quote:Indigo Sexplosion = Flowerbomb viktor & rolf
Indigo Just orange = Boss orange
Indigo Stripes & squares = Burberry
Indigo Apl = Be dilicious DKNY
Indigo ET = Thiere mugler Alien
Bijou d'or = J'adore Dior
Forbidden love Lola Color = Lolita lempicka
La fleur = Kenzo flower
Dolce donna light blue = Dolce & Gabanna light blue
Body Language = Jean Paul Gaultier Classique
Ja hebben ze.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:21 schreef soapie het volgende:
Hebben ze ook leesbrilletjes?? wel kokers zag ik, maar brillen??
Die heb ik gisteren ook gehaald, fijne pan.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:37 schreef Mord_Sith het volgende:
Vandaag de koekenpan gekocht voor 3,79.
Geen geld, ik hoop wel dat het wat is en langer meegaat dan drie keer bakken
1 euro volgens mij, kan ook 1,50 zijn maar volgens mij zijn ze niet duurder dan dat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:42 schreef soapie het volgende:
[..]
Super, weet je toevallig ook een prijs??
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:45 schreef PureEvil het volgende:
[..]
1 euro volgens mij, kan ook 1,50 zijn maar volgens mij zijn ze niet duurder dan dat.
Ik had het niet eens meteen door, pakte mn spullen en liep naar de "inpaktafel'' met de bon in mijn handen en toen zag ik het pas!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ik had m mooi laten liggen bij de kassa
Moet hij flink dooreten, eind maart 2014.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:21 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En hoelang zijn die potjes houdbaar? Mn man is nogal gek op dat soort spul, kan ik een voorraad aanleggen
Oh nee dat schiet niet op dan :/ Dan haal ik ze wel niet ... Jammer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet hij flink dooreten, eind maart 2014.Dan zijn hier die twee potten wel op.
Gaat vlot hoor dat leegmaken, lekker op een boterham met kaas, bij het warme eten, gewoon op een matse als tussendoortje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:08 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Oh nee dat schiet niet op dan :/ Dan haal ik ze wel niet ... Jammer.
zolang de pot dicht is maakt dat toch niet uit?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:08 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Oh nee dat schiet niet op dan :/ Dan haal ik ze wel niet ... Jammer.
maar ze gaan wel snel stukquote:
Dat is wel balen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar ze gaan wel snel stuk
(ik heb er een stuk of 20 gekocht ondertussen waarvan de helft al kapot is)
ik ken hier uit het topic 1 of 2 mensen die het geprobeerd hadden en "in het echt" 3 mensen en die vonden het allemaal bagger.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:21 schreef Mord_Sith het volgende:
Heeft 1 van jullie (al) ervaring met de koffiecupjes die nu bij de 100 nieuwste artikelen staan?
Zijn die voor Nespresso-apparaten? past het een beetje>?
die wokpan had ik even voor erbij gehaald omdat dat zo uit kwam, maar doet het eigenlijk primaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De wokpan is ook heel fijn van de action
Oh, da's duidelijke taal wel, 5 die het niks vindenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ken hier uit het topic 1 of 2 mensen die het geprobeerd hadden en "in het echt" 3 mensen en die vonden het allemaal bagger.
ikzelf vind die van de Lidl wel prima trouwens, maar goed, smaak is hartstikke persoonlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Oh, da's duidelijke taal wel, 5 die het niks vinden![]()
Dan laat ik ze zeker liggen
Voor de volgende keer dat zoiets je overkomt: kaartje bij het schap/product geldt als de juiste prijs, wat de kassa ook zegt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:18 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik kwam gisteren in de verleiding om toch nog een goedkope dekbedovertrek te kopen...
de eerste viel na 1x wassen uit elkaar... dacht dat misschien een 2e meer geluk zou hebben!
tis altijd zo'n bende in dat vak dat ik er gewoon 1 gepakt heb ergens uit een vak die ik leuk vond (en natuurlijk de juiste maat gezocht).. maar die kaartjes verschillen dus tussen de 9.99 en 14,95 ofzo...
kom ik bij de kassa, slaat dat ding gewoon 24,95 aan!
de vorige die ik had was nog geen tientje...wtf?
klopt,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor de volgende keer dat zoiets je overkomt: kaartje bij het schap/product geldt als de juiste prijs, wat de kassa ook zegt.
jawel. van die metalen platvinkiesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:50 schreef Planga het volgende:
Iemand bekend met veldflesjes voor sterke drank? Heeft / had Action die?
Carnaval???quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:50 schreef Planga het volgende:
Iemand bekend met veldflesjes voor sterke drank? Heeft / had Action die?
Wel gezien in het verleden, nu kan ik het me niet herinneren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:03 schreef _Joy_ het volgende:
Heeft de Action ook yoga dvd's? Ik hoorde vanmorgen iemand zeggen dat ze die daar 1 gekocht had.
Ik kan het me ook niet herinneren, hoef ik nu in ieder geval niet gelijk naar de action.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel gezien in het verleden, nu kan ik het me niet herinneren.
Ja voor die prijs kan je natuurlijk ook niet zoveel verwachten. Dat ze het er uberhaupt voor kunnen maken.....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar ze gaan wel snel stuk
(ik heb er een stuk of 20 gekocht ondertussen waarvan de helft al kapot is)
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hebben ze bij de Action nog steeds van die yoga matjes?
ik heb ze al heel lang niet meer gezien en ziki vind ik voor geen meter zittenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:41 schreef loecje het volgende:
waar zijn de BXS dames boxers gebleven??
de ziki dames boxers liggen hier ook niet meer in de schappen...
Vandaag toch maar even gekeken of ze ze echt niet haddenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:21 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet herinneren, hoef ik nu in ieder geval niet gelijk naar de action.
dat heb ik dus ook. de oudste boxers zijn inmiddels aan vervanging toe.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:33 schreef lady-wrb het volgende:
l lang niet meer gezien en ziki vind ik voor geen meter zitten
ik hoop wel dat ze weer komen want di
die honingdrop is uberquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:01 schreef Anne het volgende:
Gisteren zocht ik een zwarte shawl. Allerlei winkels (DA, Kruidvat, plaatselijke sieraden- en snufjeswinkel, scapino, nog een andere kledingwinkel) binnen geweest en toen toch maar eens de Action geprobeerd.
En voor iets meer dan 6 euro had ik 2 shawls (een simpele compleet zwarte, maar ook een hele mooie met een paar rode bloemetjes, van een hele fijne zachte stof) en 3 zakken honingdrop.
En dat terwijl ik bij de eerdere winkels naar shawls van 10 tot 20 euro stond te kijken.. en dan ook nog met een "mweh-da's-eigenlijk-niet-wat-ik-zoek-gezicht".
Eerste keer dat ik niet meer dan 10 euro heb uitgegeven bij de Action![]()
.
Ja, lekker zijn ze zeker. Maar ze helpen het verzachten van de keelpijn niet echt, helaas.quote:
alleen spoelen met zout of chips eten verzacht de keelpijn welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, lekker zijn ze zeker. Maar ze helpen het verzachten van de keelpijn niet echt, helaas.
Dus ik zit maar weer aan de zakken Anta Flu.
Chips eten? Dat doet juist pijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
alleen spoelen met zout of chips eten verzacht de keelpijn wel
ja, door het zout worden de bacteriën gedood die je keelpijn veroorzakenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Chips eten? Dat doet juist pijn![]()
. Scherpe en harde randjes.
Maar het gaat zeker om het zoute gedeelte?
Ik moet zeggen dat thee met honing en een paracetamol ook veel goeds doen.
Okay, dat wist ik niet. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, door het zout worden de bacteriën gedood die je keelpijn veroorzaken
Wel zuigen he. Het gaat om het zuiggedeelte (en honing heeft een verzachtende werking, maar dat is meer de pure honing, niet verwerkt in drop).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, lekker zijn ze zeker. Maar ze helpen het verzachten van de keelpijn niet echt, helaas.
Dus ik zit maar weer aan de zakken Anta Flu.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dankzij Elvi, the Toothpaste Fairy.![]()
terugbrengen die die van de action kopenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:43 schreef MacorgaZ het volgende:
GODMILJAAR!!!
Laatst geen waterpas bij de Action kunnen vinden dus bij de Praxis één gehaald voor 7 euro, nu op de Action-site bij de 100 nieuwe artikelen een waterpas voor 2,49![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dankzij Elvi, the Toothpaste Fairy.![]()
Wat zullen mijn logees de komende tijd wel niet denken als ze de lade in de badkamer opendoen. Tandpasta-fetish.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:53 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik blij dat ze niet zijn ontploft tijdens de verzendingwas ik nog wel even bang voor omdat ik ze uit de doosjes had gehaald
![]()
Nou, poets ze
Een knoop???? ook Link!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:21 schreef kvd het volgende:
[..]
Wel zuigen he. Het gaat om het zuiggedeelte (en honing heeft een verzachtende werking, maar dat is meer de pure honing, niet verwerkt in drop).
Tijdens de logopedie-opleiding werd gezegd dat je het beste gewoon op een knoop ofzo moet gaan zuigen. Niet te koud eten/drinken, het verdoofd heel tijdelijk. Lauw/warm is beter.
***Breaking news***quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag ik even ongegeneerd wat vragen?
Zouden jullie, als je eraan denkt, eens willen kijken of jullie filiaal deze tandpasta nog heeft? Mag ook de Fluor-variant zijn ipv. de White.
In mijn Action is 'ie er er niet meer, en ik vind 'm zo prettig. Prijs is iets van 99 cent of zo. Ik wil ruimhartig betalen voor aankoop en verzending.
[ afbeelding ]
Ooooooh!! Kan heel goed dat ik gebruik ga maken van je aanbod rewimo!!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
***Breaking news***
De Kodi hier in DLD verkoopt ze!Beide varianten voor 95 cent.
Als je nog een voorraadje wilt, geef dan even een gil
Oh jammiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:10 schreef mapima het volgende:
joehoee ik zag vandaag achter op de nieuwkar witte kinderbueno's 5-pack liggenhelaas kan ik nog niet vertellen hoeveel die gaan kosten
Witte Twix?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jammie
De witte Twix heb ik vorige keer gekocht. Hemels
Wat zoek je specifiek?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Witte Twix?holy moly! volgende keer naar kijken
Action heeft ook dierenspul toch? Speeltjes en dat soort zooi? Nooit op gelet namelijk
Dat weet ik niet. Ik zag ze vandaag voor het eerst. Was toevallig dat ik bij de tandpasta terechtkwam maar toen ging er een lichtje brandenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ooooooh!! Kan heel goed dat ik gebruik ga maken van je aanbod rewimo!!
Als deze voorraad slinkt.
Denk je dat het vast in het assortiment zit daar?
voor volwassenen? Valt wel mee hoor. Gewoon 1 ter grootte van een muntdropje nemen. En die knopen kan je bij action kopen (om even ontopic te blijvenquote:
Bij ons lagen ze ook al in de schappenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:10 schreef mapima het volgende:
joehoee ik zag vandaag achter op de nieuwkar witte kinderbueno's 5-pack liggenhelaas kan ik nog niet vertellen hoeveel die gaan kosten
en oh je hebt zo een hele leuke deurspiegel alleen die metalen dingen die vast zitten aan de achterkant van de spiegel verbuigen snel en krijg je niet meer terug, verdorie
welk merk?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben trouwens erg tevreden over de 'gezichtwash' een blauwe tube.
Sinds ik het gebruik heb ik nooit meer pukkeltjes ofzo... perfect spul!
Kijk je uit dat je huid niet oplost?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben trouwens erg tevreden over de 'gezichtwash' een blauwe tube.
Sinds ik het gebruik heb ik nooit meer pukkeltjes ofzo... perfect spul!
ik heb een aantal tubes (nog nét geen bak volquote:
Omgquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:10 schreef mapima het volgende:
De Duitsers hebben verstand van degelijke tandenpoetserij, dat blijkt maar weer!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik zag ze vandaag voor het eerst. Was toevallig dat ik bij de tandpasta terechtkwam maar toen ging er een lichtje branden
bij mij nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij ons lagen ze ook al in de schappen
Odina... ligt gewoon bij gezichtsverzorging. Prima spulquote:
Ja dat was ik! Sorry, helemaal vergeten om een update te gevenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Paar weken terug was hier iemand die wel voor mij wilde kijken naar oordopjes (voor het zwemmen en niet van die gele dingen, maar van die lamellen-oordopjes)…geloof in of rondom Gouda. Alleen even vergeten wie dat was en of het wellicht nog gelukt was om er naar te kijken![]()
Hoor het graag!
Ja!!! Die jaquote:Op zondag 2 maart 2014 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
deze bedoel je toch? (ik vond ze net terug)
als je ze wil, wil ik ze best opsturen, zo niet, dan hou ik ze zelf, geen probleem
Heb al in diverse Actions gevraagd, maar nergens blijken ze (voorlopig) terug te komenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat was ik! Sorry, helemaal vergeten om een update te geven
Ik heb nog gekeken maar ik zag ze niet liggen. Ik hou het wel in mn achterhoofd, misschien waren ze gewoon even op ofzo.
beter naar de toko en die groene shampoo nemenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:22 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik dacht dat ik ergens n keertje zoveelgoeds hoorde over de electo (?) kokos shampoo...
Ik heb 2x mn haar moeten wassen voor een pakkend effect om vervolgens een droge bos stro over te houden!
Dan staat er nog iets op de fles over 100% kokos olie, hadden ze mijn fles per ongeluk overgeslagen ofzo :p
Inecto bedoel je, en de shampoo daarvan is echt ruk inderdaad. Je moet de conditioner hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 23:22 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik dacht dat ik ergens n keertje zoveelgoeds hoorde over de electo (?) kokos shampoo...
Ik heb 2x mn haar moeten wassen voor een pakkend effect om vervolgens een droge bos stro over te houden!
Dan staat er nog iets op de fles over 100% kokos olie, hadden ze mijn fles per ongeluk overgeslagen ofzo :p
Das mooiquote:Op zondag 2 maart 2014 23:50 schreef Elvi het volgende:
Ik vind de Inecto shampoo juist fijn
Dat goedkopere merk van de Action zelf vind ik juist niks.
ah ja die bedoel ik haha!quote:Op zondag 2 maart 2014 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Inecto bedoel je, en de shampoo daarvan is echt ruk inderdaad. Je moet de conditioner hebben
Prima als uitwas-conditioner en leave in na het wassen. Zitten geen siliconen in maar vette alcoholen, die goed zijn voor je haar en je haar lekker zacht maken.
Die shampoo kun je mooi voor je make-up kwasten gebruiken (ontvet goed) of gebruiken om je benen/oksels mee te scheren ofzo. Tenminste, dat doe ik altijd met shampoo/douchegel/conditioner waar ik niet tevreden mee ben
Hoe komen we bij Duitsers terecht, is die tandpasta Duits want Action zelf is een Nederlands bedrijf (ja, ik luister BNR en dan pik je wel eens wat opquote:Op zondag 2 maart 2014 01:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De Duitsers hebben verstand van degelijke tandenpoetserij, dat blijkt maar weer!
Vorige zelf één voor de S3 gehaald bij de Action en dacht ze ook voor de S4 te hebben gezienquote:Op maandag 3 maart 2014 13:09 schreef NicoleM het volgende:
Weet iemand of ze op dit moment hoesjes verkopen voor de Samsung Galaxy S4? Ik had vorige week ergens online besteld, maar nu nog niet binnen
Ik ga zo toch even naar de Action voor snoep (Red Bandquote:Op maandag 3 maart 2014 15:05 schreef NicoleM het volgende:
Ah, dank je wel Amarantha! Dat geeft hoop
Oh geen idee, ik dacht dat Action Duits was.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoe komen we bij Duitsers terecht, is die tandpasta Duits want Action zelf is een Nederlands bedrijf (ja, ik luister BNR en dan pik je wel eens wat op)
Nope, puur Nederlands.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik dacht dat Action Duits was.
Omdat ik in DLD woon en in een andere Duitse zaak Dude d'r tandpasta tegenkwamquote:Op maandag 3 maart 2014 10:09 schreef trovey het volgende:
Hoe komen we bij Duitsers terecht, is die tandpasta Duits want Action zelf is een Nederlands bedrijf (ja, ik luister BNR en dan pik je wel eens wat op)
Gekeken en ze hebben ze liggenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:05 schreef NicoleM het volgende:
Ah, dank je wel Amarantha! Dat geeft hoop
Heb je ze nodig? Ik heb ze hier in Den Helder net nog zien liggen. Stapels.quote:Op zondag 2 maart 2014 23:23 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Heb al in diverse Actions gevraagd, maar nergens blijken ze (voorlopig) terug te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |