abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137143941

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 1% gewijzigd door mosselmossel op 27-02-2014 07:18:08 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137144766
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:42 schreef pijll het volgende:
Ik ook. 7056. Twee startnummers op 1 dag. Ik ben net een echte hardloper
Dat klinkt wel heel echt ja. ;) Hoewel bij mij het startgeld voor mijn volgende wedstrijd ook al is afgeschreven en die is pas in mei!

quote:
Je traint voor de 20, zo heet de wedstrijd nou eenmaal. Geen woord gelogen.
Daar heb je een punt. En eigenlijk maakt het me ook niet zo veel uit wat er op staat. Het ding is functioneel en ik had er nog een nodig dus dat kwam mooi uit.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:02:42 #3
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_137145113
Leuk rokjesloop. Ik wil wel komen KIJKEN. :)

En uiteraard met geschoren benen. Dat spreekt voor zich. ;)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:07:07 #4
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137145354
Zwabber die loopt als een pinguin. Hopelijk poep je niet als een pinguin, als ik die pinguin-docu mag geloven :P
pi_137145819
Heb me ingeschreven voor mn eerste evenement *O* de mini marathon van Rotterdam. Een vriend van me doet ook mee.

Dat is de middag voor de echte marathon en is 4.2km, beetje saai parcours, maar ach dat boeit niet.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_137146155
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:16 schreef PeuRac het volgende:
Heb me ingeschreven voor mn eerste evenement *O* de mini marathon van Rotterdam. Een vriend van me doet ook mee.

Dat is de middag voor de echte marathon en is 4.2km, beetje saai parcours, maar ach dat boeit niet.
Boeien! Superleuke manier om ervaring op te doen! Veel plezier!
pi_137146418
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:22 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Boeien! Superleuke manier om ervaring op te doen! Veel plezier!
Dank je, heb er ook wel zin in. Voor die tijd maar juiste kleding kopen in mn joggingbroek en standaard sportshirtje aan de start verschijnen vind ik niks :@
pi_137146569
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:56 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel echt ja. ;) Hoewel bij mij het startgeld voor mijn volgende wedstrijd ook al is afgeschreven en die is pas in mei!
En dat wordt zelfs een marathon, zie ik! (Nee, echt!)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:02 schreef Corniel het volgende:
Leuk rokjesloop. Ik wil wel komen KIJKEN. :)
Ik zou 'm graag lopen, hou wel van ludieke loopjes. Maar helaas, het is een sponsorloop, dus dat ga ik niet doen. Ik heb wat schroom om andere mensen te laten betalen voor mijn hardlopen.
pi_137146578
quote:

Het gaat om het gevoel dat je een keer een wedstrijd gelopen hebt. Mijn eerste loopje was bij een lokale atletiekvereniging. Met een klein groepje aan de start en gaan, ik ging dood op het eind (want veel te hard gestart achter al die ervaren loper aan) maar vond het geweldig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:28 schreef PeuRac het volgende:
Dank je, heb er ook wel zin in. Voor die tijd maar juiste kleding kopen in mn joggingbroek en standaard sportshirtje aan de start verschijnen vind ik niks :@
Er bestaat niet zoiets als "de juiste kleding". Gewoon dragen waar jij je goed bij voelt. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_137146610
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:31 schreef pijll het volgende:

[..]

En dat wordt zelfs een marathon, zie ik! (Nee, echt!)

Nee joh, dan loop ik de 10km. :P
pi_137146845
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:32 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Nee joh, dan loop ik de 10km. :P
Ja, de 10 van de marathon. Saai parcours wel, van de marathon van de Hoorn marathon. De 10 en de 21 lijken me wel erg mooi.
pi_137147005
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:38 schreef pijll het volgende:

[..]

Ja, de 10 van de marathon. Saai parcours wel, van de marathon van de Hoorn marathon. De 10 en de 21 lijken me wel erg mooi.
Vooral het stuk over de dijk is mooi. (Ik werk op het industrieterrein waar omheen gelopen wordt dus alleen daarom wil ik hem al lopen) Maar dat maakt het ook erg weersafhankelijk. Met wind vanaf het Markermeer en regen lijkt het me geen pretje om daar te lopen dus zit er niets anders op dan duimen voor een zonnetje en een redelijke temperatuur.
pi_137148113
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:07 schreef Quoi het volgende:
Zwabber die loopt als een pinguin. Hopelijk poep je niet als een pinguin, als ik die pinguin-docu mag geloven :P
Alleen als hij bedreigd wordt.
pi_137150771
quote:

Leuk! Gewoon van genieten, ondanks het parcours, het gaat toch leuk worden. :)
  woensdag 26 februari 2014 @ 07:48:22 #15
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137151029
quote:

Tof ^O^
F means you're fucked
pi_137151033
quote:
Heb me ingeschreven voor mn eerste evenement *O* de mini marathon van Rotterdam.
^O^ Leuk!
  woensdag 26 februari 2014 @ 07:54:46 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137151075
quote:

Peu! Jij hier? :o

Tof zeg! ^O^ Eerste evenement bij een marathon en ook nog eens met een vriend lopen; doe je goed!!
Veel plezier vast :s)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:24:21 #18
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137151323
Ik zit een beetje in dubio over welke training ik vanavond ga volgen.

De marathongroep gaat 4-8-4-8-4 minuten op DL3 lopen. Supernuttige snelheidstraining voor de marathon.
Maar de oud-olympiër (4x100m estafette in Barcelona) van mijn gewone loopgroep gaat een baantraining geven met daarin 15x200. Dat is een leuke training natuurlijk, maar minder handig voor de marathonvoorbereiding.

Twijfeltwijfel...
F means you're fucked
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:27:06 #19
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_137151343
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:24 schreef YUR het volgende:

De marathongroep gaat 4-8-4-8-4 minuten op DL3 lopen. Supernuttige snelheidstraining voor de marathon.
Maar de oud-olympiër (4x100m estafette in Barcelona) van mijn gewone loopgroep gaat een baantraining geven met daarin 15x200. Dat is een leuke training natuurlijk, maar minder handig voor de marathonvoorbereiding.

Twijfeltwijfel...
Waarvoor ben je aan het trainen? O-) En hoe reageert je lijf op die 200'tjes, in combinatie met je andere trainingen die je moet gaan lopen...

Ik ga vanavond misschien ook iets nieuws doen, een pyramideloopje ofzo... weet alleen nog niet goed of ik dat op afstand moet doen of op tijd...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:30:35 #20
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137151370
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:27 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Waarvoor ben je aan het trainen? O-) En hoe reageert je lijf op die 200'tjes, in combinatie met je andere trainingen die je moet gaan lopen...

Ik ga vanavond misschien ook iets nieuws doen, een pyramideloopje ofzo... weet alleen nog niet goed of ik dat op afstand moet doen of op tijd...
Tsja...ik weet dat ik op de baan altijd veel harder loop dan nuttig is. Al heb ik volgens mij nog niet eerder zo'n training gedaan.
F means you're fucked
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:35:21 #21
236410 MaleDuck
pi_137151420
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Tsja...ik weet dat ik op de baan altijd veel harder loop dan nuttig is. Al heb ik volgens mij nog niet eerder zo'n training gedaan.
Geeft hij wel vaker die trainingen of niet? Dan zou je die natuurlijk ook na je marathon kunnen doen... Maar volgens mij heb je al besloten om die baantraining te gaan doen :P
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:37:42 #22
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137151439
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:35 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Geeft hij wel vaker die trainingen of niet? Dan zou je die natuurlijk ook na je marathon kunnen doen... Maar volgens mij heb je al besloten om die baantraining te gaan doen :P
Ik neig juist naar de normale training :D

Ik weet niet of ze die training vaker gaat geven...ze is geen trainster, gewoon een loopster uit mn groep
F means you're fucked
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:39:03 #23
236410 MaleDuck
pi_137151449
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik neig juist naar de normale training :D

Ik weet niet of ze die training vaker gaat geven...ze is geen trainster, gewoon een loopster uit mn groep
Haha... lang leve het digitaal interpreteren van letters :P

Oei, dat maakt het nog moeilijker, maar gewoon vragen of ze na de marathon het nog een keer doet, doet ze vast wel voor je ;)
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:40:18 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137151467
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:39 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Haha... lang leve het digitaal interpreteren van letters :P

Oei, dat maakt het nog moeilijker, maar gewoon vragen of ze na de marathon het nog een keer doet, doet ze vast wel voor je ;)
Ja, misschien doe ik dat wel. Maar ook weer niet te lang na de marathon, want dan zit ik alweer in de voorbereiding voor de volgende :P
F means you're fucked
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:49:48 #25
236410 MaleDuck
pi_137151582
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:40 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, misschien doe ik dat wel. Maar ook weer niet te lang na de marathon, want dan zit ik alweer in de voorbereiding voor de volgende :P
Als je het zo bekijkt, dan gaat het nooit uitkomen :P
pi_137151589
quote:
2s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:27 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Afstand of tijd maakt natuurlijk niet uit ;)
pi_137151596
Ik zou 200jes kiezen O+
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:54:05 #28
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137151646
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 07:54 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tof zeg! ^O^ Eerste evenement bij een marathon en ook nog eens met een vriend lopen; doe je goed!!
Hee yuki! Hoe gaat het bij jou nu met lopen? Weer back on track?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:03:34 #29
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137151774
Yur ik zou voor de marathontraining gaan. Zo zijn er altijd wel leuke alternatieven te bedenken. Niet miepen en trainen voor die 13e!

[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 26-02-2014 09:11:43 ]
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:04:34 #30
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137151797
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:03 schreef Quoi het volgende:
Yur ik zou voor de marathontraining gaan. Zo zijn er altijd wel leuke alternatieven te bedenken. Niet miepen en trainen voor die 14e!
Het zal de 14e wel rustig zijn op de Coolsingel :7
F means you're fucked
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:12:32 #31
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137151936
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Het zal de 14e wel rustig zijn op de Coolsingel :7
O-) Minor detail.
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:48:09 #32
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137152573
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:03 schreef Quoi het volgende:
Yur ik zou voor de marathontraining gaan. Zo zijn er altijd wel leuke alternatieven te bedenken. Niet miepen en trainen voor die 13e!
Met slim ^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_137152914
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:48 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Met slim ^
Nadeel van marathon training, het moeten lopen anders red je het niet stress. Alleen dan loop je ook weer met minder plezier en daar doe je het toch eigenlijk voor? Dus ja in dit geval gewoon afwegen waar je het meeste plezier uit haalt. Die marathontraining hangt echt niet af van 1 loopje. Dus als je het maar niet al te vaak doet, gewoon even wat anders doen is niks mis mee en kan juist je juist wat meer plezier brengen.
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:24:05 #34
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137153303
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Nadeel van marathon training, het moeten lopen anders red je het niet stress. Alleen dan loop je ook weer met minder plezier en daar doe je het toch eigenlijk voor? Dus ja in dit geval gewoon afwegen waar je het meeste plezier uit haalt. Die marathontraining hangt echt niet af van 1 loopje. Dus als je het maar niet al te vaak doet, gewoon even wat anders doen is niks mis mee en kan juist je juist wat meer plezier brengen.
Daar is ook wat voor te zeggen. Als je een x echt geen zin hebt kan het ook anders, maar als je twijfelt en de opties lijken beide leuk, dan zou ik voor datgene gaan wat het meest bijdraagt aan het beoogde doel.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:26:03 #35
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137153352
quote:

[..]

Snap ik. Maar Yur heeft geen stress en zit niet op een dood punt. Dan zou ik gewoon de focus houden :) Maar hey: ALLES mag :P
pi_137153518
Gisteren een op papier zware training gehad die in de praktijk wel meeviel.

Eens kijken of ik mn totaal van vorige week kan overtreffen :)
pi_137153602
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

Snap ik. Maar Yur heeft geen stress en zit niet op een dood punt. Dan zou ik gewoon de focus houden :) Maar hey: ALLES mag :P
Geen stress en geen dood punt, dan zou ik juist de leukste van de twee pakken. Die focus raak je echt niet zo snel kwijt. Zo zie je maar weer iedereen is anders en denkt er net weer wat anders over. ^O^
pi_137153919
Zo, ik heb besloten: het is vroeg-naar-huis-dag, want het is vroeg-naar-huis-weer *O* Niet dat ik ga lopen, maar daar gaat het niet om :P
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:55:09 #39
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137153988
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:51 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, ik heb besloten: het is vroeg-naar-huis-dag, want het is vroeg-naar-huis-weer *O* Niet dat ik ga lopen, maar daar gaat het niet om :P
Goed zo :) Hier misschien hetzelfde, alleen dan duik ik mijn bed weer in, want voel me beetje ziekjes :r
pi_137154020
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:55 schreef Quoi het volgende:

[..]

Goed zo :) Hier misschien hetzelfde, alleen dan duik ik mijn bed weer in, want voel me beetje ziekjes :r
Oei, ik wilde net voorstellen om eventueel een biertje op een terrasje te doen vanmiddag -O-
  woensdag 26 februari 2014 @ 10:59:31 #41
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137154105
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:56 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Oei, ik wilde net voorstellen om eventueel een biertje op een terrasje te doen vanmiddag -O-
Oef. Dat is verleidelijk. Ik ga voorlopig nog doorbikkelen tot iig 13:00 uur hier. Houd me op de hoogte van je plannen ;)
pi_137154220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:55 schreef Quoi het volgende:

[..]

Zeg! Wel beter blijven hoor! Ik duld geen afzegging volgende week!
pi_137154246
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:59 schreef Quoi het volgende:

[..]

Oef. Dat is verleidelijk. Ik ga voorlopig nog doorbikkelen tot iig 13:00 uur hier. Houd me op de hoogte van je plannen ;)
Mijn plan was tot 15:00. Maar ik weet niet of dat gaat lukken - vandaag is traag.
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:04:49 #44
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137154249
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:03 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Zeg! Wel beter blijven hoor! Ik duld geen afzegging volgende week!
Ik geef er liever nu aan toe, zodat ik volgende week fit ben. Nu mag het onder het kopje taperen gaan vallen, zoiets.
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:32:58 #45
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137154988
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hee yuki! Hoe gaat het bij jou nu met lopen? Weer back on track?
Hey Murm! Gaat goed, ben zeker back on track :Y
Net een rustig rondje gelopen met m'n buurvrouw :)

SPOILER
Hoe gaat het lopen bij jou? Ook lekker bezig, volgens mij ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_137154995
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 07:54 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hey, ik wist niet dat je nog op Fok kwam :D

Dank je, komt goed!
pi_137155419
Nou, ik ben er ook zo één geworden: ik wilde net gaan lopen, maar kwam erachter dat mijn Garmin leeg is. Dus nu wacht ik tot de batterij weer vol is :')
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_137155964
Vanochtend weer gelopen. 8km lekker ontspannen, zonder ergens op te letten.

Een stuk lekkerder gelopen dan zondag, maar het is nog steeds niet zoals het zou moeten zijn. Merkte trouwens wel dat de laatste 2 kilometers een stuk lekkerder liepen dan de eerste 5-6. Geen idee hoe dat kwam eigenlijk :X
pi_137157232
quote:

[..]

Ik heb nog nooit een marathon gelopen, maar als ik NU spontaan zou gaan rennen zou ik denk ik wel een marathon uit kunnen lopen in 4:30 ofzo. Aan de andere kant heb ik deze arrogantie ook wel eens tentoongespreid richting loopmaatjes die er wel eentje hebben gelopen, en die vertellen mij allemaal om dit verhaal nog eens te houden als ik in september mijn eerste marathon heb gelopen. En ik vrees dat ze toch wel gelijk hebben.

Kortom, mijn arrogantie maakt ook langzaam plaats voor 'ik-moet-trainen' stress -O-
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:58:03 #50
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137157304
Ik heb echt alles behalve ik-moet-trainen-stress *O*

Het is meer ik-wil-lopen-stress :s)
F means you're fucked
pi_137157421
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:58 schreef YUR het volgende:

Dat ken ik :Y

Ik heb mezelf heel plechtig beloofd het rustig aan te doen met lopen dit jaar en langzaam op te bouwen. :X
pi_137157524
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:58 schreef YUR het volgende:

Ik heb medelijden met je. ;)
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:07:17 #53
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137157537
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met je. ;)
F means you're fucked
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:07:46 #54
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137157548
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:02 schreef cafca het volgende:

[..]

Dat ken ik :Y

Ik heb mezelf heel plechtig beloofd het rustig aan te doen met lopen dit jaar en langzaam op te bouwen. :X
Verstandig :Y
F means you're fucked
pi_137157651
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Verstandig :Y
Dat weet ik. Maar ja, verstand en gevoel hè? ;)
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:13:18 #56
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137157665
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:12 schreef cafca het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar ja, verstand en gevoel hè? ;)
Da's best herkenbaar ja :D
F means you're fucked
pi_137158370
Ik wil ook lopen! Maar morgenavond pas en dan is het heuveltraining. De laatste zware training voor de CPC, dan zaterdag of zondag (ligt aan het weer) nog een duurloopje van een kilometer of 10 en dan moet het gebeuren.
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:40:45 #58
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137158466
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wil ook lopen! Maar morgenavond pas en dan is het heuveltraining. De laatste zware training voor de CPC, dan zaterdag of zondag (ligt aan het weer) nog een duurloopje van een kilometer of 10 en dan moet het gebeuren.
Ik loop als alles goed gaat vrijdag 16 km, zondag nog 8 km en dan misschien dinsdag nog met de groep mee een interval-training. Vrijdag voor de CPC skip ik dan.

En: ik wil niet ziek worden ;( Ik ben momenteel qua werk bezig met quarantaine-plaatsing van medicatie, misschien laat ik mezelf gewoon tot 9 maart in quarantaine plaatsen.
pi_137158796
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef thettes het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een marathon gelopen, maar als ik NU spontaan zou gaan rennen zou ik denk ik wel een marathon uit kunnen lopen in 4:30 ofzo. Aan de andere kant heb ik deze arrogantie ook wel eens tentoongespreid richting loopmaatjes die er wel eentje hebben gelopen, en die vertellen mij allemaal om dit verhaal nog eens te houden als ik in september mijn eerste marathon heb gelopen. En ik vrees dat ze toch wel gelijk hebben.

Kortom, mijn arrogantie maakt ook langzaam plaats voor 'ik-moet-trainen' stress -O-
Wat is het verste wat je nu gelopen hebt dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_137158961
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:37 schreef mosselmossel het volgende:
Boeit helemaal niks wat je nu nog gaat doen, hoogstens je moraal nog verder opkrikken. Je hebt een perfecte voorbereiding achter de rug _O_ en tijdens de CPC ga je ons en jezelf verrassen ^O^
  woensdag 26 februari 2014 @ 13:57:40 #61
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137159062
Ik heb eigenlijk maar een slechte voorbereiding op de Sallandtrail. Gelukkig maandag nog wel vrij gemakkelijk die 21km kunnen maken maar dat is nog maar de 3e x die afstand, en dat was op de vlakke weg. Volgend weekend dus in het bos met andere ondergrond en heuvels enzo. Maar ik laat me niet kennen. :6
pi_137159560
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 13:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik loop als alles goed gaat vrijdag 16 km, zondag nog 8 km en dan misschien dinsdag nog met de groep mee een interval-training. Vrijdag voor de CPC skip ik dan.

En: ik wil niet ziek worden ;( Ik ben momenteel qua werk bezig met quarantaine-plaatsing van medicatie, misschien laat ik mezelf gewoon tot 9 maart in quarantaine plaatsen.
Booeeeh beterschap :*
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 februari 2014 @ 14:15:55 #63
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137159741
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:55 schreef thettes het volgende:

[..]

Mij valt het uitbreiden van HM richting M toch vies tegen. En die HM liep ik relatief eenvoudig.
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:17:59 #64
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_137159820
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mij valt het uitbreiden van HM richting M toch vies tegen. En die HM liep ik relatief eenvoudig.
hier ook.
Zozeer zelfs dat ik er voorlopig helemaal klaar mee ben
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 februari 2014 @ 14:24:43 #65
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137160058
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:17 schreef Jumparound het volgende:

[..]

hier ook.
Zozeer zelfs dat ik er voorlopig helemaal klaar mee ben
Het is dat ik mezelf een te grote loser vind als ik zonder gegronde reden stop (lees, ik moet minimaal een been breken ofzo) anders had ik er denk ik een week of 3 geleden ook mee gestopt. Ik vind het zowel fysiek als mentaal behoorlijk zwaar.
pi_137160441
Ik train sinds een paar weken mee met de "kwaliteitsgroep" van mijn loopgroep - subgroepjes jwz - die is opgesteld in het kader van de Looptrainer 4 cursus van 2 trainers. Komt erop neer dat er prestatiegerichter wordt getraind, en de trainingen ook wat pittiger zijn dan normaal. Nu kreeg ik zojuist m'n gepersonaliseerde tijden in de mail, gebaseerd op m'n 10k-tijd en 1000m-tijd, en nouja, ik mag pittig gaan trainen de komende tijd. Geen intervallen meer langzamer dan 4:50/km :o
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:36:35 #67
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137160498
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:35 schreef hatsaflats het volgende:
Ik train sinds een paar weken mee met de "kwaliteitsgroep" van mijn loopgroep - subgroepjes jwz - die is opgesteld in het kader van de Looptrainer 4 cursus van 2 trainers. Komt erop neer dat er prestatiegerichter wordt getraind, en de trainingen ook wat pittiger zijn dan normaal. Nu kreeg ik zojuist m'n gepersonaliseerde tijden in de mail, gebaseerd op m'n 10k-tijd en 1000m-tijd, en nouja, ik mag pittig gaan trainen de komende tijd. Geen intervallen meer langzamer dan 4:50/km :o
Eindelijk dat luie zweet eruit *O*
F means you're fucked
pi_137160788
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het is dat ik mezelf een te grote loser vind als ik zonder gegronde reden stop (lees, ik moet minimaal een been breken ofzo) anders had ik er denk ik een week of 3 geleden ook mee gestopt. Ik vind het zowel fysiek als mentaal behoorlijk zwaar.
Mij lijkt vooral het tempo moeilijk. Een HM kun je nog redelijk op je tandvlees lopen, maar een M doe je toch op een hartslag die je 4 uur kunt volhouden. Dat heb ik een keer 25km gedaan, ging prima, maar bij die hartslag loop ik wel een tempo van 6.40 of zo dus dan red je een tijd van 4.30 al niet eens, laat staan als je nog verval hebt. Dus ik zal toch efficienter moeten worden als ik voor de marathon ga trainen, hopelijk gaat dat vanzelf door meer trainingskilometers.

[ Bericht 6% gewijzigd door La_Tramposa op 26-02-2014 15:05:35 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:51:45 #69
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_137161102
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2014 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

blessureleed deed me dat besluiten :) een maand voor de marathon geen 30 km kunnen lopen wegens pijn in de knie was het voor mij wel duidelijk.

Ook het complete gebrek aan plezier deed het 'm.

Nu weer vol goede moed op pad en ik moet zeggen, ik heb er zowaar weer wat plezier in :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_137161310
Plezier hebben en houden in het lopen lijkt me wel heel belangrijk, juist tijdens een marathon training inderdaad! Je moet al zoveel lopen, als je dat met tegenzin doet kan het nooit prettig zijn denk ik.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137161541
Het is zulk mooi weer, ik heb de week vrij en ik had er zin in, dus voor vandaag had ik een mooi loopje gepland. Een keer bewust een stuk langzamer dan normaal, en dan een kilometer of 15.
Ik ging van start met ongeveer 5:50 min/km en het ging helemaal nergens naar. Na een kilometer deden mijn benen al zeer en ik ging vervolgens onbewust nog langzamer lopen, op een gegeven moment zat ik boven de 6 min/km. Versnellen lukte op de één of andere manier ook niet meer, heb het nog wel even geprobeerd maar het tempo zakte meteen weer in.

De volgende keer ga ik toch weer wat sneller, langzamer gaan dan je "comfort zone" is ook vervelend, dan loop ik nog liever te hard. Ik vermoed dat op dit tempo mijn looptechniek (voor zover aanwezig) en -houding minder zijn, het gaat dan meer richting slenteren dan lopen. Ik heb het rondje dan ook maar ingekort, want ik had er ook helemaal geen aardigheid in. Volgende keer beter:

http://www.endomondo.com/workouts/301438886/14083692
It has to mean something
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:07:10 #72
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_137161663
Die hartslag! :o
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:14:27 #73
236410 MaleDuck
pi_137161879
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:03 schreef Cynic het volgende:
Het is zulk mooi weer, ik heb de week vrij en ik had er zin in, dus voor vandaag had ik een mooi loopje gepland. Een keer bewust een stuk langzamer dan normaal, en dan een kilometer of 15.
Ik ging van start met ongeveer 5:50 min/km en het ging helemaal nergens naar. Na een kilometer deden mijn benen al zeer en ik ging vervolgens onbewust nog langzamer lopen, op een gegeven moment zat ik boven de 6 min/km. Versnellen lukte op de één of andere manier ook niet meer, heb het nog wel even geprobeerd maar het tempo zakte meteen weer in.

De volgende keer ga ik toch weer wat sneller, langzamer gaan dan je "comfort zone" is ook vervelend, dan loop ik nog liever te hard. Ik vermoed dat op dit tempo mijn looptechniek (voor zover aanwezig) en -houding minder zijn, het gaat dan meer richting slenteren dan lopen. Ik heb het rondje dan ook maar ingekort, want ik had er ook helemaal geen aardigheid in. Volgende keer beter:

http://www.endomondo.com/workouts/301438886/14083692
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:07 schreef Wolve000 het volgende:
Hèhè, eindelijk iemand met een vergelijkbare hartslag :P

En een mooi blokje om, of eigenlijk lijken het meer 2 blokjes op elkaar, alleen dan niet helemaal recht :D
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:15:59 #74
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137161934
Zou het een idee zijn om in de OP (hehe, OpeningsPost) voortaan ook een lijstje met alle gangbare afkortingen te plaatsen? En misschien voor de n00bs als ik ook uitleggen hoe een pyramidetraining, een 15x 200 of een 2-4-6-8-10 (ik roep maar wat, geen idee dus) in zijn werk gaat?

OT: Straks weer even de deur uit om te kijken of ik het ga redden, die 7x 2 minuten rennen, 1 minuut wandelen. Ben erg bang van niet, maar dat maakt verder ook niet uit natuurlijk. Een andere optie is om gewoon eens te kijken hoe lang ik het intussen vol kan houden om te rennen. Soort Coopertestje?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 26 februari 2014 @ 15:17:29 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137161984
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef flipsen het volgende:
Zou het een idee zijn om in de OP (hehe, OpeningsPost) voortaan ook een lijstje met alle gangbare afkortingen te plaatsen? En misschien voor de n00bs als ik ook uitleggen hoe een pyramidetraining, een 15x 200 of een 2-4-6-8-10 (ik roep maar wat, geen idee dus) in zijn werk gaat?

OT: Straks weer even de deur uit om te kijken of ik het ga redden, die 7x 2 minuten rennen, 1 minuut wandelen. Ben erg bang van niet, maar dat maakt verder ook niet uit natuurlijk. Een andere optie is om gewoon eens te kijken hoe lang ik het intussen vol kan houden om te rennen. Soort Coopertestje?
:Y :@
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137161994
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:07 schreef Wolve000 het volgende:
Te hoog, te laag?
Ik heb daar nog niet zoveel verstand van...
It has to mean something
pi_137162030
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:17 schreef Cynic het volgende:

[..]

Te hoog, te laag?
dat is niet te zeggen als we niets weten over jouw maximale hartslag etc. Maar het is erg laag, voor veel mensen is 127 al een ritje naar de supermarkt op de fiets :P
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:18:59 #78
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_137162038
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:17 schreef Cynic het volgende:

[..]

Te hoog, te laag?
Als ik uit m'n stoel opsta is m'n hartslag al hoger... :%

Maar hartslag is voor iedereen anders. Leeftijd, volume van je hart, conditie, hoe hard je loopt, alles telt mee.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_137162055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:15 schreef flipsen het volgende:

De OP is al zo gigantisch :@
Ja doei.
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:21:36 #80
236410 MaleDuck
pi_137162117
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En niet up to date met wie loopt waar en wanneer O-)
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:24:40 #81
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137162221
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ach, een spoilertje meer of minder? Maar ik vind het wel leuk om te weten hoe ervaren mensen trainen en dan begrijp ik nog weinig van een 15x 200. Of een pyramidetraining. En mijn "7x 2 minuten rennen, 1 minuut wandelen" kan vast ook korter omschreven worden :) Om maar te zwijgen over LDL (toch?) of nog gekker (maar die heb ik even gegoogled, wel grappig): een VFF :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_137162252
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

dat is niet te zeggen als we niets weten over jouw maximale hartslag etc. Maar het is erg laag, voor veel mensen is 127 al een ritje naar de supermarkt op de fiets :P
Ik heb dat nog niet nagekeken. Normaal loop ik iets harder en dan zit ik rond 140. Maximale wat ik tot nu toe met Garmin gemeten heb is 168, en toen was ik zo hard mogelijk (cooper) aan het lopen en voelde het alsof ik dood ging :')
It has to mean something
pi_137162313
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:24 schreef flipsen het volgende:

[..]

Ach, een spoilertje meer of minder? Maar ik vind het wel leuk om te weten hoe ervaren mensen trainen en dan begrijp ik nog weinig van een 15x 200. Of een pyramidetraining. En mijn "7x 2 minuten rennen, 1 minuut wandelen" kan vast ook korter omschreven worden :) Om maar te zwijgen over LDL (toch?) of nog gekker (maar die heb ik even gegoogled, wel grappig): een VFF :D
Gewoon meelezen, vragen als je't niet weet en onthouden.
Waarom zou je dat korter willen omschrijven, trouwens? En 15x200 is ook niet 'universeel', hier kan wandelrust, jogrust, stilstarust tussen zitten van ik weet niet hoeveel seconden of minuten. Kortom: beetje zinloos, als je 't mij vraagt.
Ja doei.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 26 februari 2014 @ 15:32:01 #84
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137162490
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Waarom zou je dat korter willen omschrijven, trouwens? En 15x200 is ook niet 'universeel', hier kan wandelrust, jogrust, stilstarust tussen zitten van ik weet niet hoeveel seconden of minuten. Kortom: beetje zinloos, als je 't mij vraagt.
:D wat is LDL, CPC? :@
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137162491
Vanavond snelheidstraining hier O+ Volgens mij rondjes rennen op beoogd 5K tempo met een minuut stilstarust. Hopelijk is het beter weer dan de laatste keer dat we diezelfde training op die locatie deden :D :')
Ja doei.
pi_137162496
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

Langzame/Lange Duur Loop
City Pier City (evenement)
Ja doei.
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:32:54 #87
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137162516
quote:
14s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
En als in het volgende deel een n00b dezelfde vragen stelt? En daarna weer iemand? Het is nou niet bepaald een serie waar je eerst even vanaf 10 delen terug gaat lezen :)
quote:
Kortom: beetje zinloos, als je 't mij vraagt.
Voor de ervaren lopers ongetwijfeld, voor de newbies wel handig. Vandaar beter in een spoiler in de OP dan dat de zoveelste newbie voor de zoveelste keer vraagt waar CPC voor staat (die weet ik dan toevallig).
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:33:14 #88
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_137162526
QUIZvraag!

Voor de pro's onder ons. Wat betekenen de volgende afkortingen?

UTMB?
TbtS?
DtD?
GR20?
UHT?
CCC?
ZLDL?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:33:48 #89
236410 MaleDuck
pi_137162543
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

LangeDuurLoop of LangzameDuurLoop :P
CityPierCity (is een wedstrijd in Den Haag/Scheveningen volgend weekend)
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:33 schreef Frsh het volgende:
QUIZvraag!

UTMB?
TbtS?
DtD? > Dam tot Dam
GR20?
UHT?
CCC?
ZLDL?
Oei, maar 1 uit 7 :@
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 26 februari 2014 @ 15:34:25 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137162568
:D

HM en M wist ik dan weer wel :D
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137162589
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:33 schreef Frsh het volgende:
QUIZvraag!

UTMB?
TbtS?
DtD? dam tot dam
GR20?
UHT?
CCC?
ZLDL? zeer lange duurloop
Alleen die twee weet ik :P

En je vergeet: TdF
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:35:12 #92
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137162596
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:34 schreef Ynske het volgende:
:D

HM en M wist ik dan weer wel :D
:D Ik ook *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 26 februari 2014 @ 15:36:36 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137162646
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Alleen die twee weet ik :P

En je vergeet: TdF
das de tour de france :Y
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137162657
Een piramidetraining spreekt overigens redelijk voor zich; een training waarin je ofwel tempo, ofwel duur/afstand tot een piek laat komen, en dan weer afbouwt.

Zelf ben ik vanuit het coachen gewend om ' voor minuten te schrijven en '' voor seconden, dus
8x1'30''R betekent 8 keer 1 minuut hard, 30 seconden rust. Maar in het hardlopen werkt iedereen bijna wel met minuten, dus 2-4-6-8-6-4-2, 2 R betekent dan 2 minuten, 4 minuten, 6 minuten etc. met elke keer 2 minuten rust tussen door.
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:37:05 #95
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137162662
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:24 schreef YUR het volgende:

Twijfeltwijfel...
YUR, leg eens uit aub? 4-8-4-8-4 op DL3?? Is dat 3x 4 minuten voluit pezen en 8 minuten rust?
pi_137162667
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:36 schreef Ynske het volgende:

[..]

Hehe, voor hardlopers niet :P
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:37:40 #97
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137162687
Poef, ik weet ze ook allemaal niet hoor.
MAAR....als daar behoefte aan is, neem vooral het initiatief.
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:38:23 #98
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137162707
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Een piramidetraining spreekt overigens redelijk voor zich; een training waarin je ofwel tempo, ofwel duur/afstand tot een piek laat komen, en dan weer afbouwt.

Zelf ben ik vanuit het coachen gewend om ' voor minuten te schrijven en '' voor seconden, dus
8x1'30''R betekent 8 keer 1 minuut hard, 30 seconden rust. Maar in het hardlopen werkt iedereen bijna wel met minuten, dus 2-4-6-8-6-4-2, 2 R betekent dan 2 minuten, 4 minuten, 6 minuten etc. met elke keer 2 minuten rust tussen door.
*O* :*
pi_137162725
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:36 schreef Ynske het volgende:

[..]

Mee eens. Alleen voor trailers wil het nog wel eens wat anders betekenen.

TbtS is een trail in Zeeland, UHT is in Utrecht. Maar voor ons asfaltlopers zijn de meeste van die afko's oninteressant.
  woensdag 26 februari 2014 @ 15:39:34 #100
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137162754
Goed, dan ga ik nu maar eens de deur uit voor mijn 7x 2´1´R :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')