Het is natuurlijk wat zwaar uitgedrukt, maar het erge is dat het veel re herkenbaar isquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha ja, of dit Smiths pareltje:
[..]
Een heel album zelfs: http://www.discogs.com/Madvillain-Four-Tet-Remixes/release/455631quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef Maxerazzi het volgende:
Verrek, ik wist niet dat Four Tet ook wat tracks van Madvillain heeft lopen remixen.
Dat is ook suf nummer...rock ballads.... Luister physical graffiti eens of LZI en IIquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef Kerftminister het volgende:
Trouwens net voor het eerst weer eens een klassieker geprobeerd hier, Led Zeppelin IV. Vond het wel aardig, maar waardeer het niet echt, heb Stairway to Heaven sws nooit echt gewaardeerd, vond het altijd een overschat nummer.
Wel grappig, het hele album (echt een aanrader) is op dit nummer na echt totaal anders. Birds is zo prachtig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben trouwens een beetje verliefd op dit nummertje
Het klint zo lekker
Zal eens proberen, want verder dan een paar nummers was ik niet gekomenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wel grappig, het hele album (echt een aanrader) is op dit nummer na echt totaal anders. Birds is zo prachtig.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een heel album zelfs: http://www.discogs.com/Madvillain-Four-Tet-Remixes/release/455631
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Terecht.
Vandaag in de bus ook weer even One Beer van MF DOOM geluisterd, herinner ik me meteen weer dat ik veel te weinig naar hem luister, binnenkort maar even hele discografie in een hele week erdoorheen werken ofzo.
Dat is al eentje die ik nog niet gehad heb.quote:
Ik vond het net wel dik, zelfs nummers van het tweede album klonken heel vet. Alleen duurde maar een uurtje.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:48 schreef Z het volgende:
[..]
Gister was het behoorlijk belabberd in Paradiso. Cate Le Bon was eerder op de avond ijzersterk.
Ik vind em ook goed, heel mooi. Alleen wat traditioneler dan normaal.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De nieuwe a
Hoewel ik eigenlijk de losse single nog toffer vind
Alle goede nummers van 2013 in een mooie lijst zetten lukte ook niet helemaal. Voor 2014 gewoon weer hetzelfde proberenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Een bij voorbaat rampzalige onderneming, I like it.
Met die lijst van Tsjok ben ik echt een 4 maand mee bezigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef Felagund het volgende:
Dat heb ik ooit geprobeerd (alleen het luisteren dan, zonder rating), voordat mijn Itunes crashte.
Werk je met smart playlists?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alle goede nummers van 2013 in een mooie lijst zetten lukte ook niet helemaal. Voor 2014 gewoon weer hetzelfde proberen
Ik heb automatische afspeellijsten van elk jaar, dus als ik de goede nummers wil hebben sorteer ik gewoon op sterren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alle goede nummers van 2013 in een mooie lijst zetten lukte ook niet helemaal. Voor 2014 gewoon weer hetzelfde proberen
4 maand? Dat zijn 52 nummers per dag, aangenomen dat je niets dubbel luistert en alleen maar nieuwe dingenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Met die lijst van Tsjok ben ik echt een 4 maand mee bezig
Ik heb leuk en niet leuk. Alleen de leuke komen in de playlistquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:04 schreef Moody het volgende:
[..]
Werk je met smart playlists?
Gewoon een +, ++ of +++ toevoegen in het opmerkingenveld van een nummer en dan via smart playlist een lijst laten maken van goede, geweldige en rete-geweldige nummers van een x jaar of allertijden. Werkt top
52 nummers per dag is prima te halen. Of wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb automatische afspeellijsten van elk jaar, dus als ik de goede nummers wil hebben sorteer ik gewoon op sterren.
[..]
4 maand? Dat zijn 52 nummers per dag, aangenomen dat je niets dubbel luistert en alleen maar nieuwe dingen
Kan ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb leuk en niet leuk. Alleen de leuke komen in de playlist
Ik luister gemiddeld 27 nummers per dag, en daarvan is waarschijnlijk ook nog minstens 20 bekende nummers.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
52 nummers per dag is prima te halen. Of wat bedoel je precies?
Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Kan ook
Ik werk zelf met een toevoeging "sport". Nummers die geschikt zijn om tijdens het sporten of in de auto te draaien. Meer de uptempo en "easy to like" nummers.
Was een hele onderneming, maar ben er bijna mee klaar...
Ja oke, maar als je vrijwel alleen die lijst luistert kan je wel aan die 52 per dag komen. 7 uur op de uni of zo en je kan meer dan 100 nummers luisterenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luister gemiddeld 27 nummers per dag, en daarvan is waarschijnlijk ook nog minstens 20 bekende nummers.Gisteren heb ik er drie of vier albums doorheen gejaagd en gerate. Topdagje.
Ik zit in een week geen 7 uur op de uni, laat staan per dag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja oke, maar als je vrijwel alleen die lijst luistert kan je wel aan die 52 per dag komen. 7 uur op de uni of zo en je kan meer dan 100 nummers luisterenEn dan heb je 's avonds ook nog
141 goedbevonden nrs nuquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nice
Mijn 2014 lijst bestaat nu uit 3 nummers
Ik had iets van 35/36 contacturen in mijn eerste studiejaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit in een week geen 7 uur op de uni, laat staan per dag.
Ik heb een vrij contactuurarme studie maar helaas maak ik een groot deel van die tijd wel thuis in de boeken weer goedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had iets van 35/36 contacturen in mijn eerste studiejaar.Maar tijdens die uren kon ik natuurlijk geen muziek luisteren.
Verkapt zie mij toch wel twee volle dagen per week makenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een vrij contactuurarme studie maar helaas maak ik een groot deel van die tijd wel thuis in de boeken weer goedLang niet alles hoor, dat moet ik toegeven.
Niets verkapts aan. Iedereen weet dat rechten héél veel lezen en weinig college is.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verkapt zie mij toch wel twee volle dagen per week maken
Nouja ik heb ook weinig uren nu,maar ik zit graag op de uni te werken. Is ook wat gezelliger vaak.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets verkapts aan. Iedereen weet dat rechten héél veel lezen en weinig college is.
Wat doe jij eigenlijk? Of had je dat al een keer gezegd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nouja ik heb ook weinig uren nu,maar ik zit graag op de uni te werken. Is ook wat gezelliger vaak.
Ik studeer iets technischquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk? Of had je dat al een keer gezegd?
Je heb het nummer niets eens helemaal beluisterd manquote:
Echt totaal niet nee. Vind het helemaal niks. Te theatraal allemaal voor mij. Ook teveel prog-rockerig ook. Sommige losse nummers zijn erg goed, maar ik kan er niet langer dan een paar nummers naar luisteren/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Just teasing baby
Maar even nieuwsgierig....Madrugada doet het niet voor jou?
Snap het wel.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt totaal niet nee. Vind het helemaal niks. Te theatraal allemaal voor mij. Ook teveel prog-rockerig ook. Sommige losse nummers zijn erg goed, maar ik kan er niet langer dan een paar nummers naar luisteren/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |