quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:50 schreef drakin het volgende:
Je moet echt gek zijn om in Adam te willen wonen, wonen alleen maar mafketels daar.
Meldtquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:50 schreef drakin het volgende:
Je moet echt gek zijn om in Adam te willen wonen, wonen alleen maar mafketels daar.
Ik woon ook liever in Eva...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:50 schreef drakin het volgende:
De gevaarlijkste stad van Nederland is Rotterdam, dus daar zijn ze nog ergerquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:50 schreef drakin het volgende:
Wat als ik dan naar je eiland kom .. ?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:20 schreef sacha het volgende:
genoeg van Adam![]()
leuk als toerist maar niet meer om te wonen
Maar jij woont denk ik ook wel in het veiligste deel van Nederland.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:27 schreef drakin het volgende:
Daar hebben we het al helemaal niet over.
Ja Fryslânquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar jij woont denk ik ook wel in het veiligste deel van Nederland.
Friesland toch?
Het ergste wat je daar kan gebeuren is een boerenzoon die je achternazit denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja Fryslânmaar wel met de 4 slechtste wijken van Nederland, gelukkig alle 4 niet te dichtbij mijn huisje
Die komen hier al nauwelijks in de stad. En zijn niet leuk genoeg.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het ergste wat je daar kan gebeuren is een boerenzoon die je achternazit denk ik
Tja.. dat is dan weer het nadeelquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Die komen hier al nauwelijks in de stad. En zijn niet leuk genoeg.
Vertel!quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Vlak Bartlehiem niet uit.
Wat er allemaal niet onder dat bruggetje gebeurt daar...
Maar wie zegt dat ik constant in de stad blijf, ik heb 2 benen, een fiets, kan in en uit de trein stappen en in en uit de auto(wel die van een ander)quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja.. dat is dan weer het nadeel
Niemand die dat zegt... ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik constant in de stad blijf
2 keer wat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms komen ze er wel 2 keer...
per 15 jaarquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms komen ze er wel 2 keer...
Nou die boerenzonen met die hooivorken kom ik daarom ook zo weinig tegen. Ik ben zoveel niet in Friesland dat ik dit weekend maar eens wel hier blijf.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niemand die dat zegt... ik zou het niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |