Ja watte, vernederen gewoon. Frank heeft het masterplan allang klaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:31 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak genoeg teleurgesteld geweest. Maar dit keer gaan we door
Rationeel hoop ik het (hhahahahah grappig, een irrationeel gevoel ervaren in 'het ratio' hahahahaha) Want als ik dat gevoelsmatig doe word ik weer boos enzo als het misluktquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:31 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak genoeg teleurgesteld geweest. Maar dit keer gaan we door
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja watte, vernederen gewoon. Frank heeft het masterplan allang klaar.
Wij zijn handboek , wij zijn de gekstequote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:38 schreef handboek het volgende:
Kunnen de mensen die vooraf al beginnen met janken aub terug naar het kakkerlakkentopic? Wij zijn ajax, wij zijn de beste
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:38 schreef handboek het volgende:
Kunnen de mensen die vooraf al beginnen met janken aub terug naar het kakkerlakkentopic? Wij zijn ajax, wij zijn de beste
HEEEUUUJ! WIJ ZIJN AJAX, WIJ WAREN DE BESTEN! MIKE DE BOEEEER WIE KENT 'M NIET!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:38 schreef handboek het volgende:
Blind en kritiekloos, dat is juist het kenmerk van de kakkerlak. Een Ajacied is realistisch en kritisch waar nodig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:38 schreef handboek het volgende:
Ik ben ook vaak genoeg kritisch, maar ik voel dat we dit jaar gewoon doorgaan. Vooral na zo'n afstraffing als van afgelopen donderdagquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blind en kritiekloos, dat is juist het kenmerk van de kakkerlak. Een Ajacied is realistisch en kritisch waar nodig.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:56 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik ben ook vaak genoeg kritisch, maar ik voel dat we dit jaar gewoon doorgaan. Vooral na zo'n afstraffing als van afgelopen donderdag
Ik vind dat wel erg makkelijk gedacht. Ik kreeg de indruk dat afgelopen donderdag RBS zo fantastisch speelde door hun kwaliteiten, en niet alleen door het zwakke spel van ons. Als wij in goede doen zijn (en dus met een fatsoenlijke opstelling spelen) kunnen we zeker van hun winnen denk ik, maar een voetbalshow lijkt me vrijwel uitgesloten. We hebben alleen wel laten zien dat we in Europese wedstrijden boven onszelf uit kunnen stijgen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:56 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Ik krijg ook het gevoel dat Ajax een voetbalshow gaat geven donderdag. Ajax moet - RBS mag. Als Ajax net zo speelt als tegen Barcelona en in mindere mate zoals tegen Milan valt er zeker iets te halen.
Ik weet het niet, je kan daar zomaar winnen. Ook verliezen. En een gelijkspel is ook een optie.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Als het nou thuis was geweest had ik er nog wel vertrouwen in gehad, maar kom op jongons, dit gaat niet meer goed komen natuurlijk.
Is natuurlijk ook een vrij optimistische gedachte, en ik denk dat Salzburg niet zozeer een ploeg heeft met betere kwaliteit, maar dat we voornamelijk tactisch zijn afgetroeft. Mijn hoop is daarom ook dat Salzburg donderdag voor een andere tactiek (geen anti-voetbalquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind dat wel erg makkelijk gedacht. Ik kreeg de indruk dat afgelopen donderdag RBS zo fantastisch speelde door hun kwaliteiten, en niet alleen door het zwakke spel van ons. Als wij in goede doen zijn (en dus met een fatsoenlijke opstelling spelen) kunnen we zeker van hun winnen denk ik, maar een voetbalshow lijkt me vrijwel uitgesloten. We hebben alleen wel laten zien dat we in Europese wedstrijden boven onszelf uit kunnen stijgen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een vrij optimistische gedachte, en het lijkt duidelijk dat Salzburg niet zozeer een ploeg heeft met betere kwaliteit, maar dat we voornamelijk tactisch zijn afgetroeft. Mijn hoop is daarom ook dat Salzburg donderdag voor een andere tactiek (geen anti-voetbal) kiest en hopelijk weet Frank hier op de juiste manier op in te spelen.
Anti-voetbal? Als een idioot druk zetten en snel scoren is anti-voetbal?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een vrij optimistische gedachte, en ik denk dat Salzburg niet zozeer een ploeg heeft met betere kwaliteit, maar dat we voornamelijk tactisch zijn afgetroeft. Mijn hoop is daarom ook dat Salzburg donderdag voor een andere tactiek (geen anti-voetbal) kiest en hopelijk weet Frank hier op de juiste manier op in te spelen.
?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Als het nou thuis was geweest had ik er nog wel vertrouwen in gehad, maar kom op jongons, dit gaat niet meer goed komen natuurlijk.
Doelde op Milanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anti-voetbal? Als een idioot druk zetten en snel scoren is anti-voetbal?.
Onzin natuurlijk. Je moet realistisch blijven, als je thuis met 3-0 verloren hebt is het onmogelijk om je alsnog te plaatsen. PSV nam de EL al in de groepsfase niet serieus, dat is een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:16 schreef zealot het volgende:
[..]
Dan ben je geen haar beter als PSV die de EL al een aantal jaren niet serieus neemt... moet je niet willen.
alles geven!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:26 schreef iketurnerjr het volgende:
Powerplay, de hele wedstrijd lang!!!
Moet je eerst hun een rode kaart aansmerenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:26 schreef iketurnerjr het volgende:
Powerplay, de hele wedstrijd lang!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |