straatnaam weten we land weten dus laat maar was rienk maarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bewoners heeft betrekking op een huis of straat, inwoners op een stad, dorp of land.
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:51 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
Billy,
Ik heb je van je beste kant gezien.
Goed om te zien dat je onze vorige correspondentie niet vergeten bent.
Zolang je in Utopia zit hebben wij geen relatie.
En als je er uit komt ook niet meer!
Maak er wat moois van!
Bram[/i]
Omdat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen .......quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:52 schreef Urb het volgende:
Ze gaan met blote voeten in koeie-vlaaien staan, weet niet psies waarom.
Yep hij had het er zelf al over, beter dan dat van zn zusje he met dr "kk"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:53 schreef Joezi het volgende:
Joey heeft een heel hip (stom) stopwoordje: moeilijk mooi, moeilijk vet, moeilijk veel, en zo net moeilijk misselijk
moeilijk overdrven post ditquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:53 schreef Joezi het volgende:
Joey heeft een heel hip (stom) stopwoordje: moeilijk mooi, moeilijk vet, moeilijk veel, en zo net moeilijk misselijk
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:52 schreef Urb het volgende:
Was mij nog niet opgevallen, maar ik mijd hem ook zoveel mogelijk...oud zeer...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:53 schreef Joezi het volgende:
En daarna door Vanessa's keuken banjeren hoop ik?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:52 schreef Urb het volgende:
http://chronischehyperventilatie.nl/symptomenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
paul hyperventileert niet, zo snel krijg je dat niet onder controle. vraag me niet wat het wel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |