Gaat wel meer fout daar blijkbaar...quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:31 schreef Puala het volgende:
Hiep hoi, de administratie heeft wat aangepast voor mijn lease bak in mijn loonstrook. En dat zou pas vanaf 1 mei mogen. Dat word weer zeuren om mijn geld
Nou, tot heden ging het toch al wel ruim een jaar goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Gaat wel meer fout daar blijkbaar...![]()
Eindafrekening is eindafrekening toch? Dan mogen ze toch niet nog later een factuur sturen?quote:Ik moet ook nog even kijken hoe het zit met mijn eindafrekening. Uiteindelijk wel nog een gedeelte salaris gekregen, maar er staat geen verrekening van de leaseboete tussen. Even in de gaten houden
Ze kunnen gewoon nacalculaties doen op salaris hoor. Dat wordt dan eventueel met de volgende maand verrekendquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:46 schreef Puala het volgende:
Eindafrekening is eindafrekening toch? Dan mogen ze toch niet nog later een factuur sturen?
Eindafrekening. Dan komt er meestal geen volgende maand waarin verrekend kan worden?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:11 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon nacalculaties doen op salaris hoor. Dat wordt dan eventueel met de volgende maand verrekend![]()
Jaaropgaves mogen ze geloof ik niet aanpassen.
Ow zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Eindafrekening. Dan komt er meestal geen volgende maand waarin verrekend kan worden?
Jazeker hebben we het erover gehad, mijn vriendin werkt zelf met verstandelijk en lichamelijk beperkte kinderen (lerares). Ze weet dus beter als mij wat een afwijking kan betekenen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:00 schreef Puala het volgende:
Begrijpelijk, het is ook niet niets waar ze allemaal op controleren. Hebben jullie de "wat als.. " gesprekken wel gehad? Niet dat je er compleet blanco in gaat dus?
Was gewoon interesse hoor. Maar wel fijn dat er van die gesprekken zijn geweest. Dan weet je toch wel ongeveer wat jullie willen. Ondanks dat je niet gelijk hoeft te beslissenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:15 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Jazeker hebben we het erover gehad, mijn vriendin werkt zelf met verstandelijk en lichamelijk beperkte kinderen (lerares). Ze weet dus beter als mij wat een afwijking kan betekenen.
We gaan van het beste uit natuurlijk, maar er kan ook maar zo iets mis zijn.
Gelukkig hoeven we niet direct een beslissing te nemen, maar we weten aardig wat we beiden willen.
Tevens als alles goed is, komen we ook het geslacht te weten.. ook wel spannend
voelde me ook niet aangevallenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Was gewoon interesse hoor. Maar wel fijn dat er van die gesprekken zijn geweest. Dan weet je toch wel ongeveer wat jullie willen. Ondanks dat je niet gelijk hoeft te beslissen![]()
Oh spannendGa je het delen?
Administratie is niet altijd heel duidelijk daarquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Eindafrekening. Dan komt er meestal geen volgende maand waarin verrekend kan worden?
Eerst nog 2 dagen werkenquote:
quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:49 schreef Flipmoehoe het volgende:
Vanmiddag de 20 weken echo van onze gup, weer een spannend momentje!
Stiekem toch wel een beetje gespannen op het werk..
de kleur van de verf?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou het wel willen weten vanwege de praktische dingen.
Kleur van de fiets ja. En meer van dat soort dingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |