SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Mss zijn mensen die "al jarig geweest zijn"gewoon allemaal ineens 14 feb ofzo jarig idd, zodat ze daar reden hebben voor meer feestjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zoeken alles om te zuipen daar bij de redactie.
Want Joey was de 14e al jarig.
amanda en jochem ook al, was dat niet gewoon een foutje?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze zoeken alles om te zuipen daar bij de redactie.
Want Joey was de 14e al jarig.
Ja blijkt achteraf verkeerd op de site te staan, op zijn facebook klopte het welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
amanda en jochem ook al, was dat niet gewoon een foutje?
het is een complot!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja blijkt achteraf verkeerd op de site te staan, op zijn facebook klopte het wel
dat eerste bericht ;')_!quote:
Is bijna niet te volgenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:30 schreef Dottey het volgende:
HA-HA-SNOTTER-mompel-HA-HA
ik versta er werkelijk weinig van
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:31 schreef Ransjih het volgende:
mooie zin van vanas haar beste vriendin: kom achter je potten en pannen vandaan, je was een prinsesje en nu de assepoester
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:29 schreef Voxs het volgende:
Andrea heeft zijn haar goed verprutst.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:31 schreef Ransjih het volgende:
mooie zin van vanas haar beste vriendin: kom achter je potten en pannen vandaan, je was een prinsesje en nu de assepoester
als dat een prinses was ben ik mister olympusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:31 schreef Ransjih het volgende:
ja zap je weg van jank vanes, zoekt de andere cam even fijn jank paul voor je op, hoezequote:
Niemand die daar weet van ff een zakje pakken en rustig zitten?quote:
Godsamme, wat is dit voor zooitje, ga naar huis man ....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zap je weg van jank vanes, zoekt de andere cam even fijn jank paul voor je op, hoeze
nerges voor nodig als je fakedquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niemand die daar weet van ff een zakje pakken en rustig zitten?
pak een touw, klim een boom inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Godsamme, wat is dit voor zooitje, ga naar huis man ....
hmm ja..dat is ook een manier om onder je borg uit te komen...quote:
Dat dus, maar die borg he. En wat ze hem verder wijs gemaakt hebben om te moeten blijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Die man moet naar huis, moet voor zijn gezondheid kiezen.
Niet gezond dit.
ja dat dus, als je zo slecht er aan toe bent, g aniet zo hard klusen of lootjes maken tot 2/3 uur 's nachts etc etcquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm ja..dat is ook een manier om onder je borg uit te komen...
speurneusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef martend het volgende:
De Lier.
Velen vroegen zich het af, waar komt die lier nu opeens vandaan?
De lier stond al op het terrein, toen onze utopiaantjes er kwamen te wonen.
(het was ff zoeken, maar kost geen drol)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef martend het volgende:
De Lier.
[ afbeelding ]
Imbar?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef Toverheks het volgende:
hoe heet die man waar Vanessa het over had uit Amsterdam een zekere Rhalp maar achternaam?
Doet hij toch zelf? Wordt tijd dat een bewoner een keer tegen hem zegt: Of je gaat naar huis of je houdt je kop dicht stopt met het geroggel en gesnotter en je maakt er het beste van!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Het moet thuis wel ontzetten kut zijn voor Paul dat ie toch steeds weer besluit om in die loods te blijven.
dat zei ik alquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef martend het volgende:
De Lier.
[ afbeelding ]
aaah ok, en de lier moest natuurlijk ook even in het script gebruikt worden. Mooie actie Ruud (redactie)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef martend het volgende:
De Lier.
[ afbeelding ]
Nice catchquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef martend het volgende:
De Lier.
[ afbeelding ]
Echt weird inderdaad. Hij kan beter gaan denk ik. Dit is niet normaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Doet hij toch zelf? Wordt tijd dat een bewoner een keer tegen hem zegt: Of je gaat naar huis of je houdt je kop dicht stopt met het geroggel en gesnotter en je maakt er het beste van!
een manier om te stralen in de camera'squote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
paul hyperventileert niet, zo snel krijg je dat niet onder controle. vraag me niet wat het wel is
Je hebt gelijk. Wat sneu.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat dus, als je zo slecht er aan toe bent, g aniet zo hard klusen of lootjes maken tot 2/3 uur 's nachts etc etc
hij faked als een malle vd aandacht
Hij stikt bijna in zijn eigen gesnotter en gerochel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
paul hyperventileert niet, zo snel krijg je dat niet onder controle. vraag me niet wat het wel is
aanstelleritusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
Ja, dat weten we niet hé.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat dus, maar die borg he. En wat ze hem verder wijs gemaakt hebben om te moeten blijven.
Amazing recoveries Part 2 met Paulquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weten we niet hé.
Hakim trok hem er altijd uit, maar nu zie je dat hij het toch alleen moet doen.
Maar hij hersteld gelukkig toch vrij snel van zijn 'aanval'
Ik heb het idee dat hij zijn eigen gezondheid op het spel zet als hij nog langer zo doorgaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef Jian het volgende:
Ik dacht eerst het is wel goed voor Paul om daar te zitten en ik had het idee dat het beter ging, maar sinds Hakim weg is is het weer helemaal mis met 'm. Die gaat het nooti nog zoveel maanden trekken, kan ie beter nu weggaan.
ja ben je als schrijver ook klaar mee, zo je gedachtes de ether inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef Jian het volgende:
Kutpost, lees het lekker voor jezelf, wat interesseert mij dat nou allemaal ......
dat is het ook niet joh, hij is gewoon slecht acteurquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:43 schreef Ransjih het volgende:
is meer een soort van paniekaanval en willen vluchten
Afkick-verschijnselen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
hij heeft jou in eigen mooi om de tuin geleid, er zijn meerdere manieren van aandacht trekken heh, en ook meerdere mensen die hij zo kan bereikenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:43 schreef Joezi het volgende:
Paul gaat wel het bos in, dus wil juist geen aandacht van de groep. En hij perst er ook echte tranen uit, in tegenstelling tot faker Andrea.
Als je heel zwaar rookt en dan ineens stopt heb je dat ook wel eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
zou wel kunnen alleen ook dan moet je aan de med. omdat insulten kunnen volgenquote:
Pak eens cap van dag 2/3 en en nu., en dan mug shots, het valt wel mee,hij heeft gewoon een afgeleefde kopquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij zijn eigen gezondheid op het spel zet als hij nog langer zo doorgaat.
Die man ziet er niet meer uit.
Nee, mijn mening, maar ja zoveel verstand heb ik er ook niet van.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
Ik denk dat het iets met omhoog komend maagzuur te maken heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
Omdat ie weer wat te zeiken wil hebben?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef formule het volgende:
Rienk zei dat ze geen bewoners van Utopia zijn maar inwoners is belangrijk zei hij
Iemand een idee waarom
kan niet, want dan had hij ervanaf dag 1 dag 2 zwaar last van, afkickenverschijnselen krijg je niet een paar weken laterquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
zou wel kunnen alleen ook dan moet je aan de med. omdat insulten kunnen volgen
Bewoners heeft betrekking op een huis of straat, inwoners op een stad, dorp of land.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef formule het volgende:
Rienk zei dat ze geen bewoners van Utopia zijn maar inwoners is belangrijk zei hij
Iemand een idee waarom
meende ivm geen wetten geen regels in hun landje. Zoals bewoner ben je van een huis, inwoner van een land.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef formule het volgende:
Iemand een idee waarom
Zou goed kunnen idd, dat komt en gaat snel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:46 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets met omhoog komend maagzuur te maken heeft.
Hij gaf eerder aan de huisarts aan, dat hij problemen heeft met (onder andere) zijn maag.
als je zijn ge boer hoor zou dat het nog wel eens kunnen zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:46 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Hij gaf eerder aan de huisarts aan, dat hij problemen heeft met (onder andere) zijn maag.
dat klinkt iig plausibelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:46 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
inwoner / bewonerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef formule het volgende:
Iemand een idee waarom
Werkt niet zo in Nederland, alleen buitenlandse ambassades hebben die (figuurlijke) status en dan alleen zolang het een ambassade is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:49 schreef GekkePoes het volgende:
Ze kunnen het stukje grondgebied claimen als hun eigen land, en als de regering niet reageert daarop, dan kan de claim officieel worden
(of werkt dat niet zo gemakkelijk in Nederland)
straatnaam weten we land weten dus laat maar was rienk maarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bewoners heeft betrekking op een huis of straat, inwoners op een stad, dorp of land.
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:51 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
Billy,
Ik heb je van je beste kant gezien.
Goed om te zien dat je onze vorige correspondentie niet vergeten bent.
Zolang je in Utopia zit hebben wij geen relatie.
En als je er uit komt ook niet meer!
Maak er wat moois van!
Bram[/i]
Omdat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen .......quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:52 schreef Urb het volgende:
Ze gaan met blote voeten in koeie-vlaaien staan, weet niet psies waarom.
Yep hij had het er zelf al over, beter dan dat van zn zusje he met dr "kk"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:53 schreef Joezi het volgende:
Joey heeft een heel hip (stom) stopwoordje: moeilijk mooi, moeilijk vet, moeilijk veel, en zo net moeilijk misselijk
moeilijk overdrven post ditquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:53 schreef Joezi het volgende:
Joey heeft een heel hip (stom) stopwoordje: moeilijk mooi, moeilijk vet, moeilijk veel, en zo net moeilijk misselijk
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:52 schreef Urb het volgende:
Was mij nog niet opgevallen, maar ik mijd hem ook zoveel mogelijk...oud zeer...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:53 schreef Joezi het volgende:
En daarna door Vanessa's keuken banjeren hoop ik?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:52 schreef Urb het volgende:
http://chronischehyperventilatie.nl/symptomenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
quote:
ik geloof niet dat ik dat wil ervarenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:58 schreef Urb het volgende:
Isa piepstem * IEEEEUWWWW*
Nico "Jamaar Ruud, het wel echt.. lekkere structuur eigenlijk..."
Ruud "Ja...eh"
nico is zo op ruudquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:58 schreef Urb het volgende:
Isa piepstem * IEEEEUWWWW*
Nico "Jamaar Ruud, het wel echt.. lekkere structuur eigenlijk..."
Ruud "Ja...eh"
http://www.ralphmoorman.nl/quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:55 schreef Toverheks het volgende:
Mensen, Vanessa vertelde iets over een Rahlp uit Amsterdam, iemand dat gehoord ging ook over zoetwatervissen
Ralph Moormanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:55 schreef Toverheks het volgende:
Mensen, Vanessa vertelde iets over een Rahlp uit Amsterdam, iemand dat gehoord ging ook over zoetwatervissen
Zet hem even bij inkomsten en uitgave topicquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:58 schreef martend het volgende:
Overzichtje omzet Utopia van gisteren n.a.v. vragen in COS
Er is ¤52,50 gestort voor drie armbandjes van Charlotte
Een Rienk hartje is door een enthousiaste koper op de rekening betaald. ¤35,00
Andrea heeft gisteren ¤50,00 verdiend met een massage.
Supermarkt heeft ¤629,25 gestort op de rekening. (retouren feest)
Kosten: ¤263,25 aan boodschappen.
Nu totaal in kas: ¤1835,85
Is letterlijk wat hier dagelijks staat http://www.utopiatv.nl/news/detail/3095/aikes-kassa-29quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zet hem even bij inkomsten en uitgave topic
bevriend met ons Paps van Vanessaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:00 schreef Urb het volgende:
[..]
http://www.ralphmoorman.nl/
Vanes herhaald nu net de hele naam tegen Aike, maar is bevriend ofzo dus mag vast niet zaken doen?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Is letterlijk wat hier dagelijks staat http://www.utopiatv.nl/news/detail/3095/aikes-kassa-29
Moeten we maar van uitgaan dat dat klopt eh![]()
ruud moet der gewoon even gevenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:03 schreef zwellever het volgende:
Rienk z'n obsessie voor Nico begint nu toch overduidelijk ziekelijk te worden,tijd dat iemand hem hier eens flink mee gaat pesten
Rienk een potentiële stalker? Gaat hij in zijn kartonnen doos, bij Nico in het portiek liggen over een jaarquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:03 schreef zwellever het volgende:
Rienk z'n obsessie voor Nico begint nu toch overduidelijk ziekelijk te worden,tijd dat iemand hem hier eens flink mee gaat pesten
Die moet je in haar eigen topic zetten al gedaanquote:
bijna letterlijk, we waren gisteren wat verdiende Euro's kwijt, er werd ter aanvulling hier enkele suggesties gegeven waar het geld vandaan zou kunnen komen, die suggesties zijn dus bevestigd nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Is letterlijk wat hier dagelijks staat http://www.utopiatv.nl/news/detail/3095/aikes-kassa-29
Moeten we maar van uitgaan dat dat klopt eh![]()
Dat helpt niet bij een deliriumaanval.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niemand die daar weet van ff een zakje pakken en rustig zitten?
Niet zo gek dat ze aankomen!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:10 schreef Kaleddi het volgende:
En daar gaan weer kilo's aardappelen:
[ afbeelding ]
Maar des te vreemder dat ze daar schijnbaar niet genoeg aan hebben en de rest van de dag ook continue lopen te snaaien.quote:
Dat snaaien is denk ik ook uit pure verveling!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar des te vreemder dat ze daar schijnbaar niet genoeg aan hebben en de rest van de dag ook continue lopen te snaaien.
Ook een stukje verveling zal daar de hand in hebben vermoed ik, plus het werkt aanstekelijk voor een hoop mensen, zien eten, is zelf ook gaan eten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:13 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Maar des te vreemder dat ze daar schijnbaar niet genoeg aan hebben en de rest van de dag ook continue lopen te snaaien.
Zondag hebben ze weer wat te doen, toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat snaaien is denk ik ook uit pure verveling!
Zou kunnen, maar aan de andere kant ligt er bv. een berg hout buiten waar ze wat mee kunnen. Maar dat ligt er ook alweer een week.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat snaaien is denk ik ook uit pure verveling!
eten ze met 2 personen van 1 bord?quote:
Heksen zijn toch goede mensen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:21 schreef Dottey het volgende:
Heksen en ketterij...
gaat het dan altijd alleen maar over Andrea
Moet je nagaan hoeveel ze daar gaan bunkeren wanneer ze écht aan het werk gaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:24 schreef Haropro het volgende:
Zulke borden aardappels overgoten met spekvet aten ze bij mijn opa. Maar ja, die beste man was veenarbeider en werd er dus niet dik van.
Lult inderdaad de oren van je kop, adhd en altijd alles beter weten en continue in het midden van de belangstelling willen staan!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:24 schreef zwellever het volgende:
Kan die Sjimmie eindelijk eens z'n bek houden?
Wordt er doodziek van dat hij de hele dag overal boven uit moet schreeuwen en alle aandacht op eist.![]()
![]()
keihard bewijs hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:25 schreef Kaleddi het volgende:
Djodjo is echt geen 5 kilo afgevallen![]()
[ afbeelding ]
Ik zie dat laatste nog niet gebeuren, jammer dat ze zo initatiefloos zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:24 schreef martend het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel ze daar gaan bunkeren wanneer ze écht aan het werk gaan
het is gewoon net zoals met dat feestje, djodjo overdrijft de juiste getallen wel eensquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:25 schreef Kaleddi het volgende:
Djodjo is echt geen 5 kilo afgevallen![]()
[ afbeelding ]
Misschien helpt het dat hakim eruit is nu, ze lijken wat actiever te worden en weer meer plannen te maken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:26 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik zie dat laatste nog niet gebeuren, jammer dat ze zo initatiefloos zijn.
Denk het ook ja, meende dat die deze week wordt gebracht. Slaat ook weer een aardige deuk in de kas. Die biomarkt gaat nog een keer hun redding wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:30 schreef Urb het volgende:
Paul en Jimmy lijken bezig met iets voor de zonneboiler want stonden daarstraks bij de docuhe te passen/meten.
Emil vroeg gisteravond dat Paul er nog voor dacht nodig te hebben, was volgens mij zon 300 euro ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:32 schreef martend het volgende:
[..]
Denk het ook ja, meende dat die deze week wordt gebracht. Slaat ook weer een aardige deuk in de kas. Die biomarkt gaat nog een keer hun redding worden
Er was RuuTquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:37 schreef martend het volgende:
Wel een beetje jammer dat de zgn kunstenaars weinig originele werken maken, beetje slechte casting op dat gebied. Plus Billy vind ik nu niet echt reclame maken voor kunstzinnige mensen in het algemeen, echt minpunt dat
helaas ja.....quote:
die doen ze vast nog niet van de hand, er komt voor hun nog een december aanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:42 schreef Poolhond39 het volgende:
Wanneer gaan ze nu die heater vetpatsen? Die hebben ze echt niet nodig.
Of zijn ze bang dat Paul dan helemaal instort?
Lijken nog bang voor een winterquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:42 schreef Poolhond39 het volgende:
Als ze nou aanbieden dat hij die heater mee mag nemen in ruil voor die borg?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:42 schreef Poolhond39 het volgende:
Ook dat nogm maar zullen ze echt zover vooruit kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:43 schreef martend het volgende:
[..]
die doen ze vast nog niet van de hand, er komt voor hun nog een december aanhebben is houden daar
e rkomt nog wel een herfst/begin winter aanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:42 schreef Poolhond39 het volgende:
dan ook nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Als ze nou aanbieden dat hij die heater mee mag nemen in ruil voor die borg?
naar binnen of buiten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:44 schreef mieprust het volgende:
hoi allemaal heeft andrea 500 euro meegenomen tydens haar verlof????
Meer dan 50 euro kan het nooit geweest zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:44 schreef mieprust het volgende:
balen.... misschien ff mailen dat jij dat geluidje ook zat bentquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:44 schreef Baconbus het volgende:
Hoelang blijft die pers nog in Utopia? Mijn hond reageert niet meer op m'n stem.
Wat bedoel je? Uit de kluis?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:44 schreef mieprust het volgende:
Dat is op verzoek van het hokje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:36 schreef zwellever het volgende:
Nee Billie,blijf vooral half naakt rond lopen en zet die heater van 6 euro per uur aan ipv een truitje aan te trekken als je het wat frisjes hebt.
Kost geen drol.
Dealquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Als ze nou aanbieden dat hij die heater mee mag nemen in ruil voor die borg?
was mooi geweest, maar neen, dat heeft ze niet gedaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:44 schreef mieprust het volgende:
Ja Dre heeft het op haar heupen, sinds Happie weg is. Lekker doorgaan heilige trut, dan krijg je vanzelf oorlogquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:47 schreef Urb het volgende:
Andrea trots aan het vertellen hoe ze Gio aan het werk heeft gezet.
Ja echt he, super content met zichzelf dat ze anderen naar haar hand kan zetten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:47 schreef Urb het volgende:
Andrea trots aan het vertellen hoe ze Gio aan het werk heeft gezet.
ok apart verhaalquote:
altijd met spek, altijdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:50 schreef Baconbus het volgende:
Wel spek op de pannenkoek of geen spek op de pannenkoek. That is sze question![]()
Aike BullshitBingo: Ogenschouw
Ik heb wel gelezen dat ze ¤500,- hebben overgemaakt naar een of ander goed doel, anders klopte de kas niet.quote:
wordt een hele mooie bingolijstquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:50 schreef Baconbus het volgende:
Wel spek op de pannenkoek of geen spek op de pannenkoek. That is sze question![]()
Andrea ligt onder vuur. Maar ze heeft er weinig tijd voor gehad, ze heeft alleen 50 euro achterover gedrukt + al die kleding ( maar die had ze ook niet bij zich)quote:
Ik ga het erbij zettenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:50 schreef Baconbus het volgende:
Heeft iemand gezien waar die 50 euro van de massage gisteren gebleven is?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:52 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Andrea ligt onder vuur. Maar ze heeft er weinig tijd voor gehad, ze heeft alleen 50 euro achterover gedrukt + al die kleding ( maar die had ze ook niet bij zich)
Afgegevenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:53 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Heeft iemand gezien waar die 50 euro van de massage gisteren gebleven is?
die heeft ze afgegevenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:53 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Heeft iemand gezien waar die 50 euro van de massage gisteren gebleven is?
ik denk dat dat de aanvliegroute van diverse projecten daar grondig dient te worden gestroomlijnd om zo een beter inzicht te krijgen waar de schoen precies wringt en war de discrepantie cq fluctuatie in de huidige geldstroom vandaan komt, ik denk dat je daarna mooi de vertaalslag kan maken en dat het voor de stakeholders ook duidelijk wordtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef -sabine- het volgende:
Joy gaat het luchtfietsgezwam van Aike niet klakkeloos pikken. Hehe!
om te zien hoe laat het is!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:54 schreef zwellever het volgende:
Waarom loopt die Joey trouwens altijd met een stationsklok om z'n pols?
Als je dat tegen Aike zegt glijdt ze zo van haar stoel af.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat dat de aanvliegroute van diverse projecten daar grondig dienen te worden gestroomlijnd om zo een beter inzicht te krijgen waar de schoen precies wringt en war de discrepantie cq fluctuatie in de huidige geldstroom vandaan komt, ik denk dat je daarna mooi de vertaalslag kan maken en dat het voor de stakeholders ook duidelijk wordt
OMGquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat dat de aanvliegroute van diverse projecten daar grondig dienen te worden gestroomlijnd om zo een beter inzicht te krijgen waar de schoen precies wringt en war de discrepantie cq fluctuatie in de huidige geldstroom vandaan komt, ik denk dat je daarna mooi de vertaalslag kan maken en dat het voor de stakeholders ook duidelijk wordt
Simpel verhaalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat dat de aanvliegroute van diverse projecten daar grondig dient te worden gestroomlijnd om zo een beter inzicht te krijgen waar de schoen precies wringt en war de discrepantie cq fluctuatie in de huidige geldstroom vandaan komt, ik denk dat je daarna mooi de vertaalslag kan maken en dat het voor de stakeholders ook duidelijk wordt
Klopt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat dat de aanvliegroute van diverse projecten daar grondig dient te worden gestroomlijnd om zo een beter inzicht te krijgen waar de schoen precies wringt en war de discrepantie cq fluctuatie in de huidige geldstroom vandaan komt, ik denk dat je daarna mooi de vertaalslag kan maken en dat het voor de stakeholders ook duidelijk wordt
Uhm,ja......quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
om te zien hoe laat het is!
gaan je nu echt op alle slakken zout leggen?
sommige mensen lopen misschien een beetje achter met de modequote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
om te zien hoe laat het is!
gaan je nu echt op alle slakken zout leggen?
Haha dacht men er vanaf te zijn TYquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog één keer stream 1-7
[ afbeelding ]
[/img]http://gyazo.com/8e357759380aa95fa99802aac5fb5f69.png[/img]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog één keer stream 1-7
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mis nog een positioneringsmatrix.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef PeZu het volgende:
We hebben nagedacht hoe we deze best practice kunnen vertalen naar een quick win. Om de zaken zo goed mogelijk te borgen, gaan we het traject als volgt aanvliegen: we zetten in beginsel fors in op snelheid. Het resultaat van deze vertaalslag is dat we ons nieuwe beleid z.s.m. gaan uitrollen, waardoor we een stukje duurzame borging van het langetermijnbeleid effectueren. Het MT is er zeker van dat het plan goed zal landen bij diverse stakeholders. Toch zullen we deze, en ook aanpalende processen goed moeten monitoren teneinde het kostenplaatje rond te krijgen.
Tijdnoodquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanwege tijdnood maakt Charlot geen armbandjes op bestelling, alleen nog voor de biomarkt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanwege tijdnood maakt Charlot geen armbandjes op bestelling, alleen nog voor de biomarkt.
Ze gaat ze later via de webshop verkopen...quote:
die staat samen met de inventarisatie en account modules in de planning voor de aankomende termijn van 7 dagenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik mis nog een positioneringsmatrix.
die moeten we uitkristalliseren, ik wet niet of daar het lage fruit hangt cq tickets mee kunnen inschietenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik mis nog een positioneringsmatrix.
standaard evaluatie periode, waarna we het resultaat grondig doornemen en vergelijken met de doelstellingen, dan hebben we een birs eye view om te bepalen of deze pilot eenvervolg krijgtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:01 schreef martend het volgende:
[..]
die staat samen met de inventarisatie en account modules in de planning voor de aankomende termijn van 7 dagen
klinkt mij niet geheel onlogisch ligt aan de context natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:03 schreef -sabine- het volgende:
Isa zegt:
Het aantal weet ik wel, maar de hoeveelheid niet.
natuurlijk dienen wij er op een constructief niveau rekening mee te houden, dat het grosinkomen onder invloed staat, van de huidige fluctuaties, gezien het hele nominatie proces en desorganisatie dan wel hergroepering van de hele groep aan zich, nu hakim feitelijk niet meer deel uit maakt van het gehele concept Utopia B.V.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
die moeten we uitkristalliseren, ik wet niet of daar het lage fruit hangt cq tickets mee kunnen inschieten
Intressantquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:04 schreef snetje het volgende:
Nico vroeg aan Rienk of Andrea altijd al zo warrig was geweest of dat het meer van de laatste tijd is?
Rienk wil Andrea zoveel mogelijk weghouden bij projecten omdat alles dan in de soep loopt.
ik denk dat erg goed is voor het merk beleving en dat we dan zelfs geen elevator pitch nodig hebben, quick wins zijn mooi megenomen maar de core busniess zal op de lange termijn ook rendabel moeten zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:04 schreef martend het volgende:
[..]
natuurlijk dienen wij er op een constructief niveau rekening mee te houden, dat het grosinkomen onder invloed staat, van de huidige fluctuaties, gezien het hele nominatie proces en desorganisatie dan wel hergroepering van de hele groep aan zich, nu hakim feitelijk niet meer deel uit maakt van het gehele concept Utopia B.V.
pfiew mooi, nu kan ik vannacht rustig slapenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:06 schreef -sabine- het volgende:
Voor diegenen die het bijhouden:
Ruud pakte net een schone short en lange broek van de waslijn.
Nico moet toch een hele vieze nasmaak hebben overgehouden aan dat Humana project en Andrea.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:04 schreef snetje het volgende:
Nico vroeg aan Rienk of Andrea altijd al zo warrig was geweest of dat het meer van de laatste tijd is?
Rienk wil Andrea zoveel mogelijk weghouden bij projecten omdat alles dan in de soep loopt.
Maar wel bezig met een kledinglijn waar de grootste ontwerpers nog een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef snetje het volgende:
Wel jammer dat het gesprek bij Nico en Rienk weg isWil ik een keer naar hun luisteren ... krijgen we alleen weer een klussende Paul te zien of een Billy achter pliepelplpieplpliep apparaat
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat erg goed is voor het merk beleving en dat we dan zelfs geen elevator pitch nodig hebben, quick wins zijn mooi megenomen maar de core busniess zal op de lange termijn ook rendabel moeten zijn
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:04 schreef snetje het volgende:
Rienk wil Andrea zoveel mogelijk weghouden bij projecten omdat alles dan in de soep loopt. gejat wordt
lmao ja! (En ze gaat nu een uurtje liggen want ze is kapot)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar wel bezig met een kledinglijn waar de grootste ontwerpers nog een puntje aan kunnen zuigen.
denk je dat pearlbitch me zal aannemen?quote:
Denk ik toch ook, het was ook duidelijk te zien dat Nico zich erg schaamde. Anderen zullen het wel niet zien hoe Andrea is. Zelfs op dat feest toen ze de microfoon greep en Hiejaaaaaa Hujooo Utopiaaaaaa, kif me oolj in mai lemp, begon te blaten, hebben sommigen nog niet door dat er een grote kronkel zit in haar kersenpit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nico moet toch een hele vieze nasmaak hebben overgehouden aan dat Humana project en Andrea.
Dat kan niet anders.
Ik heb het capaciteitstekort op dit project in de week gelegd bij het MT. Ik heb dat teruggekoppeld naar de inhoudsdeskundige. Gezien het aantal bottlenecks moeten we overwegen naar het management te escaleren. We moeten nu wel gas geven, ookal zijn die issues geen showstoppers.Hier mag je op schieten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat erg goed is voor het merk beleving en dat we dan zelfs geen elevator pitch nodig hebben, quick wins zijn mooi megenomen maar de core busniess zal op de lange termijn ook rendabel moeten zijn
"Toeval bestaat niet" - Rienkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef formule het volgende:
Staat een groepje buiten te praten over hoe gaan we verder met de projecten opeen sl
koeien in beeld.minuut later iedereen als robots weer binnen aan het knutselen
ik weet niet hoor
ik hoorde dat de python in de efteling buiten werking is getseld omdat hij stuk van jaloezie is op der kronkelsquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef Haropro het volgende:
[..]
Denk ik toch ook, het was ook duidelijk te zien dat Nico zich erg schaamde. Anderen zullen het wel niet zien hoe Andrea is. Zelfs op dat feest toen ze de microfoon greep en Hiejaaaaaa Hujooo Utopiaaaaaa, kif me oolj in mai lemp, begon te blaten, hebben sommigen nog niet door dat er een grote kronkel zit in haar kersenpit.
LOLquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoorde dat de python in de efteling buiten werking is getseld omdat hij stuk van jaloezie is op der kronkels
true that, boksquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb het capaciteitstekort op dit project in de week gelegd bij het MT. Ik heb dat teruggekoppeld naar de inhoudsdeskundige. Gezien het aantal bottlenecks moeten we overwegen naar het management te escaleren. We moeten nu wel gas geven, ookal zijn die issues geen showstoppers.Hier mag je op schieten.
gezien de doelgroep, de potentiële cliënten en rekening houdende met de poule van excellerende kandidaten, ben ik voornemens om een positieve stem te doen uitgaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk je dat pearlbitch me zal aannemen?
ik kan nml wel overweg met excel ook
Waar is Ruud?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef RVer het volgende:
Billy is kapot? Waarvan? Ze wil een uur gaan liggen
Saai geworden zonder Hakim he?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:14 schreef Baconbus het volgende:
Stream 1 en 2: Klussen met kijkers
Stream 3 en 4: Crea Bea
valt wel mee, was daar ook al wel op uitgekeken, de plannetjes, het stoken enzv.quote:
Standaard twee streams voor de zeekoe Lotje he?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:14 schreef Baconbus het volgende:
Stream 1 en 2: Klussen met kijkers
Stream 3 en 4: Crea Bea
blijft een beetje jammer dat de streams 2 aan 2 zijn. 4 verschillende onderwerpen op de streams was mooier geweest denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Standaard twee streams voor de zeekoe Lotje he?
Ik denk dat de Utalpianen er niks meer over mogen zeggen en ze hopen dat de hele heisa rondom dat mens doodbloedt. Het is toch een vorm van imagoschade, al denk ik niet dat Talpa daar echt wakker van zal liggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:07 schreef -sabine- het volgende:
Nico moet toch een hele vieze nasmaak hebben overgehouden aan dat Humana project en Andrea.
Dat kan niet anders.
Ze zijn nu tenminste wel alleen bezig met opbouwen ipv afbreken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |