Doe dat laatste maar niet, zuigt minder lekker.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook al een rollator besteld en een kunstgebit.
Post dan joh, gekkenhuis.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou lekker joh.
Ik wilde bijna nog wat anders posten
Oh ja, ik maak weer een notitiequote:Op maandag 24 februari 2014 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe dat laatste maar niet, zuigt minder lekker.
Sextips van VS, ooit komt het wel op de markt.quote:
En dan wordt het bij VI gepromoot, let maar opquote:Op maandag 24 februari 2014 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sextips van VS, ooit komt het wel op de markt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Werd ik maar eens sticky gemaaktNou ja matig eigenlijk wel.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Werd ik maar eens sticky gemaaktNou ja matig eigenlijk wel.
Overal van op toepassing.quote:
Moeilijke tijden waren dat.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Overal van op toepassing.
Als eerste gebruikt in de RIP mod VS reeks, waar iedereen steun betoogde na mijn ontslag.
Welke spekkie bedoel je nu? Deze of die andere?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
Ook door spekkie overigens.
Ere wie ere toekomt.
Speculariumgod bedoelt ie.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke spekkie bedoel je nu? Deze of die andere?
Deze.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke spekkie bedoel je nu? Deze of die andere?
Ik dweil nog steeds de tranen van mijn volgelingen.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moeilijke tijden waren dat.
Moeilijk.
Kan Tem ook niks aan doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:44 schreef sp3c het volgende:
2 weken olympische spelen en het zit hier weer vol met gehomo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |