SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr,
BT
[ Bericht 0% gewijzigd door BlauweTijger op 24-02-2014 20:07:09 ]En altijd het laatste woord.
Ach kind, ben je weer full rune verloren?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef RunescapeNerd het volgende:
Waar sommige mensen zich aan kunnn ergeren he krijg tyvus ofzo
Ga iets met je leven doen ipv van 24/7 te fokken.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ach kind, ben je weer full rune verloren?
Multitasken heet datquote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
Ga iets met je leven doen ipv van 24/7 te fokken.
Die bijt m deraf manquote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef Diemux het volgende:
Die eerste heeft een lekker pijpbekkie hoor.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:08 schreef housesoftheholy het volgende:
En het dan heel snel editenhueheuehue
quote:
Doeiquote:Op maandag 24 februari 2014 20:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heroverweeg nu wel mijn FOK!knokploeg lidmaatschap.![]()
Vaarwel, BlauweTijger.
Nee. Dit is gewoon zo'n typische vrouwenhaters klacht dat ik de "quote:Op maandag 24 februari 2014 20:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij dacht dat je stoer was he
Weet je wat pas ongeloofwaardig was in Dexter?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:15 schreef Piye het volgende:
Dit heb ik nou bij Debra uit Dexter. Totaal ongeloofwaardig met d'r zogenaamd stoere houding. Maar in mijn optiek is een krijgsvrouw niet direct ongeloofwaardig. Ook ik heb me afgetrokken op Xena.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Vrouwenhater..?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee. Dit is gewoon zo'n typische vrouwenhaters klacht dat ik de "" smiley wel op zijn plaats vond.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet je wat pas ongeloofwaardig was in Dexter?Ik ben ergens in seizoen 4 afgehaakt, dus kan daar niet veel over zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
in een Bond film met Sean Connery
Dit is dan ook wel echt de enige vrouw die zo'n rol mag vervullen. De rest moet lekker terug naar de keuken.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef deprimist het volgende:
Niet dat het iets met het topic te maken heeft maar ik heb me afgetrokken op xena en haar geile vriendin.
[ afbeelding ]
Hebahwienietikookquote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef deprimist het volgende:
Niet dat het iets met het topic te maken heeft maar ik heb me afgetrokken op xena en haar geile vriendin.
[ afbeelding ]
Eensquote:Op maandag 24 februari 2014 20:25 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel echt de enige vrouw die zo'n rol mag vervullen. De rest moet lekker terug naar de keuken.
Enige wat ik weet is dat ik mezelf heb afgerukt op beide.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hebahwienietikook
Die kleine was eerst toch bol en een typisch gilmeisje? Volgens mij werd ze pas later stoer.
Prima klacht verder
Ik vind jou ook een stoer wijfquote:Op maandag 24 februari 2014 20:32 schreef BlueJeans het volgende:
Eensch, maar vind Keira Knightley toch wel een stoer wijf.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een stoer wijf
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 02:19 schreef Skillstorm het volgende:
2de klopt gewoon hoor, was ook geen man die hem afgemaakt had.
Jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:57 schreef jagga het volgende:
onterechte klacht want Kate Beckinsale![]()
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en natuurlijk Milla Jovovich![]()
[ afbeelding ]
wat ja?quote:
zelden zo'n slecht gedrocht van een film gezien trouwensquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Je vergeet de stoerste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bonus:
[ afbeelding ]
Goed voorbeeld van stoere vrouwen in films wat dus eigenlijk niet kanquote:
nouja, als je ziek bent en je harddisk zit bijna vol met alles wat je van torrent sites afplukt, en je hebt de beste zo'n beetje wel gezien...quote:
Heb je geen humor? Kan hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:10 schreef jagga het volgende:
[..]
zelden zo'n slecht gedrocht van een film gezien trouwens
Maar michelle rodriguez, is nooit en te nimmer een klachtwaardig iets.
Nou als er een vrouw bestaat die mij aankan dan is het Brienne of Tarth.quote:
Jij bent tenminste een echte vent dat je je niet bedreigd voelt in je mannelijkheid door een stoere vrouw.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Geloofwaardig stoere vrouwen heb ik geen moeite mee.
Van Aliens is zij toch? Sigourney Weaver?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:34 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
En by the way: ik zat ook net aan Ripley te denken, al vond ik haar in de vierde film iets over the top.
Toen mocht je tenminste nog een vrouw een paar petsen in het gezicht geven als ze ging miepen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Och, zo lang ze maar een man aan hun zijde hebben om in te grijpen als het echt gevaarlijk wordt. Maar ben het wel eens verder, in de jaren 60, bijv. in een Bond film met Sean Connery, toen gedroegen vrouwen zich als vrouwen.
Ze bijt hem er af hoor!quote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef Diemux het volgende:
Die eerste heeft een lekker pijpbekkie hoor.
Jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Van Aliens is zij toch? Sigourney Weaver?
Maar zij wilde dat kind beschermen, dat heeft nog wat moederlijks.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zo vind ik Ripley uit Alien(s) best geloofwaardig.
3.jpg
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef RunescapeNerd het volgende:
Waar sommige mensen zich aan kunnn ergeren he krijg tyvus ofzo
Ik zie een tepel. Banquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:04 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar zij wilde dat kind beschermen, dat heeft nog wat moederlijks.
Net zoals deze:
[ afbeelding ]
Milf op slippers gespot.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:04 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar zij wilde dat kind beschermen, dat heeft nog wat moederlijks.
Net zoals deze:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ach kind, ben je weer full rune verloren?
Dat kan niet want die tepel zit in de mond van dat kind.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:52 schreef iketurnerjr het volgende:
Ik vind die Krullenbolletje toch echt een k* hoer, wat een rotkop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De klacht zelf doet mij niets(hoewel je betoog terecht is)
Jij hebt zo ontzettend gelijk!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:57 schreef jagga het volgende:
onterechte klacht want Kate Beckinsale![]()
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en natuurlijk Milla Jovovich![]()
[ afbeelding ]
Heb je die plaatjes nou opgeslagen op je pc?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Je vergeet de stoerste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bonus:
[ afbeelding ]
Gabberins altijdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:12 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Een stoere gabberin voor dit topic.
Wat lul jij nou? Ooit gehoord van dat nieuwe ding, het internet?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb je die plaatjes nou opgeslagen op je pc?
Nou, keek even en ze waren beiden gehost op imgur.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat lul jij nou? Ooit gehoord van dat nieuwe ding, het internet?
The fuck. Die metale beha, komen daar laserstralen uit ofzo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Je vergeet de stoerste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bonus:
[ afbeelding ]
Die was wel gay jaquote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef BlauweTijger het volgende:
''No man can kill me'' maar die sloerie prikt een zwaard in zijn smoel en het is klaar. Hou toch op man
lekkerquote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef deprimist het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |