Klinkt alsof mensen je naar Justin Bieber probeerden te lokken. Zo erg is het toch niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef Norrage het volgende:
Al vele mensen hebben mij proberen over te halen, maar nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Klinkt alsof mensen je naar Justin Bieber probeerden te lokken. Zo erg is het toch niet?Nee. Al krijg ik geld toe, hoef ik er niet naar toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bieber zou ik voor de grap nog wel mee willen maken
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ik wil ook naar Bieber. Al is het alleen al om die 13-jarige meisjes raar te zien kijken dat er iemand met gezichtsbeharing in het publiek staatquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee. Al krijg ik geld toe, hoef ik er niet naar toe
Bieber zou ik voor de grap nog wel mee willen maken
Misschien wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:46 schreef Felagund het volgende:
War on Drugs.
Album van het jaar tot nu toe?
Haha, ik 'ken' dit jochie toevallig. Kom er zelf ook vandaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:12 schreef Moody het volgende:
WTFHengelo?
Het begint met
[..]
Gaat dus echt over onze Nederlandse Hengelo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:26 schreef Maxerazzi het volgende:
Voor 2014 zijn alleen Angel Olsen en Sun Kil Moon tot nu toe blijven hangen. Ik heb gisteren weer een gitaarmeisje gevonden waar ik een ontzettend zwak voor heb, maar haar plaat komt alweer uit 2012. Jessica Pratt, prachtige folk.he, ook al vaak geluisterd dit jaar. ze kwam langs op een paar van mijn favoriete blogs, en deed ook net een Europese tour. Erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |