ja ben je als schrijver ook klaar mee, zo je gedachtes de ether inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef Jian het volgende:
Kutpost, lees het lekker voor jezelf, wat interesseert mij dat nou allemaal ......
dat is het ook niet joh, hij is gewoon slecht acteurquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:43 schreef Ransjih het volgende:
is meer een soort van paniekaanval en willen vluchten
Afkick-verschijnselen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
paul hyperventileert niet, zo snel krijg je dat niet onder controle. vraag me niet wat het wel is
hij heeft jou in eigen mooi om de tuin geleid, er zijn meerdere manieren van aandacht trekken heh, en ook meerdere mensen die hij zo kan bereikenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:43 schreef Joezi het volgende:
Paul gaat wel het bos in, dus wil juist geen aandacht van de groep. En hij perst er ook echte tranen uit, in tegenstelling tot faker Andrea.
Als je heel zwaar rookt en dan ineens stopt heb je dat ook wel eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
paul hyperventileert niet, zo snel krijg je dat niet onder controle. vraag me niet wat het wel is
zou wel kunnen alleen ook dan moet je aan de med. omdat insulten kunnen volgenquote:
Pak eens cap van dag 2/3 en en nu., en dan mug shots, het valt wel mee,hij heeft gewoon een afgeleefde kopquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij zijn eigen gezondheid op het spel zet als hij nog langer zo doorgaat.
Die man ziet er niet meer uit.
Nee, mijn mening, maar ja zoveel verstand heb ik er ook niet van.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
Ik denk dat het iets met omhoog komend maagzuur te maken heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
Omdat ie weer wat te zeiken wil hebben?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef formule het volgende:
Rienk zei dat ze geen bewoners van Utopia zijn maar inwoners is belangrijk zei hij
Iemand een idee waarom
kan niet, want dan had hij ervanaf dag 1 dag 2 zwaar last van, afkickenverschijnselen krijg je niet een paar weken laterquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zou wel kunnen alleen ook dan moet je aan de med. omdat insulten kunnen volgen
Bewoners heeft betrekking op een huis of straat, inwoners op een stad, dorp of land.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef formule het volgende:
Rienk zei dat ze geen bewoners van Utopia zijn maar inwoners is belangrijk zei hij
Iemand een idee waarom
meende ivm geen wetten geen regels in hun landje. Zoals bewoner ben je van een huis, inwoner van een land.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef formule het volgende:
Iemand een idee waarom
Zou goed kunnen idd, dat komt en gaat snel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:46 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met omhoog komend maagzuur te maken heeft.
Hij gaf eerder aan de huisarts aan, dat hij problemen heeft met (onder andere) zijn maag.
als je zijn ge boer hoor zou dat het nog wel eens kunnen zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:46 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Hij gaf eerder aan de huisarts aan, dat hij problemen heeft met (onder andere) zijn maag.
dat klinkt iig plausibelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:46 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
inwoner / bewonerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef formule het volgende:
Iemand een idee waarom
Werkt niet zo in Nederland, alleen buitenlandse ambassades hebben die (figuurlijke) status en dan alleen zolang het een ambassade is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:49 schreef GekkePoes het volgende:
Ze kunnen het stukje grondgebied claimen als hun eigen land, en als de regering niet reageert daarop, dan kan de claim officieel worden
(of werkt dat niet zo gemakkelijk in Nederland)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |