Ja watte, vernederen gewoon. Frank heeft het masterplan allang klaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:31 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak genoeg teleurgesteld geweest. Maar dit keer gaan we door
Rationeel hoop ik het (hhahahahah grappig, een irrationeel gevoel ervaren in 'het ratio' hahahahaha) Want als ik dat gevoelsmatig doe word ik weer boos enzo als het misluktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:31 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak genoeg teleurgesteld geweest. Maar dit keer gaan we door
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja watte, vernederen gewoon. Frank heeft het masterplan allang klaar.
Wij zijn handboek , wij zijn de gekstequote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:38 schreef handboek het volgende:
Kunnen de mensen die vooraf al beginnen met janken aub terug naar het kakkerlakkentopic? Wij zijn ajax, wij zijn de beste
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:38 schreef handboek het volgende:
Kunnen de mensen die vooraf al beginnen met janken aub terug naar het kakkerlakkentopic? Wij zijn ajax, wij zijn de beste
HEEEUUUJ! WIJ ZIJN AJAX, WIJ WAREN DE BESTEN! MIKE DE BOEEEER WIE KENT 'M NIET!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:38 schreef handboek het volgende:
Blind en kritiekloos, dat is juist het kenmerk van de kakkerlak. Een Ajacied is realistisch en kritisch waar nodig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:38 schreef handboek het volgende:
Ik ben ook vaak genoeg kritisch, maar ik voel dat we dit jaar gewoon doorgaan. Vooral na zo'n afstraffing als van afgelopen donderdagquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blind en kritiekloos, dat is juist het kenmerk van de kakkerlak. Een Ajacied is realistisch en kritisch waar nodig.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:56 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak genoeg kritisch, maar ik voel dat we dit jaar gewoon doorgaan. Vooral na zo'n afstraffing als van afgelopen donderdag
Ik vind dat wel erg makkelijk gedacht. Ik kreeg de indruk dat afgelopen donderdag RBS zo fantastisch speelde door hun kwaliteiten, en niet alleen door het zwakke spel van ons. Als wij in goede doen zijn (en dus met een fatsoenlijke opstelling spelen) kunnen we zeker van hun winnen denk ik, maar een voetbalshow lijkt me vrijwel uitgesloten. We hebben alleen wel laten zien dat we in Europese wedstrijden boven onszelf uit kunnen stijgen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:56 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Ik krijg ook het gevoel dat Ajax een voetbalshow gaat geven donderdag. Ajax moet - RBS mag. Als Ajax net zo speelt als tegen Barcelona en in mindere mate zoals tegen Milan valt er zeker iets te halen.
Ik weet het niet, je kan daar zomaar winnen. Ook verliezen. En een gelijkspel is ook een optie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Als het nou thuis was geweest had ik er nog wel vertrouwen in gehad, maar kom op jongons, dit gaat niet meer goed komen natuurlijk.
Is natuurlijk ook een vrij optimistische gedachte, en ik denk dat Salzburg niet zozeer een ploeg heeft met betere kwaliteit, maar dat we voornamelijk tactisch zijn afgetroeft. Mijn hoop is daarom ook dat Salzburg donderdag voor een andere tactiek (geen anti-voetbalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind dat wel erg makkelijk gedacht. Ik kreeg de indruk dat afgelopen donderdag RBS zo fantastisch speelde door hun kwaliteiten, en niet alleen door het zwakke spel van ons. Als wij in goede doen zijn (en dus met een fatsoenlijke opstelling spelen) kunnen we zeker van hun winnen denk ik, maar een voetbalshow lijkt me vrijwel uitgesloten. We hebben alleen wel laten zien dat we in Europese wedstrijden boven onszelf uit kunnen stijgen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een vrij optimistische gedachte, en het lijkt duidelijk dat Salzburg niet zozeer een ploeg heeft met betere kwaliteit, maar dat we voornamelijk tactisch zijn afgetroeft. Mijn hoop is daarom ook dat Salzburg donderdag voor een andere tactiek (geen anti-voetbal) kiest en hopelijk weet Frank hier op de juiste manier op in te spelen.
Anti-voetbal? Als een idioot druk zetten en snel scoren is anti-voetbal?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een vrij optimistische gedachte, en ik denk dat Salzburg niet zozeer een ploeg heeft met betere kwaliteit, maar dat we voornamelijk tactisch zijn afgetroeft. Mijn hoop is daarom ook dat Salzburg donderdag voor een andere tactiek (geen anti-voetbal) kiest en hopelijk weet Frank hier op de juiste manier op in te spelen.
?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Als het nou thuis was geweest had ik er nog wel vertrouwen in gehad, maar kom op jongons, dit gaat niet meer goed komen natuurlijk.
Doelde op Milanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anti-voetbal? Als een idioot druk zetten en snel scoren is anti-voetbal?.
Onzin natuurlijk. Je moet realistisch blijven, als je thuis met 3-0 verloren hebt is het onmogelijk om je alsnog te plaatsen. PSV nam de EL al in de groepsfase niet serieus, dat is een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef zealot het volgende:
[..]
Dan ben je geen haar beter als PSV die de EL al een aantal jaren niet serieus neemt... moet je niet willen.
alles geven!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:26 schreef iketurnerjr het volgende:
Powerplay, de hele wedstrijd lang!!!
Moet je eerst hun een rode kaart aansmerenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:26 schreef iketurnerjr het volgende:
Powerplay, de hele wedstrijd lang!!!
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef HeatWave het volgende:
Grootste probleem is dat we zondag tegen fnoord moeten en dat gaat meespelen in de koppies. Was het NEC thuis geweest hadden ze wellicht voluit gegaan, nu denk ik dat ze 30 min wat proberen en als het dan nog niet lukt geven ze het op vrees ik. hoop ik
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat Salzburg kan er geen klote van daar winnen we gewoon 4-0 van
Sja, aan de ene kant ja, maar aan de andere kant wil ik ook door in de ELquote:
0-5 en dat Frank het veld opkomt en schreeuwt " Are you not entertained? Are you not entertained?!!"quote:
salzburg was gewoon goed en was net een ploeg die ons niet lag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een vrij optimistische gedachte, en ik denk dat Salzburg niet zozeer een ploeg heeft met betere kwaliteit, maar dat we voornamelijk tactisch zijn afgetroeft. Mijn hoop is daarom ook dat Salzburg donderdag voor een andere tactiek (geen anti-voetbal) kiest en hopelijk weet Frank hier op de juiste manier op in te spelen.
Tuurlijk , en talenten blijven nu tot hun 24ste en allesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En daarna winnen we de CL binnen 3 jaar
0-20 joh ehhehehequote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:31 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
0-5 en dat Frank het veld opkomt en schreeuwt " Are you not entertained? Are you not entertained?!!"
twitter:NUsport twitterde op dinsdag 25-02-2014 om 17:03:48De aanklager betaald voetbal wil Graziano Pellè een voorwaardelijke straf van één wedstrijd schorsing opleggen. reageer retweet
Dit lijkt me ook wel realistischquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:10 schreef Gruisman het volgende:
Je moet gewoon prioriteiten stellen. Doorgaan in Europa is kansloos dus om jezelf helemaal kapot te spelen tegen RB is gewoon dom met het oog op de uitwedstrijd in de Kuip tegen een op en top gemotiveerd Feyenoord. Probeer er 30 minuten vol voor te gaan en als je dan nog niks bereikt hebt dan is het dikke pech. Weggaan met een gelijkspel, hoe erg het ook is, is prima
Vind hem wel grappigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:29 schreef Gruisman het volgende:
Had Frank dit niet kunnen verbieden?
Die wordt alleen meegerekend bij een rode kaart ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
haha, heeft al dat gejank van die Feyenoorders nog geholpen ook. Hij had toch ook nog een voorwaardelijke straf open staan wegens die kopstoot vorig seizoen?
Doelgoep is pubertjes, die ouwe shag rokers krijg je er toch niet vanafquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:29 schreef Gruisman het volgende:
Had Frank dit niet kunnen verbieden?
4:58, man man en die Feyenoorders maar janken over de scheids altijdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:49 schreef Heeinz het volgende:
10 minuten genot voor degene die zich verveelt.
28ste!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tuurlijk , en talenten blijven nu tot hun 24ste en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |