Gaat wel meer fout daar blijkbaar...quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:31 schreef Puala het volgende:
Hiep hoi, de administratie heeft wat aangepast voor mijn lease bak in mijn loonstrook. En dat zou pas vanaf 1 mei mogen. Dat word weer zeuren om mijn geld
Nou, tot heden ging het toch al wel ruim een jaar goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gaat wel meer fout daar blijkbaar...![]()
Eindafrekening is eindafrekening toch? Dan mogen ze toch niet nog later een factuur sturen?quote:Ik moet ook nog even kijken hoe het zit met mijn eindafrekening. Uiteindelijk wel nog een gedeelte salaris gekregen, maar er staat geen verrekening van de leaseboete tussen. Even in de gaten houden
Ze kunnen gewoon nacalculaties doen op salaris hoor. Dat wordt dan eventueel met de volgende maand verrekendquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:46 schreef Puala het volgende:
Eindafrekening is eindafrekening toch? Dan mogen ze toch niet nog later een factuur sturen?
Eindafrekening. Dan komt er meestal geen volgende maand waarin verrekend kan worden?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:11 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon nacalculaties doen op salaris hoor. Dat wordt dan eventueel met de volgende maand verrekend![]()
Jaaropgaves mogen ze geloof ik niet aanpassen.
Ow zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Eindafrekening. Dan komt er meestal geen volgende maand waarin verrekend kan worden?
Jazeker hebben we het erover gehad, mijn vriendin werkt zelf met verstandelijk en lichamelijk beperkte kinderen (lerares). Ze weet dus beter als mij wat een afwijking kan betekenen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:00 schreef Puala het volgende:
Begrijpelijk, het is ook niet niets waar ze allemaal op controleren. Hebben jullie de "wat als.. " gesprekken wel gehad? Niet dat je er compleet blanco in gaat dus?
Was gewoon interesse hoor. Maar wel fijn dat er van die gesprekken zijn geweest. Dan weet je toch wel ongeveer wat jullie willen. Ondanks dat je niet gelijk hoeft te beslissenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Jazeker hebben we het erover gehad, mijn vriendin werkt zelf met verstandelijk en lichamelijk beperkte kinderen (lerares). Ze weet dus beter als mij wat een afwijking kan betekenen.
We gaan van het beste uit natuurlijk, maar er kan ook maar zo iets mis zijn.
Gelukkig hoeven we niet direct een beslissing te nemen, maar we weten aardig wat we beiden willen.
Tevens als alles goed is, komen we ook het geslacht te weten.. ook wel spannend
voelde me ook niet aangevallenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Was gewoon interesse hoor. Maar wel fijn dat er van die gesprekken zijn geweest. Dan weet je toch wel ongeveer wat jullie willen. Ondanks dat je niet gelijk hoeft te beslissen![]()
Oh spannendGa je het delen?
Administratie is niet altijd heel duidelijk daarquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Eindafrekening. Dan komt er meestal geen volgende maand waarin verrekend kan worden?
Eerst nog 2 dagen werkenquote:
quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:49 schreef Flipmoehoe het volgende:
Vanmiddag de 20 weken echo van onze gup, weer een spannend momentje!
Stiekem toch wel een beetje gespannen op het werk..
de kleur van de verf?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou het wel willen weten vanwege de praktische dingen.
Kleur van de fiets ja. En meer van dat soort dingen.quote:
Kan ook voor neutraal gaan. Ik weet niet wat ik zou doen. Maargoed dat is voorlopig nog niet aan de orde.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou het wel willen weten vanwege de praktische dingen.
nice!quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
@Thinkk, tnx!!
@Ynske, ook tnx! mijn mond houden zal lastig worden.. Als ik me per ongeluk ergens verspreek vind ik ook niet zo erg hoor. Maar het sowieso gaan vertellen of op Facebook zetten hoeft van mij niet
De muren zijn al geverfd, 3x wit en 1x limegroen. Past roze en blauw prima bij
Mooiquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
voor nu de laatste baby spam
dit kamertje nemen we over van mijn nicht.
[ afbeelding ]
Wel erg toevallig, ze vroeg of we al wat hadden, lieten we deze zien, vinden we beiden erg mooi namelijk!
Bleek dat zij die hebben, en weg wilden doen omdat hun zoontje een nieuwe kamer kreeg
Voor weinig het kamertje bij elkaar, en precies wat we wilden
Leuk kamertje!quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
voor nu de laatste baby spam
dit kamertje nemen we over van mijn nicht.
[ afbeelding ]
Wel erg toevallig, ze vroeg of we al wat hadden, lieten we deze zien, vinden we beiden erg mooi namelijk!
Bleek dat zij die hebben, en weg wilden doen omdat hun zoontje een nieuwe kamer kreeg
Voor weinig het kamertje bij elkaar, en precies wat we wilden
quote:KUNSTUUR
Uitzending zondag 9 maart
Nederland 2 - 18.50 uur
ZONDAG 9 MAART SPECIAL FOTOGRAFIE BIJ AVRO'S KUNSTUUR
Op 9 maart staat Kunstuur volledig in het teken van fotografie. Voor deze special was het programma onder andere aanwezig bij een fotoshoot met actrice Anna Drijver. Robin de Puy, winnaar van de Nationale Portretprijs (en jurylid van de AVRO fotowedstrijd), maakte deze foto’s. Zilveren Camera-winnaar Ilvy Njiokiktjien bezoekt samen met NOS-presentator Mustafa Marghadi het fotomuseum in Den Haag, waar alle genomineerde en winnende foto’s van de Zilveren Camera te zien zijn.
Ook de zogenoemde ‘a never ending art trip’ van André Smits komt aan bod. Smits verkocht zijn huis en nam ontslag om duizenden kunstenaars wereldwijd in hun atelier op hun rug te fotograferen. Fotograaf Hans Aarsman analyseert vijftig jaar zoetsappige én bloedserieuze portretfotografie uit Irak. Tot slot duikt Scarlett Hooft Graafland, koud teruggekeerd uit IJsland, direct het fotolab in. In haar analoge foto’s staan extreme landschappen en hun bewoners centraal.
Fotografiemaand bij de AVRO
In de maand maart staat bij de AVRO het onderwerp fotografie centraal tijdens de themamaand Fotografie. Gedurende de maand besteden de AVRO-programma’s Kunstuur, Close Up en Opium TV volop aandacht aan het onderwerp fotografie. Op de geheel vernieuwde kunstportal kunst.avro.nl kunnen bezoekers dagelijks terecht voor nieuwe reportages, besprekingen, winacties, video’s en interviews. Bovendien is op deze site onlangs de fotowedstrijd ‘Het Zelfportret’ gestart. Meedoen aan deze wedstrijd kan door een zelfportret te uploaden.
Een salade met vis, een eitje een een optimelletjequote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:49 schreef Timmos het volgende:
2 pikzwarte geroosterde boterhammen (niet van het roosteren..) met een slaadje bla en kipfilet en een banaan..
Heb nog nooit zo gigantisch veel spierpijn gehad als vandaag.. Hoop dat ik dit powerset schema snel gewend ben want
..
ik ben pas om half 12 begonnen, om 11 uur ontbeten, dus echt nog geen hongerquote:
Watquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben pas om half 12 begonnen, om 11 uur ontbeten, dus echt nog geen honger
quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:58 schreef Timmos het volgende:
[..]
Watje mij steeds!?
En om de 2 uur eten he! Niet dat ik dat kan...
mango met sinaasappel en ananas door de blenderquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vanmiddag een sinaasappel bedacht ^^
Ook lekker maar eet het zo wel haha.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
mango met sinaasappel en ananas door de blender
Koopjequote:Op woensdag 26 februari 2014 13:01 schreef over_hedge het volgende:
Zo. een 64 gb flashcard. een batterygrip met 2 extra accus en een remote control voor 100 euro besteld
Ja zeker. Ik heb nu een 32gieg en die is al 120 euroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |