Ik ben misschien niet zo angstig aangelegd , ik zie gewoon niet zo snel gebeuren dat precies diegene iets zou overkomen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:42 schreef trui het volgende:
nou, als dat tweetal in jouw buurt gesignaleerd is ga je je toch misschien net iets ongemakkelijker voelen als je even geld moet gaan pinnen of iets dergelijks.
ik snap heus dat de kans klein is, maar het angstige gevoel dat mensen hierdoor krijgen daarmee belachelijk te maken getuigt van weinig inlevingsvermogen.
ik ben op dat gebied wel wat angstiger,komt ook door mijn oppas verleden en daarin later als getuige meerdere keren op moeten dragen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet zo angstig aangelegd , ik zie gewoon niet zo snel gebeuren dat precies diegene iets zou overkomen.
Geeft ook niet , maar ik denk gewoon dat de kans dat je zometeen de straat oversteekt en onder auto komt groter is als dat je precies die 2 idioten tegen komt zegmaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:55 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik ben op dat gebied wel wat angstiger,komt ook door mijn oppas verleden en daarin later als getuige meerdere keren op moeten dragen.
en ja dat maakt me angstig.
toch maak ik me daarover niet zoveel zorgen hoor trui.
al zouden ze hier wel gemakkelijk aan verkleed troep kunnen komen nu
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar daarin heb je zelf een aandeel door goed op te letten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Geeft ook niet , maar ik denk gewoon dat de kans dat je zometeen de straat oversteekt en onder auto komt groter is als dat je precies die 2 idioten tegen komt zegmaar.
Klopt maar dat is als je staat te pinnen ook op elke willekeurige dag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar daarin heb je zelf een aandeel door goed op te letten.
Deze twee idioten hebben een trackrecord van het gebruiken van onschuldige, onbekende slachtoffers en daar kun je zo weinig tegen doen. Als ze toevallig net jouw huis binnendringen of je komt ze net op het verkeerde moment tegen...
Dat dus, en als ze bij jou zo binnenstappen omdat de deur open is terwijl dat bij de buurvrouw niet zo is dan heb jij ze eerder op de koffie dan de buurvrouw (buuf blij).quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar daarin heb je zelf een aandeel door goed op te letten.
Deze twee idioten hebben een trackrecord van het gebruiken van onschuldige, onbekende slachtoffers en daar kun je zo weinig tegen doen. Als ze toevallig net jouw huis binnendringen of je komt ze net op het verkeerde moment tegen...
absoluut! Nou ben ik op zich niet vies van koffievisite. Maar deze hoef ik niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, en als ze bij jou zo binnenstappen omdat de deur open is terwijl dat bij de buurvrouw niet zo is dan heb jij ze eerder op de koffie dan de buurvrouw (buuf blij).
yay!quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:20 schreef miss_sly het volgende:
Voor ons is het D-Day: dadelijk krijgen we de sleutel van het huis
Hij kan anders best vriendelijk zijn hoor, heusquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:44 schreef Joene het volgende:
De auto van die gestoorden is gevonden in Duitsland!
Fixed. Ze wisselen nogal makkelijk van auto he...quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:44 schreef Joene het volgende:
De Een auto van die gestoorden is gevonden in Duitsland!
Hij had gewoon een moeilijke jeugd. Het was eigenlijk een hele sympathieke gast.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij kan anders best vriendelijk zijn hoor, heus
Tis allemaal de schuld van het adoptieburoquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij had gewoon een moeilijke jeugd. Het was eigenlijk een hele sympathieke gast.
Als het uitkomt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Tis allemaal de schuld van het adoptieburo
hij zegt sorry terwijl hij je voor je donder schiet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Er voor en dan lacht ie nog vriendelijk ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij zegt sorry terwijl hij je voor je donder schiet?
sorry dat ik je misttequote:Op woensdag 26 februari 2014 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij zegt sorry terwijl hij je voor je donder schiet?
de politiequote:Op woensdag 26 februari 2014 13:00 schreef Ticootje het volgende:
Maar waar zijn ze nu echt voor op de vlucht?
Val neer.quote:
jij eerst.quote:
Ik ga straks wel ff liggen.quote:
Nou ben ik best wat afgevallen, maar dan ben je alsnog een schutter van lik m'n euh, vestje.quote:
ik geloof niet dat ik deze 2 mafkezen een mep zou kunnen geven..quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:46 schreef trui het volgende:
of we geven ze een mep, zoals Vicky durfde!
opschrijven op welke tijden ze bellen. Contavt opnemen met je provider en aangeven dat je gestalkt wordt. Zij kunnen het nummer nagaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:30 schreef _Bar_ het volgende:
Het is weer zover hoor... Er word gebeld met een privé nr,je neemt op en er word opgehangen. En dat elk uur zo'n beetje
Wat fijn! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:20 schreef miss_sly het volgende:
Voor ons is het D-Day: dadelijk krijgen we de sleutel van het huis
Nee ik vroeg me af, wat nou het eerste was waarom ze op de vlucht waren geslagen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:46 schreef trui het volgende:
inderdaad, super lijkt me dat, Miss_Sly!
bar, wat akelig. is dat je al vaker gebeurd dan?
ticootje, voor wie dacht jij dan dat ze op de vlucht waren?
haha ja zeg, daar gaat 't vleugje romantiek dat misschien nog achter de de anonieme zwijger schuilging.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:49 schreef -Spring het volgende:
Callcenters bellen vaak meerdere personen tegelijk. Met degene die als eerste opneemt gaan ze in gesprek; de rest wordt automatisch opgehangen. Je zult zien dat je over een tijdje wel de gelukkige bent.
dat is een idee,thxquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
opschrijven op welke tijden ze bellen. Contavt opnemen met je provider en aangeven dat je gestalkt wordt. Zij kunnen het nummer nagaan
quote:Het voortvluchtige duo Antonio Marcos van der Ploeg en Enise Merve Bircan waarnaar door de Nederlandse en Duitse politie werd gezocht is woensdag opgepakt nabij Dortmund.
Dat heeft de Duitse politie bevestigd.
Volgens een woordvoerder van de politie zijn de twee gearresteerd in een hotel in Schwerte, bij Dortmund. Er is bij de arrestatie geen geweld gebruikt.
De auto waarmee het stel naar Duitsland was gevlucht, werd eerder aangetroffen in de Duitse stad Münster.
De politie zoekt al twee weken naar Van der Ploeg en Bircan. Vooral de man zou erg snel naar zijn vuurwapen grijpen.
Ze zouden in de afgelopen weken onder meer betrokken zijn geweest bij woningovervallen, ontvoeringen en een schietincident. De politie bestempelt ze als "levensgevaarlijk".
Maandag schoot Van der Ploeg een man neer die hen betrapte tijdens een inbraak op een camping in Enschede. Die avond gijzelden ze ook het gezin, waarvan de man later net over de grens vrijgelaten.
Echt, een pushbericht?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
In Duitsland idd, ik kreeg net ook een push-bericht!
nu.nl app.. kreeg m ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt, een pushbericht?.
(geen sneer naar jou hoor maar ik vind het niet zo gek dat mensen bang worden (gemaakt) op deze manier...)
Ja, ik vind de naam ook wat weird!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt, een pushbericht?.
(geen sneer naar jou hoor maar ik vind het niet zo gek dat mensen bang worden (gemaakt) op deze manier...)
De lat vwb sensatie ligt tegenwoordig erg laag. Daar worden mensen bang van en zodoende kun je fijn allerlei repressieve maatregelen doorvoeren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:06 schreef moussy het volgende:
haha omg, een pushbericht zelfs! Wat een paniek, er lopen wel meer flipneuzen rond.
neuh, da's gewoon politiekquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
De lat vwb sensatie ligt tegenwoordig erg laag. Daar worden mensen bang van en zodoende kun je fijn allerlei repressieve maatregelen doorvoeren.
Maar dat is de zwartkijker in mij.
Beide zal me jeukenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:14 schreef Troel het volgende:
Nou, ik heb liever een pushbericht dat deze mensen gepakt zijn dan voor de zoveelste gouden medaille hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |