel op meerdere?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een enkele school gescheten.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:40 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alleen Feyenoorders kijken niet. Want dat zijn zure calimero's
Geintje johquote:
Hield je het in of rende je net als Shitbreak naar huis als je moest?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op een enkele school gescheten.
Ik hield het op haha. Geen pretje, maar op school schijten vind ik kut.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hield je het in of rende je net als Shitbreak naar huis als je moest?
al gekeurd?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:50 schreef TwenteFC het volgende:
Goooodverdomme, net hele auto gewassen gaat die zakkenwasser van een broertje de matten uitkloppen voor de auto tegen de wind in.
Wat een ...
Breng hem zo weg, moet wel wat aan gebeuren denk ikquote:
Dan verdienen ze die namen ook niet meerquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bonnie & Clyde zijn gearresteerd in Duitsland.
Dan hadden ze kapot geschoten moeten worden ja.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan verdienen ze die namen ook niet meer
Zonder verzet ook. De teleurstelling hoorde je gewoon in de nieuwslezer zijn stem.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan verdienen ze die namen ook niet meer
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook weer druk bezig met FM. Blijft een ontzettend goed en verslavend spelletje.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat hoge doelsaldo komt vooral door 8-0 winst op Jong Twente & 6-1 winst bij Dordt.
Bedankt voor de tip Stijn. Ik kijk mee vanavond op de ZDFquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, vanavond Schalleke v Real Madrid op de ZDF. Galatasaray v Chelsea heb ik geen zin in.
Hoiquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Zonder verzet ook. De teleurstelling hoorde je gewoon in de nieuwslezer zijn stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |