Ik ben misschien niet zo angstig aangelegd , ik zie gewoon niet zo snel gebeuren dat precies diegene iets zou overkomen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:42 schreef trui het volgende:
nou, als dat tweetal in jouw buurt gesignaleerd is ga je je toch misschien net iets ongemakkelijker voelen als je even geld moet gaan pinnen of iets dergelijks.
ik snap heus dat de kans klein is, maar het angstige gevoel dat mensen hierdoor krijgen daarmee belachelijk te maken getuigt van weinig inlevingsvermogen.
ik ben op dat gebied wel wat angstiger,komt ook door mijn oppas verleden en daarin later als getuige meerdere keren op moeten dragen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet zo angstig aangelegd , ik zie gewoon niet zo snel gebeuren dat precies diegene iets zou overkomen.
Geeft ook niet , maar ik denk gewoon dat de kans dat je zometeen de straat oversteekt en onder auto komt groter is als dat je precies die 2 idioten tegen komt zegmaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:55 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik ben op dat gebied wel wat angstiger,komt ook door mijn oppas verleden en daarin later als getuige meerdere keren op moeten dragen.
en ja dat maakt me angstig.
toch maak ik me daarover niet zoveel zorgen hoor trui.
al zouden ze hier wel gemakkelijk aan verkleed troep kunnen komen nu
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar daarin heb je zelf een aandeel door goed op te letten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Geeft ook niet , maar ik denk gewoon dat de kans dat je zometeen de straat oversteekt en onder auto komt groter is als dat je precies die 2 idioten tegen komt zegmaar.
Klopt maar dat is als je staat te pinnen ook op elke willekeurige dag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar daarin heb je zelf een aandeel door goed op te letten.
Deze twee idioten hebben een trackrecord van het gebruiken van onschuldige, onbekende slachtoffers en daar kun je zo weinig tegen doen. Als ze toevallig net jouw huis binnendringen of je komt ze net op het verkeerde moment tegen...
Dat dus, en als ze bij jou zo binnenstappen omdat de deur open is terwijl dat bij de buurvrouw niet zo is dan heb jij ze eerder op de koffie dan de buurvrouw (buuf blij).quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar daarin heb je zelf een aandeel door goed op te letten.
Deze twee idioten hebben een trackrecord van het gebruiken van onschuldige, onbekende slachtoffers en daar kun je zo weinig tegen doen. Als ze toevallig net jouw huis binnendringen of je komt ze net op het verkeerde moment tegen...
absoluut! Nou ben ik op zich niet vies van koffievisite. Maar deze hoef ik niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, en als ze bij jou zo binnenstappen omdat de deur open is terwijl dat bij de buurvrouw niet zo is dan heb jij ze eerder op de koffie dan de buurvrouw (buuf blij).
yay!quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:20 schreef miss_sly het volgende:
Voor ons is het D-Day: dadelijk krijgen we de sleutel van het huis
Hij kan anders best vriendelijk zijn hoor, heusquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:44 schreef Joene het volgende:
De auto van die gestoorden is gevonden in Duitsland!
Fixed. Ze wisselen nogal makkelijk van auto he...quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:44 schreef Joene het volgende:
De Een auto van die gestoorden is gevonden in Duitsland!
Hij had gewoon een moeilijke jeugd. Het was eigenlijk een hele sympathieke gast.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Hij kan anders best vriendelijk zijn hoor, heus
Tis allemaal de schuld van het adoptieburoquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij had gewoon een moeilijke jeugd. Het was eigenlijk een hele sympathieke gast.
Als het uitkomt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Tis allemaal de schuld van het adoptieburo
hij zegt sorry terwijl hij je voor je donder schiet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Er voor en dan lacht ie nog vriendelijk ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij zegt sorry terwijl hij je voor je donder schiet?
sorry dat ik je misttequote:Op woensdag 26 februari 2014 12:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij zegt sorry terwijl hij je voor je donder schiet?
de politiequote:Op woensdag 26 februari 2014 13:00 schreef Ticootje het volgende:
Maar waar zijn ze nu echt voor op de vlucht?
Val neer.quote:
jij eerst.quote:
Ik ga straks wel ff liggen.quote:
Nou ben ik best wat afgevallen, maar dan ben je alsnog een schutter van lik m'n euh, vestje.quote:
ik geloof niet dat ik deze 2 mafkezen een mep zou kunnen geven..quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:46 schreef trui het volgende:
of we geven ze een mep, zoals Vicky durfde!
opschrijven op welke tijden ze bellen. Contavt opnemen met je provider en aangeven dat je gestalkt wordt. Zij kunnen het nummer nagaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:30 schreef _Bar_ het volgende:
Het is weer zover hoor... Er word gebeld met een privé nr,je neemt op en er word opgehangen. En dat elk uur zo'n beetje
Wat fijn! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:20 schreef miss_sly het volgende:
Voor ons is het D-Day: dadelijk krijgen we de sleutel van het huis
Nee ik vroeg me af, wat nou het eerste was waarom ze op de vlucht waren geslagen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:46 schreef trui het volgende:
inderdaad, super lijkt me dat, Miss_Sly!
bar, wat akelig. is dat je al vaker gebeurd dan?
ticootje, voor wie dacht jij dan dat ze op de vlucht waren?
haha ja zeg, daar gaat 't vleugje romantiek dat misschien nog achter de de anonieme zwijger schuilging.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:49 schreef -Spring het volgende:
Callcenters bellen vaak meerdere personen tegelijk. Met degene die als eerste opneemt gaan ze in gesprek; de rest wordt automatisch opgehangen. Je zult zien dat je over een tijdje wel de gelukkige bent.
dat is een idee,thxquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
opschrijven op welke tijden ze bellen. Contavt opnemen met je provider en aangeven dat je gestalkt wordt. Zij kunnen het nummer nagaan
quote:Het voortvluchtige duo Antonio Marcos van der Ploeg en Enise Merve Bircan waarnaar door de Nederlandse en Duitse politie werd gezocht is woensdag opgepakt nabij Dortmund.
Dat heeft de Duitse politie bevestigd.
Volgens een woordvoerder van de politie zijn de twee gearresteerd in een hotel in Schwerte, bij Dortmund. Er is bij de arrestatie geen geweld gebruikt.
De auto waarmee het stel naar Duitsland was gevlucht, werd eerder aangetroffen in de Duitse stad Münster.
De politie zoekt al twee weken naar Van der Ploeg en Bircan. Vooral de man zou erg snel naar zijn vuurwapen grijpen.
Ze zouden in de afgelopen weken onder meer betrokken zijn geweest bij woningovervallen, ontvoeringen en een schietincident. De politie bestempelt ze als "levensgevaarlijk".
Maandag schoot Van der Ploeg een man neer die hen betrapte tijdens een inbraak op een camping in Enschede. Die avond gijzelden ze ook het gezin, waarvan de man later net over de grens vrijgelaten.
Echt, een pushbericht?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
In Duitsland idd, ik kreeg net ook een push-bericht!
nu.nl app.. kreeg m ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt, een pushbericht?.
(geen sneer naar jou hoor maar ik vind het niet zo gek dat mensen bang worden (gemaakt) op deze manier...)
Ja, ik vind de naam ook wat weird!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt, een pushbericht?.
(geen sneer naar jou hoor maar ik vind het niet zo gek dat mensen bang worden (gemaakt) op deze manier...)
De lat vwb sensatie ligt tegenwoordig erg laag. Daar worden mensen bang van en zodoende kun je fijn allerlei repressieve maatregelen doorvoeren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:06 schreef moussy het volgende:
haha omg, een pushbericht zelfs! Wat een paniek, er lopen wel meer flipneuzen rond.
neuh, da's gewoon politiekquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
De lat vwb sensatie ligt tegenwoordig erg laag. Daar worden mensen bang van en zodoende kun je fijn allerlei repressieve maatregelen doorvoeren.
Maar dat is de zwartkijker in mij.
Beide zal me jeukenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:14 schreef Troel het volgende:
Nou, ik heb liever een pushbericht dat deze mensen gepakt zijn dan voor de zoveelste gouden medaille hoor
dat is me van de week nog geluktquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:45 schreef Leandra het volgende:
Ik ben ook altijd zo trots op mezelf als ik alleen maar gekocht heb waar ik voor kwam
Als je rook ruikt, snel wegwezen he....quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:47 schreef _Bar_ het volgende:
Proost saffier!
ik ga zo eens in de carnavals loods kijken,moet even sfeer opsnuiven
Ja. Dit.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:42 schreef livelink het volgende:
Hoewel ik de Ikea waardeer als goedkope, praktische meubelzaak, ga ik er nooit voor mijn lol naar toe. Alleen als ik echt wat nodig heb en dan probeer ik via sluiproutes weer zo snel mogelijk weg te zijn.
Maar ja, ik hou sowieso niet van winkelen.
Oh jee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:16 schreef Ticootje het volgende:
Oh ja, 8 maart ga ik naar de ikea… Ik gok dat ik er niet zonder te veel schade op mijn bankrekening vanaf ga komen. Ik heb echt wel een lijstje.
Gordijnen voor de meiden kamer
Hoofdkussens
Dekens voor op de bank te hangen
Karpet
Vitrage voor beneden
Een koekenpan
Waarschijnlijk kussentjes voor op de bank
Ik ga die gordijnen kopen met vogeltjes erop. Die zijn wit en ik ga ze kleuren in poederroze. Vinden de meiden vast helemaal leuk, want de kamer is wel een beetje een vogeltjes thema met vogelhuisjes aan de muur.
Jij gaat toch niet mee. Niet klagen.quote:
Beter van niet nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet mee. Niet klagen.
Kun je ook geen zich houden op wat er nu echt nodig is...quote:
alles is nodig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je ook geen zich houden op wat er nu echt nodig is...
Rondje faillissement. Maar goed, het zal niet op 200 eu hangen.quote:
dat faillisement?quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Rondje faillissement. Maar goed, het zal niet op 200 eu hangen.
Dat jaquote:
Bij zo'n lijstje zou ik naar de action racen, of jyskquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:16 schreef Ticootje het volgende:
Oh ja, 8 maart ga ik naar de ikea… Ik gok dat ik er niet zonder te veel schade op mijn bankrekening vanaf ga komen. Ik heb echt wel een lijstje.
Gordijnen voor de meiden kamer
Hoofdkussens
Dekens voor op de bank te hangen
Karpet
Vitrage voor beneden
Een koekenpan
Waarschijnlijk kussentjes voor op de bank
Ik ga die gordijnen kopen met vogeltjes erop. Die zijn wit en ik ga ze kleuren in poederroze. Vinden de meiden vast helemaal leuk, want de kamer is wel een beetje een vogeltjes thema met vogelhuisjes aan de muur.
Maar ik wil perse die gordijnen met vogeltjesquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij zo'n lijstje zou ik naar de action racen, of jysk
Ja jullie hebben wel gelijk eigenlijk…quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan eerst naar de Action en voor de overgebleven zut nog ff naar Ikea
Thanks. Leuk!quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:34 schreef trui het volgende:
tico, als je toch op de vogeltjestoer bent, ze hebben er wel meer leuke vogeltjes posters & kaarten zag ik. deze bijv. en deze.
we doen niet aan bewegingen dit jaarquote:Op donderdag 27 februari 2014 06:18 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Als je rook ruikt, snel wegwezen he....
Sorry
Met dylon, in de wasmachine.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:10 schreef She-Wolf het volgende:
Oh heerlijk, de ikea. Ik ga er vaak heen. maar dan wel meestal alleen of met die meiden, die vinden het ook altijd leuk.
Die vogeltjeskaarten zijn leuk, die heb ik pas nog gekocht. Waren toen geloof ik zelfs nog maar 99 ct.
Die vogeltjesgordijnen zijn ook leuk, bij mijn ouders hangen die in de computerkamer. Hoe kleur je die dan? Dat is wel een idee eigenlijk, nooit over nagedacht.
moeten ook.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja jullie hebben wel gelijk eigenlijk…
Joen, we moeten zaterdag even naar de action!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00210927/quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Welke vogeltjesgordijnen zijn dat dan? Ik ben al te lang niet geweest merk ik wel
jaquote:
Ooooooooooooooooooooooooooooood díe!quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00210927/
Okok… Er staan geen vogeltjes op.
En die verven met http://www.dylon.nl/produ(...)ine/powder-pink.htmlquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooood díe!
Zeg dat dan
Oh nee, ik ga ze helemaal doen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
IGa je de hele stof verven of alleen de vogeltjes? Dat laatste zou mij wel mooi lijken, maar dat zou ik dan weer gewoon met textielstift doen
Gewoon de wasmachine in. Ik heb er toch 2 straks.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dan is in een sopje wel beter
Luxequote:Op donderdag 27 februari 2014 14:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon de wasmachine in. Ik heb er toch 2 straks.
Ik dacht altijd dat dat niet ging met polyester, maar dat kan dus wel?quote:
zit ook katoen in. Dat deel zal het zeker wel oppakken. En anders ben ik 20 eu lichter en moet ik iets anders zoeken?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:41 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat niet ging met polyester, maar dat kan dus wel?
Je had de trui beter in een badje motor olie kunnen leggen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:45 schreef She-Wolf het volgende:
Ik weet nog wel dat ik een jaar of 25 geleden een keer een roze trui, zwart wilde verven met dat spul. Maar blijkbaar was dat ook met kunstvezels erin want alleen de boorden waren zwart en de rest was heel vies oudroze geworden. Beetje jammer was dat.
En als het echt veel lichter wordt, kan ik er altijd nog flamingo overheen verven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:46 schreef She-Wolf het volgende:
Met roze op wit zal dat niet zoveel uitmaken lijkt me, hooguit dat het wat lichter roze wordt dan.
Ja, maar ik wilde wel gewoon fris blijven ruiken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je had de trui beter in een badje motor olie kunnen leggen?
Ja, het is of of… Niet en en..quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:46 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde wel gewoon fris blijven ruiken.
Sindsdien heb ik alleen nog maar zwarte kleren gekocht, heb je dat gezeik ook niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, het is of of… Niet en en..
Is met sokken ook handiger.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:48 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Sindsdien heb ik alleen nog maar zwarte kleren gekocht, heb je dat gezeik ook niet.
krokante kip?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:12 schreef Saffier het volgende:
Ik heb bedacht dat ik morgen zelf sushi ga maken. Heeft er iemand ideeën voor de vulling? Ik kom even niet verder dan zalm, krab, makreel, komkommer, avocado...
Mooi, dan neem ik sushi-rijst mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:50 schreef She-Wolf het volgende:
Ik maak het zelf wel echt met sushirijst, vind ik lekkerder en gewone rijst plakt een stuk minder.
sashimi is hoe ik het hier ken bv dicht geschroeide tonijn. Rauwe vis zeg maar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:48 schreef livelink het volgende:
Wat sashimi is weet ik dan weer niet. En bij de alternatieve pizza kan ik me niet zo'n goede voorstelling maken. Sushi daarentegen
haha ja ik weet niet of hij helemaal onder die noemer viel, want wat we er bovenop deden was wat minder alternatief, maar het smaakte echt heel goed ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 08:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dat is dus wel lekker Trui? De paleo - pizza?
Ik zou bijna denken dat dit een 1 april grap is!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:39 schreef trui het volgende:
sorry, ik ben niet zo thuis in de sushi-wereld saffier, kan je geen tips geven. maar veel maak- & eet-plezier!
wij hadden vandaag een alternatieve pizza, met een bodem van (gemalen) rauwe bloemkool, kikkererwten, ei & een beetje geraspte kaas (en wat kruiden). bijzonder lekker! zelfs willem, die normaal gesproken bloemkool nauwelijks wegkrijgt, heeft er van gesmuld.
Een teveel aan suiker zoals bij ontregelde suikerziekte, dan wel. Maar echt niet van gewoon brood eten, waarbij de glucosespiegel in je bloed normaal blijft. Gisten en schimmels zijn all around us, iedereen kan het op zijn huid krijgen!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:36 schreef broccolitaart het volgende:
Lady, als het echt gist is, zou je ook kunnen kijken of het mogelijk is dat L. minder suiker gaat eten. (Alle vormen van suiker, dus ook brood e.d.). Suiker is een van de oorzaken voor gist/candida.
de dokter zei dat het iets is dat vaker voorkomt op jongeren van rond zijn leeftijd (en het is niet besmettelijk) hij had het niet over suiker of verschijningsvormen van suiker.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:36 schreef broccolitaart het volgende:
Lady, als het echt gist is, zou je ook kunnen kijken of het mogelijk is dat L. minder suiker gaat eten. (Alle vormen van suiker, dus ook brood e.d.). Suiker is een van de oorzaken voor gist/candida.
Toen de wagens eindelijk kwamen, was hij bij wagen 3 al zo gek geworden van het lawaai dat hij alleen nog maar naar huis wou. Dus dat was echt verloren tijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:09 schreef lady-wrb het volgende:
regenen????
het is hier de hele dag heerlijk weer geweest met zon
is het nog goed gekomen met job en de optocht?
ach wat jammer. zouden gehoorbeschermers helpen of is het dan alsnog te druk met mensen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen de wagens eindelijk kwamen, was hij bij wagen 3 al zo gek geworden van het lawaai dat hij alleen nog maar naar huis wou. Dus dat was echt verloren tijd.
Ik heb even gegoogled en wel wat gevonden, eerst vond ik alleen met geitenkaas, maar dat mag ik niet nu ivm medicatie (grmbl), maar nu ook gevonden met mozzarella (overigens geen kikkererwten), maar het idee van de bloemkool vind ik wel cool, wie weet gaat het er in die vorm wel in hierquote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:12 schreef trui het volgende:
[..]
haha ja ik weet niet of hij helemaal onder die noemer viel, want wat we er bovenop deden was wat minder alternatief, maar het smaakte echt heel goed ja.
Nijna, ik zag het in een rijtje recepten volgens de 'voedselzandloper'.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:34 schreef livelink het volgende:
Bar, ik had het tijdens het wachten met Job nog over jouw Vrouwtje Theelepel-ramp van vorig jaar. Hij vond het met terugwerkende kracht nog heel verdrietig voor jullie.
wel tof dat jullie het dan ook gewoon doen. BBQ.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:50 schreef livelink het volgende:
Wij hebben net gebarbecued. Job mocht kiezen en hij koos dat. Ik moet zeggen dat ik het nu lekkerder vond dan in de zomer.
Dat. Echt super!quote:Op zondag 2 maart 2014 19:29 schreef Joene het volgende:
[..]
wel tof dat jullie het dan ook gewoon doen. BBQ.
Er was in Oldenzaal geloof ik ook al een week terug tijdens het bouwen wat in de fik gevlogen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:00 schreef ferrari_rood het volgende:
bar jullie hebben helaas een opvolger dit jaar.
http://www.nu.nl/binnenla(...)tijdens-optocht.html
wat is dat gele wat je er in hebt gerold?quote:Op zondag 2 maart 2014 21:15 schreef Saffier het volgende:
Ik wil nog even de sushi van gister laten zien...
http://i27.photobucket.co(...)6CF-FA7DBB399C7D.jpg
http://i27.photobucket.co(...)CAC-6ACBA7FFF464.jpg
http://i27.photobucket.co(...)36A-87EAD0E3639B.jpg
En dan had ik nog twee van die borden
Snert. Ik krijg het mobiel ff niet voor elkaar om hier de foto's te plakken, dan maar de linkjes dus...
hahaha ja ik wist eerst ook niet wat ik las, maar dacht ach, let's give it a go. En warempel, ik vond het echt wel lekker.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat dit een 1 april grap is!Een pizzabodem maken van gemalen rauwe bloemkool en kikkererwten en ei en geraspte kaas en kruiden.
En dat het dan ook nog heerlijk is!
Ik ben nu zo nieuwsgierig geworden dat ik dit een keer moet maken!
Mango. Echt heel lekker met zalm en garnalen. Iets minder met de tonijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:29 schreef moussy het volgende:
[..]
wat is dat gele wat je er in hebt gerold?
Oh dat ga ik ook een keer doen. Ik rol trouwens ook wel zalmsalade er in, gewoon uit zo'n bakkie van bijv. johmaquote:Op zondag 2 maart 2014 21:39 schreef Saffier het volgende:
[..]
Mango. Echt heel lekker met zalm en garnalen. Iets minder met de tonijn.
Mooi. Weer een idee.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh dat ga ik ook een keer doen. Ik rol trouwens ook wel zalmsalade er in, gewoon uit zo'n bakkie van bijv. johma
Bloedscherp mes en gaan. Dan is het zo gepiept.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:27 schreef livelink het volgende:
Ziet er erg lekker uit, Saffier.
Mango was in de bonus bij de AH, dus ik had deze week ook weer een recept met mango. Was wel lekker, maar bij het gehannes en geglibber met het schillen en snijden wist ik weer waarom ik meestal blokjes mango koop.
Ik had echt mega-mazzel met de mango. Precies rijp genoeg om mooi te kunnen verwerken. Niet te rijp zodat hij te zacht is, en wel zo rijp dat hij ontzettend lekker was. Zo veel geluk ermee!! En in de aanbieding bij m'n lokale groentestal <3quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef lady-wrb het volgende:
als bij onze appie de mango's in de bonus zijn, kan je er vanuit gaan dat je er ramen mee in kan kegelen
zo ook met de avocado's. die zijn altijd steenhard als ze in de bonus zijn en tegen de tijd dat ze rijp zijn, zijn ze rot.
vreemd. AH verkoopt juist meestal de 'ready to eat' avocado's, is mijn ervaring.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:29 schreef lady-wrb het volgende:
als bij onze appie de mango's in de bonus zijn, kan je er vanuit gaan dat je er ramen mee in kan kegelen
zo ook met de avocado's. die zijn altijd steenhard als ze in de bonus zijn en tegen de tijd dat ze rijp zijn, zijn ze rot.
Trek je toch gewoon iets van de H&M aan. Stukken goedkoper dan de Mango ook. Of gewoon een schort.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel uitkijken met vlekken in je kleren van Mango.
prakken op een boterham.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:04 schreef Tally het volgende:
Ik heb een advocado gekocht maar nog nooit gegeten. Dus even bedenken wat ik er mee ga maken.
ik schil ze nooit met een mesje, ik trek de schil er gewoon af, net als bij een mandarijntjequote:Op maandag 3 maart 2014 08:51 schreef Vicky het volgende:
Er is een makkelijke manier van mango snijden..
niet schillen.. aan beide kanten langs de pit snijden. Dan heb je 2 helften mango.
Dan in beide helften zowel in de lengte als in de breedte insnijden zodat je al blokjes ziet. Schil binnenste buiten draaien en de blokjes er zo afsnijden. Of je koopt een mango snijder
ga ik ook eens proberen. .quote:Op maandag 3 maart 2014 09:19 schreef moussy het volgende:
[..]
ik schil ze nooit met een mesje, ik trek de schil er gewoon af, net als bij een mandarijntje
hmm, geef maar aan mij! ben er dol op!quote:Op maandag 3 maart 2014 09:18 schreef Luigi het volgende:
Ik vind avocado's echt ernstig vies.
Einde mededeling.
ja, dat is haten of liefhebben denk ik. Geen tussenweg.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:18 schreef Luigi het volgende:
Ik vind avocado's echt ernstig vies.
Einde mededeling.
Ik snapte eerst niet wat die Engelsen er nou mee te maken hadden.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:27 schreef Luigi het volgende:
Mango's zijn wel ernstig lekker trouwens. Dat vind de uk ook. Echt, die werkt zo een mango weg als je die (in blokjes gesneden) voor d'r neus zet.
dat bedoelde ik dus hihi..quote:Op maandag 3 maart 2014 09:23 schreef Keshet het volgende:
Ik doe het zo:
[ afbeelding ]
http://www.thekitchn.com/how-to-cut-a-mango-166290
Mango. Ik wil het.
quote:Op maandag 3 maart 2014 09:42 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik snapte eerst niet wat die Engelsen er nou mee te maken hadden.![]()
Dat is toch vaker? In Egypte van die kleine banaantjes gegeten, die waren echt een stuk smaakvoller dan onze bananen. In Turkije als we bij vrienden zijn vind ik het fruit en de groente ook echt lekkerder, smaakvoller. Vaak ziet het er niet half zo mooi uit hoor, als bij ons, maar dat zegt duidelijk niet alles.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:49 schreef Luigi het volgende:
Ik las wel weer ergens dat 'onze' mango's in het niet vallen bij echt verse tropische mango's. Ofzo. Ben nog altijd benieuwd naar dat smaakverschil eigenlijk.
Ik ben gelukkig niet de enigequote:Op maandag 3 maart 2014 10:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het lekkerst is daarna die pit afschrapen met je tandenBeetje jammer altijd wel van al die draden tussen je tanden daarna
+3 herkenbaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het lekkerst is daarna die pit afschrapen met je tandenBeetje jammer altijd wel van al die draden tussen je tanden daarna
quote:Op maandag 3 maart 2014 09:55 schreef Luigi het volgende:
Het is vaker idd maar ben er om de 1 of andere reden bij mango's extra benieuwd naar. Ook omdat het verschil zo enorm omschreven werd.
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga eerst maar eens een bananabread maken van een trosje doorgeschoten bananen.
Ik koop soms extra veel banenen voor dat doelquote:Op maandag 3 maart 2014 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga eerst maar eens een bananabread maken van een trosje doorgeschoten bananen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik koop soms extra veel banenen voor dat doel
Jongste is verzot op bananen! Die eet er liefst elke dag twee. Verder draai ik vaak geprakte banaan met honing door yoghurt heen als toetje. Er gaan wel wat bananen doorheen in dit huis en ik moet de bananen voor het brood echt goed verstoppelquote:Op maandag 3 maart 2014 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik koop bananen alleen voor in smoothies, bananabread en de vogels
http://www.simplyrecipes.com/recipes/banana_bread/quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef miss_sly het volgende:
O ja, wat is dan een beproefd en goedgekeurd recept ervoor?
die van Nigella! Ik maak hem vaak zonder de rozijnen en walnoten (want restjes wegwerken) en die is echt lekker!quote:Op maandag 3 maart 2014 10:19 schreef miss_sly het volgende:
O ja, wat is dan een beproefd en goedgekeurd recept ervoor?
Wij hebben een tijdje zo'n biologische fruittas gehad. Da's helemaal een verschil met dat showroomfruit van de super.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahaha, het lijkt wel zo'n eetlijstje voor als je niet meer zwanger bent.
Maar ja, de jongens mutsen altijd over bananen. Die is zacht, zwart met vlekjes weet ik het.
En eten dan de groene
Fruit haal ik echt het liefst op de markt als ik tijd heb, vijf euro voor zo een megapakketquote:Op maandag 3 maart 2014 10:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben een tijdje zo'n biologische fruittas gehad. Da's helemaal een verschil met dat showroomfruit van de super.
Ja, haha, zo voelt het ook wel een beetje. Ik heb dadelijk een jaar (!) geen oven gehad! Ondoenlijk, echt. Dus die gaat overuren draaienquote:Op maandag 3 maart 2014 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahaha, het lijkt wel zo'n eetlijstje voor als je niet meer zwanger bent.
Maar ja, de jongens mutsen altijd over bananen. Die is zacht, zwart met vlekjes weet ik het.
En eten dan de groene
Dus nu had ik een mooie buit. Denk dat het een dubbele wordt.
Daar is het me iets te vaak na twee dagen al rot.quote:
Recept?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:13 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:
Het is inderdaad wel sneller rot ja. Maar werkeloos he dus alle tijd om 5 keer in de week te gaanquote:Op maandag 3 maart 2014 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar is het me iets te vaak na twee dagen al rot.
Wij hebben een combi!quote:Op maandag 3 maart 2014 10:27 schreef Luigi het volgende:
Een oven is goddelijk, hij staat hier meerdere malen per week aan. Wij hebben daarintegen al 5 jaar geen magnetron. Mis ik eigenlijk ook niet.
Magnetron hebben we in het nieuwe huis ook niet. We gebruikten de oude ook nooit. We hebben dadelijk een gewone oven en een stoomovenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:27 schreef Luigi het volgende:
Een oven is goddelijk, hij staat hier meerdere malen per week aan. Wij hebben daarintegen al 5 jaar geen magnetron. Mis ik eigenlijk ook niet.
insmeren met groene zeep en dan een nacht een bakje ammonia erin zetten.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:30 schreef Luigi het volgende:
Wat is de tip van buuf?! En is die ook toepasbaar op (elektrische) ovens?
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:30 schreef Luigi het volgende:
Wat is de tip van buuf?! En is die ook toepasbaar op (elektrische) ovens?
Ik snap het niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
insmeren met groene zeep en dan een nacht een bakje ammonia erin zetten.
Ik heb wel de hele nacht de fan aangehad. Ik begon spontaan te tranen als ik de keuken in kwamquote:Op maandag 3 maart 2014 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
!
Maar fijn gaat dat hé? Ik vond het met de chemischachtigheid ook heus meevallen.
Hoeft ook niet. Gewoon doen.quote:
je smeert de wanden en de bodem in met groene zeep.quote:
ik heb t rooster en wat hardnekkig vuile pannen buiten in een vuilniszak gedaan. Dat was wel iets fijner ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb wel de hele nacht de fan aangehad. Ik begon spontaan te tranen als ik de keuken in kwam
Wij hebben een combi en een gewone oven... ideaal met pizza, zit je toch tegelijk aan tafelquote:Op maandag 3 maart 2014 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben een combi!
Die is pas schoon gemaakt heb met de tip vanbuuf
Hij glimt prachtig en elke keer als ik hem open ben ik zo trots!
Ook voor de magnetron?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je smeert de wanden en de bodem in met groene zeep.
Pakt een bakje.
Doet ammonia in het bakje.
Zet bakje in de oven.
Deur dicht.
12 uur wachten.
Veeg oven schoon met doekje.
Klaar
Ik wacht wel tot de zomer, de oven zit precies tegenover de keukendeur.... kan ik die eerst openzetten voor ik de zeep/ammoniawalm laat ontsnappen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je smeert de wanden en de bodem in met groene zeep.
Pakt een bakje.
Doet ammonia in het bakje.
Zet bakje in de oven.
Deur dicht.
12 uur wachten.
Veeg oven schoon met doekje.
Klaar
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook voor de magnetron?
Ik gebruik dat ding NOOIT en die is best wel vies al best wel lang en dan komen dr van die vrienden met babies en dan willen ze water warmen erin en dan schaam ik me dood
quote:
Ja hallo het eerste wat al die guppen doen is je keuken er uit rammen 9 vd 10 keer toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:39 schreef Tally het volgende:
K zat er over na te denken om de oven te vervangen als we het huis te koop zouden zetten zo schaamde ik me er voor
Dat weet ikquote:Op maandag 3 maart 2014 10:40 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja hallo het eerste wat al die guppen doen is je keuken er uit rammen 9 vd 10 keer toch?
Dit ga ik maar even doen bij mijn oven.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
insmeren met groene zeep en dan een nacht een bakje ammonia erin zetten.
Waarvoor gebruik je de magnetron dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hebben een combi en een gewone oven... ideaal met pizza, zit je toch tegelijk aan tafel
Maar ik miste de combi wel toen hij (alweer) kapot was, ben blij dat hij terug is, zowel voor het magnetron- als ovengedeelte.
Ik ben zelf meer van het type 'als dr een dak op zit en het lekt niet' dus ik heb die neiging niet zoquote:Op maandag 3 maart 2014 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ikAl is dat zeker niet nodig. Deurtjes vernieuwen (want blauw) is genoeg.
Ik ga van het hebben van een magnetron alleen maar hele ongezonde k&k meuk eten meestalquote:Op maandag 3 maart 2014 10:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarvoor gebruik je de magnetron dan?
We hadden in het vorige huis een combi, maar het magnetron deel gebruikten we zelden. En er is niets dat ik met een magnetron wel kan, dat ik niet anders kan. Een oven is een heel ander verhaal.
quote:Op maandag 3 maart 2014 10:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van het type 'als dr een dak op zit en het lekt niet' dus ik heb die neiging niet zo. Wij hebben boven nog de vloerbedekking van de vorige bewoners
.
Wij op zolderquote:Op maandag 3 maart 2014 10:43 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer van het type 'als dr een dak op zit en het lekt niet' dus ik heb die neiging niet zo. Wij hebben boven nog de vloerbedekking van de vorige bewoners
.
Kliekjes opwarmen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We hadden in het vorige huis een combi, maar het magnetron deel gebruikten we zelden. En er is niets dat ik met een magnetron wel kan, dat ik niet anders kan. Een oven is een heel ander verhaal.
De keuken bestond uit 2 kastjes en een aanrechtblad. De badkamer kon je wel douchen en dat was het. En aangezien we goed gespaard hadden konden we veel doen. Alleen de keuken heeft een jaartje moeten wachten. Zolang hadden we een gasfornuis te leen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:46 schreef Luigi het volgende:
Tsja aan de andere kant vind ik dat mensen tegenwoordig wel heel snel dingen afschrijven. Alleen omdat het hun smaak niet is of niet hip is.
Eens. Mooi nieuwe keuken in een huis en mensen trekken het er zo uit want hun smaak niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:46 schreef Luigi het volgende:
Tsja aan de andere kant vind ik dat mensen tegenwoordig wel heel snel dingen afschrijven. Alleen omdat het hun smaak niet is of niet hip is.
Kliekjes vind ik meestal vies uit de magnetron, ik doe het in de stomer of opbakken op het gasquote:Op maandag 3 maart 2014 10:47 schreef laziness het volgende:
[..]
Kliekjes opwarmen.
Na een paar dagen koken hebben we meestal een kliekjes dag omdat er altijd wel wat over blijft.
Vlees ontdooien doe ik ook wel in de magnetron want vooruit ontdooien is niet mijn sterkste punt om aan te denken.
Ja maar drie verschillende kliekjes op het gas.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kliekjes vind ik meestal vies uit de magnetron, ik doe het in de stomer of opbakken op het gas
Wij hebben ook nog de keuken van de vorige bewoners.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:47 schreef laziness het volgende:
[..]
Eens. Mooi nieuwe keuken in een huis en mensen trekken het er zo uit want hun smaak niet.
Zo zonde.
Mijn man heeft de keuken in de fik gezet daar een blikje soep op te warmen. Ik wil niet weten wat er gebeurd als hij zijn eten zou moeten opwarmenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kliekjes vind ik meestal vies uit de magnetron, ik doe het in de stomer of opbakken op het gas
1 keer in het jaar wil ik iets verbouwen/veranderen. 2012 de wc gedaan. Daarna niets want zwanger en toen baby. Nu wil ik gewoon verhuizen maar dat komt door de buren.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog de keuken van de vorige bewoners.. Maar goed wat ik zei, als het dak niet lekt en de verwarming doet het ben ik al snel tevreden. Dat continue geklus zit niet in m'n genen geloof ik. Gelukkig
.
Oh ik was ook niet van plan binnen nu en 20 jaar te gaan verhuizen maar het zal me echt rotten of de badkamer strak modern of roze en kitscherig is eigenlijkquote:Op maandag 3 maart 2014 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het wel erg fijn dat ons huis dadelijk helemaal naar onze zin is, hoorDe bedoeling is dat we er een jaar of 20 gaan wonen, dus toch wel fijn dat alles dan helemaal in orde en naar onze smaak is.
nu ik de hele dag thuis ben kan ik me daar echt aan ergeren.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh ik was ook niet van plan binnen nu en 20 jaar te gaan verhuizen maar het zal me echt rotten of de badkamer strak modern of roze en kitscherig is eigenlijk. Sta daar toch alleen te douchen en m'n tanden te poetsen.
.
Ik ben gewoon een luie flikker dat werkt ook niet mee Talquote:Op maandag 3 maart 2014 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
nu ik de hele dag thuis ben kan ik me daar echt aan ergeren.
4 jaar geleden had ik te veel vrije dagenen die moest ik opmaken. Heb ik 2 weken vrij genomen en heb ik de huiskamer, gang en overloop geschilderd
Komt manlief de eerste avond thuis, alles onder het plastic: wat doe jij nou? Bezigheidstherapie anders ga ik toch weer werken.
Voor de cappuccino hebben we een stoompompje op het koffieapparaat en ook zo'n losse stomer. Groenten kunnen we straks in de stoomoven opwarmenquote:Op maandag 3 maart 2014 10:54 schreef trui het volgende:
magnetron gebruik ik vnml voor het opwarmen van de melk voor m'n cappuccino. en soms om groenten in te koken/stomen, als we pitjes op 't fornuis tekort komen of gewoon voor ´t gemak.
Mensen zijn verschillend, he? Ik vind het leuk dat mijn huis leuk is, overal, dat ik het mooi vind. Het is ook een van de redenen geweest waarom we liever een nieuwbouwwoning wilden: omdat in veel bestaande woningen veel zaken echt niet naar onze smaak was en we het zonde vonden om al die dingen eruit te slopen, maar er eigenlijk ook niet tegenaan wilden kijken.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh ik was ook niet van plan binnen nu en 20 jaar te gaan verhuizen maar het zal me echt rotten of de badkamer strak modern of roze en kitscherig is eigenlijk. Sta daar toch alleen te douchen en m'n tanden te poetsen.
.
Mja ik kan dan weer niet stil zitten met een koffie en een jazzplaatjequote:Op maandag 3 maart 2014 10:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een luie flikker dat werkt ook niet mee Tal.
.
Ik ben daar dan weer echt enorm goed in.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik kan dan weer niet stil zitten met een koffie en een jazzplaatje
Ik zie het regelmatig voorbij komenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben daar dan weer echt enorm goed in..
Ik drink graag koffie, echt niet veel, 1 of 2 per dag hooguit maar dan wel graag een beetje (erg) lekker. Maar goed om nou een Jura van 1100 euro neer te zettenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:06 schreef Tally het volgende:
Ik drink alleen koffie als ik dingen moet doen. Zoals vandaag dus. Ik ben echt ontzettend moe en kan slecht tegen caffeine en ga er van stuiteren. Krijg ik een beetje energie om wat te kunnen doen.
Als je daar troepkoffie in gooit krijg je alsnog vieze koffie en heel snel een vieze machine die je op moet sturen om hem schoon te laten maken. Hier een Melitta Caffeo Solo, 350 euro ofzo, en helemaal uit elkaar te halen om te poetsen en geen vies melkopschuimding, dus neemt bijna geen ruimte in op het aanrechtquote:Op maandag 3 maart 2014 11:09 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik drink graag koffie, echt niet veel, 1 of 2 per dag hooguit maar dan wel graag een beetje (erg) lekker. Maar goed om nou een Jura van 1100 euro neer te zetten.
Wij hebben geen vriendenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:14 schreef Luigi het volgende:
Plus dat je met zo'n luxe apparaat gelijk een uitdaging hebt als er een keer 25 man in je kamer zitten voor een verjaardag ofzo.
Dat scheelt echt zoveel gezeik. En koffie.quote:
We hebben veel familie maar ook die komen nietquote:Op maandag 3 maart 2014 11:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vier gewoon m'n verjaardag niet maar vrouwlief nog wel.
Maar die willen natuurlijk geen hippe espresso maar een waterig hollands bakkie.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:18 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben veel familie maar ook die komen niet
Ouders, schoonouders en één oma.
vast. Ik heb een combi en die doet het nog steeds. (Al is het een h@*rige k&t oven die niet gelijkmatig baktquote:Op maandag 3 maart 2014 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook voor de magnetron?
Ik gebruik dat ding NOOIT en die is best wel vies al best wel lang en dan komen dr van die vrienden met babies en dan willen ze water warmen erin en dan schaam ik me dood
Ik las harige.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vast. Ik heb een combi en die doet het nog steeds. (Al is het een h@*rige k&t oven die niet gelijkmatig bakt)
wij hebben net (tweedehands!) laminaat gelegd op zolder. Na 14 jaar op de vloerbedekking van de vorige gewoond te hebben. Of nou ja, gezolderd. De rug was helemaal weggezogen. Alleen nog nylonsraadjes op lijmquote:Op maandag 3 maart 2014 10:46 schreef Luigi het volgende:
nee. Want ammonia en groene zeep.quote:
Ik heb zo'n nieuwe koffieding met pads.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:19 schreef Luigi het volgende:
Anyway, major first world problems. Zat van het weekend te denken aan een Nespresso maar ik weet niet of dat het nou is. Maar zo'n kleintje kan iig naast onze druppelaar staan (ruimte is wel een dingetje).
Senseo? Die heb ik ooit gehad maar vind ik echt niet lekker dusquote:Op maandag 3 maart 2014 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb zo'n nieuwe koffieding met pads.
Die oude vond ik ook niet lekker. Deze van een paar maand oud zet lekkerderderde koffie. Maar ik ben dan ook niets gewend.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Senseo? Die heb ik ooit gehad maar vind ik echt niet lekker dus.
Ik wil gewoon 's avonds 1 bakkie. En soms 2. In het het weekend overdag 1 of 2. En dan idd wel lekker. Vrouw drinkt geen koffie.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Je zoekt iets voor 1 kopje ofzo? Nespresso is wel echt lekker. Maar dan weet ik het wel, lurk ik dus ruggegraatloos alsnog 6 koppen weg vanwege lekker.
Voor van alles en nog wat, even chocomel opwarmen, restjes eten opwarmen, vlees ontdooien, want natuurlijk vergeten uit de vriezer te halen, dat soort dingen.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je het huis nog te koop moet zetten zou ik overwegen dat zelf te doen....quote:Op maandag 3 maart 2014 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ikAl is dat zeker niet nodig. Deurtjes vernieuwen (want blauw) is genoeg.
Oh dat heb ik op vakantie in Zweden gekocht maar kreeg ik nou ook niet echt een vrolijk gevoel van...quote:Op maandag 3 maart 2014 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al die zooi weggegeven, ik drink al jaren oploskoffie , 2 kopjes in het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |