helaas? foei!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet helaas weer gewoon aan het werk.. Als je een maandje eerder was geweest
nou ja, mij een biet, als je maar genoeg verdient om te kunnen overlevenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja erg he ... Ik hoop mn mening over een week te hebben veranderd
Heb je geen zin in je nieuwe baan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja erg he ... Ik hoop mn mening over een week te hebben veranderd
Ach dat zou wel moeten lukken ,...quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
nou ja, mij een biet, als je maar genoeg verdient om te kunnen overleven
fijn hoor!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach dat zou wel moeten lukken ,...
Ja wel .. Maar ffen omschakelen dat wel ... 5 maand nietsquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je geen zin in je nieuwe baan?
Ach ik sta niet rood op de bank en ik zou het nog wel een 5 jaar zo uit kunnen houden maar dat is niet nodigquote:
trouwen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik sta niet rood op de bank en ik zou het nog wel een 5 jaar zo uit kunnen houden maar dat is niet nodig
Ja, dat is weer even een klok omzetten, 's avonds op tijd naar bed, 's ochtends de wekker weer die gaat. Maar misschien maar goed ook, want als ik naar mezelf kijk werd ik luier hoe langer ik thuis zat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel .. Maar ffen omschakelen dat wel ... 5 maand niets
Kijk eens naar haar avaquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg nou tieten en moet ik dan naar je eiland of kom jij naar de grote stad?
ik zoek een suikeroomquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg nou tieten en moet ik dan naar je eiland of kom jij naar de grote stad?
Kan je er beter één van een jaar of 90 zoekenquote:
die heb ik hier al maar gaan maar niet doodquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je er beter één van een jaar of 90 zoeken
Dan moet je harder je best doenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef sacha het volgende:
[..]
die heb ik hier al maar gaan maar niet dood
nahquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:41 schreef chufi het volgende:
Ja
[..]
Je bent mn leeftijd dus dat oom gevoel gaat het niet worden
eeeeeh, even denken hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom je dan naar Amsterdm al ik ja zeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |