SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de special, gymmembers van de maand:
JB en Ethan![]()
Ja toch! We steunen onze broeder in de jilllaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kom we nemen allemaal lippen als UI. Omdat vms gek op lippen is.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja toch! We steunen onze broeder in de jillla
#ghettolife
not sure if srsquote:
thanks broertje ken alles van the ninetys al wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:25 schreef no1uknow het volgende:
deze draag ik op aan VMS
https://soundcloud.com/creamcollective/the-ninetys-steal-corners
#FREEVMS
waarheid als een koequote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het kan iedereen overkomen, schaam je niet.
Het maakt je alleen maar sterker!
Maar ik heb ban nu, dus kan even niks bijkomen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:37 schreef Klokov het volgende:
Boefje, alles meer dan 0 is minimaal 1 teveel.
Oja ik zie het:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar ik heb ban nu, dus kan even niks bijkomen.
Hahaha Hey Weissman, ja toch, laters.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:48 schreef VMSDKR het volgende:
Ik hoop niet dat 'welkom terug vms' nu net zo'n dingetje gaat worden als 'hey weissman'.
Ik vind het altijd wel grappig hoe jij bewust wat 'foutjes' in je cake-man imitatie laat zitten en cake-man ook altijd gewoon quote en zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hahaha Hey Weissman, ja toch, laters.
hey cake-manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die denken dat Cake-Man een kloon van mij isOf andersom?
maak gewoon een nieuw account aan dan mang,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die denken dat Cake-Man een kloon van mij isOf andersom?
Van wie moet die Cake-Man kloon anders zijn?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:
cake-man was echt slecht,manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Van wie moet die Cake-Man kloon anders zijn?
Heb je ervaring? Heb eens mn ballen lopen scheren met een trimmerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:00 schreef THEFXR het volgende:
yolololo
http://goedkoop-natscheren.blogspot.nl/2013_09_01_archive.html
Lopend nog wel? Hoe ging dat dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je ervaring? Heb eens mn ballen lopen scheren met een trimmer
ja, met een trimmer is het niet best, jongquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je ervaring? Heb eens mn ballen lopen scheren met een trimmer
Dan is het nog altijd lopend geschorenquote:
Ik heb ervaren hoe het is om vrouw te zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, met een trimmer is het niet best, jong
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd lopend geschoren
[..]
Ik heb ervaren hoe het is om vrouw te zijn
Ja, was op het toilet gaan zitten en heb toen even lekker lopen werken #speedcutquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:10 schreef Montelly het volgende:
They got nottin on me, im untouchable
Je bent een pussyquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thanks. Ben ben wel benieuwd, zelfde schedule als trainingspartner, maar ik heb altijd veel meer spierpijn lijkt wel. Ben ik nu een pussy of genetisch gefucked is dus de vraag.![]()
Inb4 je bent een pussy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je bent een pussyverkeerde topic lampenlulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Af en toe even crossposten om niet teveel zooi in het BB-topic te krijgen. Gewoon het goede topic dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste komt er zo aan denk ik vriend.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:34 schreef Klokov het volgende:
Vriend, ik moet mijn bewonderingswaardige '0-notes-reputatie' behouden.
En je bent een kankerlijer.
Ik zou nooit spotten met de grote k, mods kunnen de edithistorie zien van elke post #NSA-praktijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die eerste komt er zo aan denk ik vriend.
Wie heeft er nou een favoriet vegetarisch gerecht..als 't dan toch moet: vegetarische lasagne.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:57 schreef Klokov het volgende:
Boys, wat zijn jullie favoriete vegetarische gerechten? Ik kan redelijk koken maar ik breng gerechten vaak op smaak d.m.v. vlees. Het doel is om zonder vlees gerechten op smaak te kunnen brengen om eventueel later nog beter te koken met vlees
ik vind dit minder schokkend dan in een gym topic vragen wat mensen hun favoriete vegetarische gerecht isquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:08 schreef seto het volgende:
[..]
ik vind dit minder schokkend dan in een gym topic vragen wat mensen hun favoriete vegetarische gerecht is
echt voor schut
Pizza.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:57 schreef Klokov het volgende:
Boys, wat zijn jullie favoriete vegetarische gerechten? Ik kan redelijk koken maar ik breng gerechten vaak op smaak d.m.v. vlees. Het doel is om zonder vlees gerechten op smaak te kunnen brengen om eventueel later nog beter te koken met vlees
ik eet gewoon vlees, wat zijn dit voor praktijken?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:57 schreef Klokov het volgende:
Oh ik wel liefst elke dag een dikke worst.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoef echt niet iedere dag vlees hoor.
Zei geen enkele zelfrespecterende man ooit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoef echt niet iedere dag vlees hoor.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik wel liefst elke dag een dikke worst.
Van een shemale.
Echt he, stelletje kankerlijers.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zei geen enkele zelfrespecterende man ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |