abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137121082
SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Gifjes enzulks

[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 25-02-2014 12:21:05 ]
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_137121085
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Probleem is natuurlijk ook al die regels die voor interpretatie open staan. Een scheids hoort te constateren en de regels toe te passen, maar nu is het elke keer weer een gevalletje "ik vond..."

Dat je dingen soms niet ziet, prima, kan gebeuren, maar je eigen visie toepassen op de regels moet resulteren in schorsen.
Het wetboek staat vol met wetten en regels die openstaan voor interpretatie. Rechters doen dat dus wekelijks. Tevens ontkom je er dan ook niet aan dat sommige rechters (en in dit geval scheidsrechters) de regels naar eigen visie toepassen.
Je kan trachten elke regel duidelijk te maken, elke situatie letterlijk te beschrijven, maar dat is echt onbegonnen werk.
pi_137121141
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:59 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het wetboek staat vol met wetten en regels die openstaan voor interpretatie. Rechters doen dat dus wekelijks. Tevens ontkom je er dan ook niet aan dat sommige rechters (en in dit geval scheidsrechters) de regels naar eigen visie toepassen.
Je kan trachten elke regel duidelijk te maken, elke situatie letterlijk te beschrijven, maar dat is echt onbegonnen werk.
Ik weet het, maar net als bij die 2-2 van twe-fey, de helft van de scheidsen roept geen hinderlijk buitenspel, de andere helft wel. Feit was dat er buitenspel was, dus door het onnodig ingewikkeld maken van de regel is het een discussie.

Nou was ik wel blij met de 2-2, maar het was "vroeger" gewoon buitenspel, klaar, geen discussie.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_137121186
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik weet het, maar net als bij die 2-2 van twe-fey, de helft van de scheidsen roept geen hinderlijk buitenspel, de andere helft wel. Feit was dat er buitenspel was, dus door het onnodig ingewikkeld maken van de regel is het een discussie.

Nou was ik wel blij met de 2-2, maar het was "vroeger" gewoon buitenspel, klaar, geen discussie.
Maar dat zou betekenen dat je de regel ''niet hinderlijk buitenspel is toegestaan'' zou afschaffen. Zijn we de goal van Tomasson vergeten tegen Dortmund (de 3-1), Feyenoord had de UEFA cup nooit gewonnen als die regel er niet was.
pi_137121198
Castaignos stond überhaupt niet buitenspel dus ik snap niet waar het over gaat. Het is gewoon niet te constateren. Maar daar lult niemand over, gewoon voordeel aanvallende partij dus goal, klaar.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_137121353
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Castaignos stond überhaupt niet buitenspel dus ik snap niet waar het over gaat. Het is gewoon niet te constateren. Maar daar lult niemand over, gewoon voordeel aanvallende partij dus goal, klaar.
Dat is zeker zo, vooral omdat er kennelijk zo veel twijfel is ( de ene helft van de scheidsrechters zegt buitenspel, de andere helft niet ) moet je het voordeel geven aan de aanvallende partij. Dat sarcastisch lachje van Koeman tijdens het interview na afloop, slaat dan ook nergens op. Koeman deed net of Castaignos 3 meter buitenspel stond en zelf scoorde.

Buitenspel is bedoeld om er voor te zorgen dat er niet drie aanvallers tussen de laatste verdedigingslinie en de keeper van de tegenpartij staan en er louter lange ballen worden gespeeld. Voor dit soort kleine gevallen moet je er niet over zeiken.

Feyenoord is terecht benadeeld in de 5e minuut toen had Marsman rood moeten krijgen en Feyenoord een penalty. Maar ondanks dat stonden ze 21 minuten voor tijd met 2-0 voor. Dan moet je de wedstrijd professioneel uitspelen. Feyenoord riep het vooral zelf over zich heen, achteruit lopen, dom balverlies lijden, die defensieve wissel van Koeman was ook onzinnig. In de laatste 5 minuten blessuretijd werden door Feyenoord echt de meest knullige fouten gemaakt.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:13:15 #7
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_137121439
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:09 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat is zeker zo, vooral omdat er kennelijk zo veel twijfel is ( de ene helft van de scheidsrechters zegt buitenspel, de andere helft niet ) moet je het voordeel geven aan de aanvallende partij. Dat sarcastisch lachje van Koeman tijdens het interview na afloop, slaat dan ook nergens op. Koeman deed net of Castaignos 3 meter buitenspel stond en zelf scoorde.

Buitenspel is bedoeld om er voor te zorgen dat er niet drie aanvallers tussen de laatste verdedigingslinie en de keeper van de tegenpartij staan en er louter lange ballen worden gespeeld. Voor dit soort kleine gevallen moet je er niet over zeiken.

Feyenoord is terecht benadeeld in de 5e minuut toen had Marsman rood moeten krijgen en Feyenoord een penalty. Maar ondanks dat stonden ze 21 minuten voor tijd met 2-0 voor. Dan moet je de wedstrijd professioneel uitspelen. Feyenoord riep het vooral zelf over zich heen, achteruit lopen, dom balverlies lijden, die defensieve wissel van Koeman was ook onzinnig. In de laatste 5 minuten blessuretijd werden door Feyenoord echt de meest knullige fouten gemaakt.
Het was ook niet zo alsof de 2-2 niet in de lucht zat. Twente was sinds de 75 minuut constant aan het aanvallen en heeft best nog veel kansen gemist in dat kwartier.
Feyenoord hield gewoon open huis en moet niet zo janken over een uiteindelijk terechte 2-2.
Zuur dat het in de laatste minuut en op deze 'dubieuze' manier moet maar het zat er wel aan te komen.
So confused when you're lost in the groove
pi_137121456
Ik dacht dat ik in het Ajax-topique zat.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_137121491
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:09 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als Immers niet als een kantinejufvrouw die hoekschop weggeeft maar de bal wegpegelt, fluit de scheidsrechter gewoon af. Maar achteraf verontwaardigd lopen doen is niet vreemd in Rotterdam.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:16:39 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137121511
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Is ook zo, er wordt gesmuld van jammerende kakkies :D
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:16:41 #11
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137121514
Ik ben toch benieuwd in hoeverre we vol gas geven tegen Salzburg.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:17:32 #12
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137121534
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:16 schreef Heeinz het volgende:
:')
pi_137121543
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:16 schreef Heeinz het volgende:
Als we met rust niet 0-2 voor staan gewoon op 50% spelen.
pi_137121546
quote:
We bespreken onze tegenstander in de komende competitiewedstrijd, snap je dat niet eens?
pi_137121547
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Is ook zo, er wordt gesmuld van jammerende kakkies :D
Dat kan prima in hun topic lijkt me :7.
In Southern Sun
pi_137121559
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:17 schreef Shreyas het volgende:

[..]

We bespreken onze tegenstander in de komende competitiewedstrijd, snap je dat niet eens?
Och erm zieltje, wat scheelt er vandaag toch allemaal aan? Niet goed geslapen?
In Southern Sun
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:18:55 #17
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137121580
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

:')
Wat is er?
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:17 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dat lijkt mij wel een goeie. Poulsen zal wel scoren :D
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:19:07 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137121588
quote:
Dit dus

pi_137121601
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:17 schreef Tyron het volgende:

[..]

Laat spelers als Kishna, Andersen, De Sa, van der Hoorn en Riedewald maar wat ervaring op doen. Gewoon met een veredeld B-elftal spelen.
pi_137121611
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dit dus

[ afbeelding ]
Moet die in de OP?
pi_137121621
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:19 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Laat spelers als Kishna, Andersen, De Sa, van der Hoorn en Riedewald maar wat ervaring op doen. Gewoon met een veredeld B-elftal spelen.
Nee.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:20:22 #22
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137121630
quote:
Tijdens de eerste helft van de UEFA Europa Leaguewedstrijd Ajax - FC Salzburg (0-3) is er direct na de 0-2 een blikje bier op het speelveld geworpen. Naar aanleiding hiervan is de UEFA een vooronderzoek gestart. Gezien de recente voorvallen die er plaatsgevonden hebben tijdens Europese wedstrijden, gaat Ajax er vanuit dat de voetbalbond een sanctie zal opleggen.
Bij bovengenoemde wedstrijd werden tribunedelen verplicht gesloten. Om de mogelijke sanctie voor Ajax en de supporters tot het minimum te beperken, is de club dringend op zoek naar de verantwoordelijke uit vak 426.

Voor informatie aangaande deze zaak kan contact opgenomen worden met Ajax via onderstaande link. De UEFA heeft laten weten dat Ajax tot uiterlijk aanstaande donderdag 27 februari een inhoudelijke reactie kan geven op dit incident.
Wat een ramp.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:20:27 #23
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137121632
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:18 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wat is er?

[..]

Dat lijkt mij wel een goeie. Poulsen zal wel scoren :D
Ik denk dat een terechtere vraag is: Ik vraag me af in hoeverre Salzburg vol gas geeft aankomende donderdag. :*
pi_137121640
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dit dus

[ afbeelding ]
Doe maar ipv dat "geef ajax zn gezicht terug" als je wilt :) Anders wordt de OP zo vol.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:20:52 #25
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_137121646
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:19 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Laat Kishna maar lekker zijn krachten sparen voor Feyenoord. Je moet het in ieder geval proberen daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')