Jeroen Verhoeven?quote:
Lekker soufflaki gaan eten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:23 schreef Adames het volgende:
waarom moet je hier in godsnaam voor naar griekenland vliegen
Ja sjek is er om in de zon te zitten denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
steun de publieke omroep!
10 sec later zie je jack op werkvakantie
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
HolaNee ik zit niet in de keuken maar ik ga wel zo bier pakken.
Het stelt niet zoveel voor, plus dat ze net Mitroglou aan Fulham hebben verkocht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:35 schreef Monolith het volgende:
Olympiakos heeft zeker ook niet heel toevallig een topteam dit jaar?
En Nani willen verkopen en Kagawa op de bank houdenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat wordt weer niet om aan te gluren.
Cleverly, Young, Valencia
Hallo Fokkie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Nani willen verkopen en Kagawa op de bank houdenMoyes is de meest achterlijke manager inde PL
Handelaartjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Net op tijd weer terug. Moest nog effe wat verkopen.
/dagboek
Halloquote:
Profiteren van het kutweer hier, niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
Jack zit serieus helemaal in Griekenland voor hooguit een klein interview met RvP?
Van onze belastingscentenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
Jack zit serieus helemaal in Griekenland voor hooguit een klein interview met RvP?
Hij komt voor Büttner swzquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Profiteren van het kutweer hier, niks mis mee.
quote:
Simon Zwartkruis kreeg geen pizza van die klootzakquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
Zit morgen vast bij Gala - Chelsea, is dichtbij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
Door wanbeleid is het subtop nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef hafcfan het volgende:
Vroeger was Panatinaikos toch best nog een grote/goeie club?
Wat heeft dat met Olympiakos te maken?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef hafcfan het volgende:
Kun je links naar deze troep uit dit topic houden? Dank je.quote:
Was de eerste Europacupwedstrijd die ik gezien heb en me kan herinneren, tegen Ajax.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef hafcfan het volgende:
Moyes brengt Buttner het liefst zo snel mogelijk naar een andere clubquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Breng Büttner maar in voor de zekerheid.
1971?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Was de eerste Europacupwedstrijd die ik gezien heb en me kan herinneren, tegen Ajax.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Was de eerste Europacupwedstrijd die ik gezien heb en me kan herinneren, tegen Ajax.
Jammer is dat toch. Leeft er wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door wanbeleid is het subtop nu.
AEK Athene is helemaal naar de pleuris gegaan
Laatste stuiptrekking van het goddelijke Ajax..quote:
Nooit geweten dat je al zo een oud wijf bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zo oud ben ikHeb ik toen op school gezien met de hele klas.
Anastasiou is er de trainer. Dan weet je wel genoegquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer is dat toch. Leeft er wel.
Dat je je dat nog weetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wel nog reuzefitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je al zo een oud wijf bent.
quote:
Toen was er nog geen totaalvoetbal he?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zo oud ben ikHeb ik toen op school gezien met de hele klas.
Die winnen dit gewoon hoorquote:
Was iets later denk ik? Geen idee. Ik weet wel dat ze toen nog korte broekjes haddenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen was er nog geen totaalvoetbal he?
Echt een randdebiel, dat zo'n middelmaat speler basis staat bij een topclub. United mag echt gaan investeren deze zomerquote:
Als het wat later was , dan heeft Michels onterecht daarmee lopen pronkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Was iets later denk ik? Geen idee. Ik weet wel dat ze toen nog korte broekjes haddenOh en geen shirtreclame.
Nee joh, maar 55 per dag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:54 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel zal Rooney deze wedstrijd al verdiend hebben? 20.000 euro?
Die heb ik weleens gezien in de Arena.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het wat later was , dan heeft Michels onterecht daarmee lopen pronken
Hij krijgt het per maand denk ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:54 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel zal Rooney deze wedstrijd al verdiend hebben? 20.000 euro?
Kom ik mijn bed niet eens voor uitquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Nee joh, maar 55 per dag.
Welke trainer zat er toen ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gezien in de Arena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |