mexicanobakkergodquote:
CL begint altijd om 20.45quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:01 schreef Mansjester het volgende:
Kut, het is al begonnen![]()
Heeft NOS geen stream
Nee hoor. Zenit begon eerder.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
CL begint altijd om 20.45
Derhalve vind ik het vreemd dat je je hierover verbaast.
92.
Bedankt dat je dit wilde delen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:02 schreef Zhero het volgende:
Door deze commentator heb ik het gevoel dat ik samenvatting kijk, weet niet waarom. Denk dat de beste man vaak samenvatting inspreekt
We zien het voor deze keer door de vingers.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ow ja, dat had ik zelf ook kunnen verzinnen![]()
Alsnog bedankt
Ik bedoelde eerder dat ik niet door had dat het al later dan kwart voor 9 was.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
CL begint altijd om 20.45
Derhalve vind ik het vreemd dat je je hierover verbaast.
92.
In de hood is dat makkelijk te doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens 73K op een dag op te maken
Oh ik Rooneyquote:
Iets geven om Russenquote:
Is het dan Ronald of Michel?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze week is wel echt een beetje de tweelingbroer van vorige week die wél het syndroom van down heeft.
Mjah daar kom ik nooit dus geen ideequote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In de hood is dat makkelijk te doen.
+ Lepra en de griepquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze week is wel echt een beetje de tweelingbroer van vorige week die wél het syndroom van down heeft.
Alleen Real kan een beetje ballen, en Dortmund, maar die worden dan niet uitgezonden. Real hoort ook simpel te winnen van Schallekenquote:
Tja het jeugdjournaal gaat voor hequote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Real kan een beetje ballen, en Dortmund, maar die worden dan niet uitgezonden. Real hoort ook simpel te winnen van Schalleken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |