creabeaquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:19 schreef trovey het volgende:
Mijn Ria-tje hangt.![]()
[ link | afbeelding ]
Nu nog wat maken voor alle oorstekers en ook nog de afwijkende hangers die ik hier niet op kan hangen.
CreaRia.quote:
Hier in een zogenaamde 'probleemwijk' een geweldige Action met vooral één geweldige jongedame/floormanager (of zo?) die echt altijd opduikt als er ergens een rij staat, altijd vrolijk is, altijd behulpzaam, enzovoorts.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hier een Action met echt enkel vriendelijk en behulpzaam personeel
Hoe vaak kom je er normaal gemiddeld?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben al bijna een week niet bij action geweest
Leuk gemaakt, trovey!quote:
Dank je.quote:
ik denk gemiddeld 2 keer per week.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je er normaal gemiddeld?
En nu dan jouw beurt. Hoe vaak kom jij gemiddeld?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je normaal gemiddeld?
lijkt me niet. ik kieper dat altijd weg en gebruik gewone potgrondquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Zit er in die potgrondblokjes van de Action genoeg voeding voor kruiden enzo?
Die blokjes waar je water bij moet doen enzo.
Waarom zo vaak.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk gemiddeld 2 keer per week.
soms 4x soms minder dan 1 keer.
dat is meer cocopeat dan potgrond. (net als die grote blokken van de action)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Zit er in die potgrondblokjes van de Action genoeg voeding voor kruiden enzo?
Die blokjes waar je water bij moet doen enzo.
Volgens mij heb ik die pas nog gezien maar ik weet niet of er ook verschillende tijden enzo op stonden (kan ook zijn dat ik ze bij een rommelwinkeltje in de buurt heb gezien hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:22 schreef kvd het volgende:
oooohhhhh....volgens mij al 100 keer gevraagd hier, maar zelf nooit nodig gehad, dus niet onthouden![]()
Pillendoosjes? Zo eentje voor een hele week. Die hebben ze niet hè?
Bedoel zoiets
[ afbeelding ]
Ja, die hebben ze, zo'n torentje waar aparte doosjes inzitten met een indeling voor 's ochtends, 's middags en 's avonds, iets van 1,49 en ligt bij de toiletartikelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:22 schreef kvd het volgende:
oooohhhhh....volgens mij al 100 keer gevraagd hier, maar zelf nooit nodig gehad, dus niet onthouden![]()
Pillendoosjes? Zo eentje voor een hele week. Die hebben ze niet hè?
Bedoel zoiets
[ afbeelding ]
Dat van de Action doet het hier anders prima, gewoon wat mestkorrels erbij en planten doen het hier prima.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:22 schreef CherryLips het volgende:
Oké, bedanktdat wordt gewoon zeulen met grote zakken potgrond dus
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die pas nog gezien maar ik weet niet of er ook verschillende tijden enzo op stonden (kan ook zijn dat ik ze bij een rommelwinkeltje in de buurt heb gezien hoor)
Dank jullie, toch maar even heen en weer fietsen dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze, zo'n torentje waar aparte doosjes inzitten met een indeling voor 's ochtends, 's middags en 's avonds, iets van 1,49 en ligt bij de toiletartikelen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:09 schreef kvd het volgende:
[..]
mijn buik en haakwerk danken jullie niet hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |