ja dat dus, als je zo slecht er aan toe bent, g aniet zo hard klusen of lootjes maken tot 2/3 uur 's nachts etc etcquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm ja..dat is ook een manier om onder je borg uit te komen...
speurneusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef martend het volgende:
De Lier.
Velen vroegen zich het af, waar komt die lier nu opeens vandaan?
De lier stond al op het terrein, toen onze utopiaantjes er kwamen te wonen.
(het was ff zoeken, maar kost geen drol)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef martend het volgende:
De Lier.
[ afbeelding ]
Imbar?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef Toverheks het volgende:
hoe heet die man waar Vanessa het over had uit Amsterdam een zekere Rhalp maar achternaam?
Doet hij toch zelf? Wordt tijd dat een bewoner een keer tegen hem zegt: Of je gaat naar huis of je houdt je kop dicht stopt met het geroggel en gesnotter en je maakt er het beste van!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Het moet thuis wel ontzetten kut zijn voor Paul dat ie toch steeds weer besluit om in die loods te blijven.
dat zei ik alquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef martend het volgende:
De Lier.
[ afbeelding ]
aaah ok, en de lier moest natuurlijk ook even in het script gebruikt worden. Mooie actie Ruud (redactie)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef martend het volgende:
De Lier.
[ afbeelding ]
Nice catchquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef martend het volgende:
De Lier.
[ afbeelding ]
Echt weird inderdaad. Hij kan beter gaan denk ik. Dit is niet normaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Doet hij toch zelf? Wordt tijd dat een bewoner een keer tegen hem zegt: Of je gaat naar huis of je houdt je kop dicht stopt met het geroggel en gesnotter en je maakt er het beste van!
een manier om te stralen in de camera'squote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
paul hyperventileert niet, zo snel krijg je dat niet onder controle. vraag me niet wat het wel is
Je hebt gelijk. Wat sneu.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat dus, als je zo slecht er aan toe bent, g aniet zo hard klusen of lootjes maken tot 2/3 uur 's nachts etc etc
hij faked als een malle vd aandacht
Hij stikt bijna in zijn eigen gesnotter en gerochel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
paul hyperventileert niet, zo snel krijg je dat niet onder controle. vraag me niet wat het wel is
aanstelleritusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef schizolientje het volgende:
Ja, dat weten we niet hé.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat dus, maar die borg he. En wat ze hem verder wijs gemaakt hebben om te moeten blijven.
Amazing recoveries Part 2 met Paulquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat weten we niet hé.
Hakim trok hem er altijd uit, maar nu zie je dat hij het toch alleen moet doen.
Maar hij hersteld gelukkig toch vrij snel van zijn 'aanval'
Ik heb het idee dat hij zijn eigen gezondheid op het spel zet als hij nog langer zo doorgaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef Jian het volgende:
Ik dacht eerst het is wel goed voor Paul om daar te zitten en ik had het idee dat het beter ging, maar sinds Hakim weg is is het weer helemaal mis met 'm. Die gaat het nooti nog zoveel maanden trekken, kan ie beter nu weggaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |