quote:Arnhem meet:
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Jaquote:
Ik kom echt net binnen vallen en heb geen flauw idee waar het over gaat maar het klinkt heel interessantquote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er was er eentje die vond me te wild, terwijl ik praktisch niets deed
Tja, een voorkeur voor necrofilie vereist dat het object van affectie helemaal niet beweegt.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
Hoezo bedelen, ging voor de grap eens kijken en warempel, ik had ergens recht opquote:
Pff ik heb echt geen idee hoe ik het doe. Helaas ook weinig vergelijkmateriaalquote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
dat kan toch niet danquote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoenenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kom echt net binnen vallen en heb geen flauw idee waar het over gaat maar het klinkt heel interessant![]()
Jij niet, tijn wilde je 11 euro hebben.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo bedelen, ging voor de grap eens kijken en warempel, ik had ergens recht opDan moet ik het pakken ook.
![]()
Heb net ook mn inkomstenbelasting gedaan, krijg ik ook nog een leuk bedragje van terug.
Ooh zo ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij niet, tijn wilde je 11 euro hebben.
Hoe doe je dat? Ik wil ook geld terugkrijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha ik heb echt nog nooit feedback gehad over mijn getong
Nu wil ik het opeens!
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh zo ja.
Genoeg aftrekposten hebbenIk zijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faal
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ooh zo ja.
Genoeg aftrekposten hebbenHm toch maar eens voor zorgen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ooh zo ja.
Genoeg aftrekposten hebbenZeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeesterrenquote:Op maandag 24 februari 2014 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wooow dat zal wel een typeje voor standje zeester zijn geweest dan als fax al te wild is.
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm toch maar eens voor zorgen dan.ff een ziekte krijgen die niet volledig vergoed wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Owquote:Op maandag 24 februari 2014 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ff een ziekte krijgen die niet volledig vergoed wordt
Vorig jaar geen last van gehad. Krijg ik dit jaar wel mee te maken vermoed ik. Over afgelopen jaar net weinig genoeg gewerkt blijkbaarquote:
Wel aan de beterende hand? Ik heb niet volledig meegekregen wat er speelt/is.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vorig jaar geen last van gehad. Krijg ik dit jaar wel mee te maken vermoed ik. Over afgelopen jaar net weinig genoeg gewerkt blijkbaar
Heb er hier ook niks over gezegd. Niks bijzonders, maar krijg medicijnen en therapie, dat laatste tijdelijk, dat eerste waarschijnlijk voor altijd.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel aan de beterende hand? Ik heb niet volledig meegekregen wat er speelt/is.
En daarom krijg ik straks eerder mijn geldquote:Op maandag 24 februari 2014 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wacht nog een weekkie met belasting invullen.
Automatisch alles ingevuld na 1 maart. Kwestie van controleren. Hoppa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Bummer manquote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb er hier ook niks over gezegd. Niks bijzonders, maar krijg medicijnen en therapie, dat laatste tijdelijk, dat eerste waarschijnlijk voor altijd.
Reiskosten mag je gewoon meerekenen toch? Zolang het maar niet vergoed wordt door je zorgverzekeraar.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:04 schreef Faxie het volgende:
Mijne is ingevuld. Heb reiskosten voor de zorg ook meegerekend, ben benieuwd of dat gaat lukkenScheelt nogal
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En daarom krijg ik straks eerder mijn geld
Ik kreeg vorig jaar ook vlot mijn geld. Voor 1 april is ook vrij vlot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg elk jaar wel terug. Dus. Dat wordt iig een nieuwe koelkast.
En verder op de spaarrekening
Klopt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Reiskosten mag je gewoon meerekenen toch? Zolang het maar niet vergoed wordt door je zorgverzekeraar.
Voor mij zorgkosten aftikken en in mn St.Petersburg potjequote:Op maandag 24 februari 2014 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar ook vlot mijn geld. Voor 1 april is ook vrij vlot.
Ik krijg elk jaar wel terug. Dus. Dat wordt iig een nieuwe koelkast.
En verder op de spaarrekening
Ach, ben al lang blij dat ze na 29 jaar eindelijk weten wat er mis is met me. Buiten dan dat ik ademhaal en zoquote:
Dat lijkt me wel een opluchting ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ben al lang blij dat ze na 29 jaar eindelijk weten wat er mis is met me. Buiten dan dat ik ademhaal en zo
Wat ga je daar doen? Vakantie?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij zorgkosten aftikken en in mn St.Petersburg potje
Weinig he? Ik dacht elke dag.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Helaas weinig aftrekpostenen zorg altijd fijn om je eigen risico moet betalen. Voor nog best weinig zorg dat ik verbruikt heb
Jepquote:
Ja en dat is een enorme belastingquote:
Zal wel een flinke berekening zijn ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en dat is een enorme belasting
Alleen aftrekkenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal wel een flinke berekening zijn ja.
waarschijnlijk wel jaquote:
Toch maar eens doen, kan je leuk wat geld opleveren. Misschien heb je zelfs toeslagen mis gelopen.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja
maar ik vind het te eng en te ingewikkeld om aan te beginnen
ik haat administratie en financiën doen
dus doe ik ze zo min mogelijk
Programmatje downloaden en gaanquote:Op maandag 24 februari 2014 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja
Alles is al ingevuld tegenwoordigquote:Op maandag 24 februari 2014 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja
maar je hebt allemaal dingen nodig zoals een jaaropgave en zoquote:Op maandag 24 februari 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Programmatje downloaden en gaan
Tja da's niet handigquote:Op maandag 24 februari 2014 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je hebt allemaal dingen nodig zoals een jaaropgave en zo
en mijn huidige systeem is: iets met cijfertjes? brrrr gooi maar weg
Bolognesequote:Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekkermet wat voor saus?
[..]
Wie kan dat bevestigen?
Zegt me niksquote:Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had walnoten pasta met tomaat mascarpone saus
DAMN
Struisvogelpolitiek.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het werkt primaquote:
Het is echt rete simpel. Als je het al een aantal jaren niet hebt gedaan, hark je al snel 1000 tot 3000 euro binnen met tien minuten tot een uurtje werk!quote:Op maandag 24 februari 2014 20:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja LoLaquote:Op maandag 24 februari 2014 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het lekker is zeg jij: ja lola
Oja, mag ik een incasso bij jou aanzetten? Ik wil wel gratis geld.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het werkt prima
gewoon alles op automatische incasso zetten
Misschien .... niet iedereenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is echt rete simpel. Als je het al een aantal jaren niet hebt gedaan, hark je al snel 1000 tot 3000 euro binnen met een uurtje werk!
Haha, ik mag juist bijlappen.quote:
Of je mag het betalenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is echt rete simpel. Als je het al een aantal jaren niet hebt gedaan, hark je al snel 1000 tot 3000 euro binnen met tien minuten tot een uurtje werk!
Wat weet jij van fax z'n bed-technieken?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wooow dat zal wel een typeje voor standje zeester zijn geweest dan als fax al te wild is.
Dan had ze wel een brief gehadquote:
Veel of niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, ik mag juist bijlappen.
Geen zorg, studie, reiskosten, doktersrekeningen of eigen woning.
Wat hij mij vertelt en dat is genoeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat weet jij van fax z'n bed-technieken?
Ik zal mijn vriend eens vragen of hij niet even wil kijkenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is echt rete simpel. Als je het al een aantal jaren niet hebt gedaan, hark je al snel 1000 tot 3000 euro binnen met tien minuten tot een uurtje werk!
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zal mijn vriend eens vragen of hij niet even wil kijken
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef PeuRac het volgende:
rhu, voor 50% van je teruggave wil ik je wel helpen
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef PeuRac het volgende:
ja daar ben ik dus ook bang voorquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weinig, mijn werkgever doet het goed.
Helemaal niksquote:Op maandag 24 februari 2014 20:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat weet jij van fax z'n bed-technieken?
Valt me nog mee dat je niet om betaling in natura vraagt.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef PeuRac het volgende:
Tss ik vertel jou niksquote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat hij mij vertelt en dat is genoeg.
Dat zie je voordat je het indiendquote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja daar ben ik dus ook bang voor
dus gewoon negeren dat belastingaangiften bestaan lijkt mij toch geen verkeerde optie
Ik heb niet voor niks al een vriendquote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef PeuRac het volgende:
Wat heb ik daar aan dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet om betaling in natura vraagt.
Dat is stom van hemquote:Op maandag 24 februari 2014 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks al een vriend
die doet het alleen al omdat hij mijn vriend mag zijn
nu jij weer
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn websites voor die je kan helpen. Overigens moet je voor veel aftrekposten ook dingen als een huis, of andere bezittingen hebben (aandelen, aannemelijk belang, etc).quote:Op maandag 24 februari 2014 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens heb ik het idee dat ik 9435039485039840598345 aftrekposten mis
ja en jij denkt dat mij dat opgevallen was als ik zo'n brief had gekregen?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zie je voordat je het indienden waarschijnlijk had je dan al wel een brief gehad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Dat hossel ik ook wel zonder er iets voor te hoeven doen. Dit is toch makkelijk 500-1500 euro verdienen in een uurtje tijdquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik hou het wel gewoon bij algemene heffingskortingquote:Op maandag 24 februari 2014 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn websites voor die je kan helpen. Overigens moet je voor veel aftrekposten ook dingen als een huis, of andere bezittingen hebben (aandelen, aannemelijk belang, etc).
Jawel hoor, anders waren het CJIB brieven gewordenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en jij denkt dat mij dat opgevallen was als ik zo'n brief had gekregen?
Genoeg.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]Heb nog nooit wat hoeven te betalen eigenlijk.
Ligt er maar net aan hoe je toetsinginkomen is en welke aftrekposten je kan gebruiken.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hossel ik ook wel zonder er iets voor te hoeven doen. Dit is toch makkelijk 500-1500 euro verdienen in een uurtje tijd
Ja, oke. Maar geen naheffing of zoquote:
En dan erachter komen dat je bij moet betalenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
Verdorie jongens
ik ben gewoon een belasting aangifte ding aan het downloaden
ik word nog eens volwassen
kutfok
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
Verdorie jongens
kutfok
Denk maar aan alle leuke kleertjes die je kan halen met het geldquote:Op maandag 24 februari 2014 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
Verdorie jongens
kutfok
Dan niet insturenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan erachter komen dat je bij moet betalen
Verdorie jongens
kutfok
Termijnen toch?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Brief van de gemeente gekregen over belastingen.
Of ik even 360 euro wil lappen.
Nee.
Waarom willen ze dat dan hebben?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee.
Heb het wel, dat is het niet.quote:
Omdat ik een wc heb en een douche.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom willen ze dat dan hebben?
Ik ben al weer gestoptquote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan erachter komen dat je bij moet betalen
Ik heb wel het een en ander op het oog...quote:Op maandag 24 februari 2014 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk maar aan alle leuke kleertjes die je kan halen met het geld
Nee, dat niet. Zou betekenen dat de werkgever laks zou zijn geweest.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar geen naheffing of zo
Oh datquote:Op maandag 24 februari 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het wel, dat is het niet.
Als ik het niet had, had ik het niet hoeven te betalen.
[..]
Omdat ik een wc heb en een douche.
He die brief kreeg ik ookquote:Op maandag 24 februari 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee.
Verdorie jongens
kutfok
Ach ja, zijn wel meer van die leuke rekeningen die je krijgt. Eigen risico van je zorg, even 350 euro betalenquote:
Dat kun je van te voren weten héquote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ja, zijn wel meer van die leuke rekeningen die je krijgt. Eigen risico van je zorg, even 350 euro betalen
Klopt, dan nog steeds is het veel geld.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kun je van te voren weten hé
Oke, gemeentelijke belastingen ook maar toch
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
Oke, blijk ik toch zomaar een smak geld terug te krijgen
Ik denk dat ik wat meer jaren ga doen
hoe ver kun je terug gaan?
ben te verslaafdquote:Op maandag 24 februari 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi Tjack.
Dacht dat je vanmiddag zei dat je wegging van FOK!.
Wat is er gisteravond gebeurd dan?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben te verslaafd
maar vond mijn ervaring van gisteren niet leuk
kwam fokkers tegen bij ajaxquote:Op maandag 24 februari 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er gisteravond gebeurd dan?
5 jaar.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
Oke, blijk ik toch zomaar een smak geld terug te krijgen
Ik denk dat ik wat meer jaren ga doen
hoe ver kun je terug gaan?
Ai pijnlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 21:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik zat in grtd heel vaak op tinychat en zo hadden ze mij herkent
echt?quote:
nietquote:Op maandag 24 februari 2014 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5 jaar.
En wanneer krijg ik mn 10% 'finders fee' ?
nooit?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5 jaar.
En wanneer krijg ik mn 10% 'finders fee' ?
Zelfs niet met deze bedragen? Je kan ook eventuele huur en zorgtoeslag over 2013 nog aanvragen.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nooit?
Je bent echt niet de eerste die tegen mij heeft gezegd dat ik eens belasting aangifte moest doen
En de kans is vrij groot dat ik het ook gewoon nooit meer ga doen
ah ja die hebben we al! regelt mijn lief natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 21:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs niet met deze bedragen? Je kan ook eventuele huur en zorgtoeslag over 2013 nog aanvragen.
Precies.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah ja die hebben we al! regelt mijn lief natuurlijk
Zelfs dan niet
Ik ken mezelf, dit is nu leuk en morgen vergeet ik dat het bestaat
blijkbaarquote:
Zo heb ik een keer een laptop kapot laten donderenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies.
Ik lag zondag op de bank tv te kijken en laptop stond achter me op de leuning, maar ik gebruikte mijn telefoon omdat ik te lui was mijn om te draaien
Is bij mij nog nooit gebeurdquote:Op maandag 24 februari 2014 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een laptop kapot laten donderen
nee vergeetachtigheid!quote:
Had die bank ookquote:Op maandag 24 februari 2014 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is bij mij nog nooit gebeurd![]()
Nu heb ik wel een vrij brede leuning
Elk jaar wordt ervoor geadverteerd via diverse media...quote:
Auwquote:Op maandag 24 februari 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had die bank ookmaar draaide me om en mn elleboog zat lager dan ik dacht en veegde em zo van de bank af
200 euro schade
ik heb wel eens een pc naar buiten geflikkerdquote:Op maandag 24 februari 2014 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auw![]()
Ik heb wel eens een laptop in 2en geslagen![]()
Dat vind ik serieus knapquote:Op maandag 24 februari 2014 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auw![]()
Ik heb wel eens een laptop in 2en geslagen![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb wel eens een pc naar buiten geflikkerd
ja en dan zie ik dat en dan denk ik: owja dat moet ik doen hequote:Op maandag 24 februari 2014 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elk jaar wordt ervoor geadverteerd via diverse media...
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb wel eens een pc naar buiten geflikkerd
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus knap![]()
Gaat je met die van mij niet lukkenDat valt toch best mee? Twee scharnieren en zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Honkbalknuppel.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
Dat valt toch best mee? Twee scharnieren en zo
bestel je een zeepjequote:Op maandag 24 februari 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
Stomme bol.com, moet nog voor 2,05 euro bestellen om de 1,99 aan verzendkosten niet te hoeven betalen
Nah, moet nog meer dingen hebben, die bestel ik dan ook maar daar. Is alles bij elkaar goedkoper uiteindelijk.quote:
zeur dan nietquote:Op maandag 24 februari 2014 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, moet nog meer dingen hebben, die bestel ik dan ook maar daar. Is alles bij elkaar goedkoper uiteindelijk.
Ik hoor net dat je zeepjes moet bestellen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:02 schreef Tjacka het volgende:
ik neem cup a soup
ben ik al ingeburgerd in deze sc
of willen jullie mij weg hebben
geen aannames hoor... iedereen is welkom.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:02 schreef Tjacka het volgende:
ik neem cup a soup
ben ik al ingeburgerd in deze sc
of willen jullie mij weg hebben
Ja hoor, let wel; mijn afwasmethode werkt snel en efficient doordat ik alles wegsmijt.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet nog afwassenIemand die zin heeft om te helpen?
met sop spelenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
Als je dan ook even nieuwe koopt is het geen probleemquote:Op maandag 24 februari 2014 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, let wel; mijn afwasmethode werkt snel en efficient doordat ik alles wegsmijt.
Ik zal het wel inpakken en opsturen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met sop spelenaltijd leuk
Beetje ver weg.. jammer
Ja hoor, bestel wel wat bij bol.comquote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je dan ook even nieuwe koopt is het geen probleem
Hebben ze daar ook servies?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, bestel wel wat bij bol.com
Geen vaatwasser hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
nee alleen samen afwassen is leukquote:Op maandag 24 februari 2014 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal het wel inpakken en opsturen.
Borden recyclen?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voordat de vaatwasser vol zit ben ik een week verder
Wat?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kan ook 1 speaker bestellen en daar een paar borden uit zagen.
Oh dan laat ik het wel staan totdat je weer langs komt.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee alleen samen afwassen is leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet nog een boek!quote:Op maandag 24 februari 2014 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, dingen in sub-winkels van Bol.com tellen niet meeklote Bol
jeesus wat kutquote:Op maandag 24 februari 2014 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, dingen in sub-winkels van Bol.com tellen niet meeklote Bol
Jaquote:Op maandag 24 februari 2014 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeesus wat kut
#firstworldproblems
Service nee dat hebben ze nietquote:
graagquote:
leuk verjaardagscadeauquote:Op maandag 24 februari 2014 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Oh wow, ik krijg van BP wel 50 eurocent cadeau
Hoeren neuken, nooit meer werken.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Wat gulquote:Op maandag 24 februari 2014 22:22 schreef PeuRac het volgende:
Scheelt toch wel 50 liter tanken, oftewel een gemiddelde week rijden voor mijquote:
Inderdaadquote:Op maandag 24 februari 2014 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
Hun generositeit kent geen limieten.quote:
Damnquote:Op maandag 24 februari 2014 22:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scheelt toch wel 50 liter tanken, oftewel een gemiddelde week rijden voor mij
[..]
Inderdaad
[..]
Hun generositeit kent geen limieten.
Heb 25 euro gespaard al(dat is dus 2500 liter getankt
)
Ja, ziek hequote:
Hmm geen idee. Meestal tank ik bij een onbemande pomp.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ziek heoverigens is dat niet helemaal waar. Want er zijn bijna altijd wel acties voor bonus punten.
Tering kom onder je steen vandaan dat doen ze met iedere film die langer dan 120 minuten duurt, soms maar voor 5 minuten filmquote:Op maandag 24 februari 2014 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm geen idee. Meestal tank ik bij een onbemande pomp.
Wtf, ik kijk Mr and Mrs Smith op SBS6, doen ze er gewoon Hart van Nederland tussendoor
Reclame is wat anders dan HvN héquote:Op maandag 24 februari 2014 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tering kom onder je steen vandaan dat doen ze met iedere film die langer dan 120 minuten duurt, soms maar voor 5 minuten film
Sbs6, kutzenderquote:Op maandag 24 februari 2014 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wtf, ik kijk Mr and Mrs Smith op SBS6, doen ze er gewoon Hart van Nederland tussendoor
Tsja, dat kan niet met LPGquote:Op maandag 24 februari 2014 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom tank je niet bij een onbemande pomp? Die zijn in mijn ervaring altijd goedkoper. Dat doe ik iig wel met de motor.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, dat kan niet met LPGEn kom wel heel vaak bij een BP. Vroeger alleen maar, want ik werkte ooit bij eentje, dus kreeg altijd nog extra korting.
Ik bedoel dus eerst 2 uur film dan HvH en dan nog 5 minuten filmquote:Op maandag 24 februari 2014 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reclame is wat anders dan HvN hé
Mja ik had geen zin om 'm te downloadenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sbs6, kutzender
Doen ze al sinds ik me kan herinneren trouwens.
Nee klopt. Ik moet nog ontdekken waar ik hier precies LPG kan tankenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, dat kan niet met LPGEn kom wel heel vaak bij een BP. Vroeger alleen maar, want ik werkte ooit bij eentje, dus kreeg altijd nog extra korting.
Dat zegt ie, dat kan niet met LPGquote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom tank je niet bij een onbemande pomp? Die zijn in mijn ervaring altijd goedkoper. Dat doe ik iig wel met de motor.
Tip: nooit sbs6 kijken, wat er ook op komt. Zulks een pauperzenderquote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
Mja ik had geen zin om 'm te downloaden
Oh dat heb ik nog nooit gezien. Maar ja ik kijk dan ook bijna geen films op tv.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bedoel dus eerst 2 uur film dan HvH en dan nog 5 minuten film
* muhahaha wrijft de slaap uit zijn ogen.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog nooit gezien. Maar ja ik kijk dan ook bijna geen films op tv.
Kan je lezen of niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom tank je niet bij een onbemande pomp? Die zijn in mijn ervaring altijd goedkoper. Dat doe ik iig wel met de motor.
Ik tank geen gas, let er nooit op en las eroverheen. Kan gebeuren toch? Hier, heb je 50 cent.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je lezen of niet?![]()
Met LPG kan dat nietEn mijn auto loopt 1 op 7 tot 8,5 icm de vele kms die ik maak, sta je nogal regelmatig bij de pomp
Shell en BP vlakbijquote:Op maandag 24 februari 2014 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja ik had geen zin om 'm te downloaden
[..]
Nee klopt. Ik moet nog ontdekken waar ik hier precies LPG kan tanken
Lijkt me alleen geen BP die lang open is. Die BP was laatst ook een van de goedkoopste tankstations in de regio (check ook die appquote:
Nee dat klopt, die gaat niet al te laat dicht inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me alleen geen BP die lang open is. Die BP was laatst ook een van de goedkoopste tankstations in de regio (check ook die app).
Ik schuif even wat ontbijt naar binnenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:06 schreef Cobra4 het volgende:
Goedemorgen dames en heren.
Tijd om te lunchen.
quote:
Is Y. dan niet thuis?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schuif even wat ontbijt naar binnen
Hier was het vorige week vakantie hequote:
Oh, was het vakantie?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier was het vorige week vakantie he
Ja, week lang een verveelde puber in huisquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, week lang een verveelde puber in huis![]()
Zo blij dat school weer is begonnen
Bronquote:Tour of Duty is een Amerikaanse dramaserie over de Vietnamoorlog die op de Amerikaanse televisie werd uitgezonden van 1987 tot 1990. De titelsong was vanaf de tweede aflevering "Paint It, Black" van The Rolling Stones.
Bronquote:Het eerste wat je opvalt als je een tour of duty fan bent/was is dat de orginele soundtrack van Rolling stones - Paint it black er niet op staat vanwege auteursrechten. De beeldkwaliteit valt mee gezien het jaar van de serie (1987)
Klopt. Is pas vanaf seizoen 2.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm
[..]
Bron
Ik ben nu bij S01E13 en heb nog niet 1 keer Paint it Black gehoord!!
Echt?quote:
quote:Iedereen die Tour Of Duty kent herrinert zich de supersoundtrack. Als deze muziek niet op de DVD's staat is dat voor mij toch een reden om dit niet te kopen. En ik denk niet dat ik hier alleen sta. Volgens mij heeft Tour Of Duty de beste soundtrack ooit voor een serie, en als deze er niet op staat hoeft het eigenlijk niet meer voor mij.
En het is niet alleen de begintune die er niet zal opstaan, ook de andere muziek zal gewoon de instrumentale versies zijn.
Maar het ontbreken van de begintune vind ik toch ik toch wel erg. Stel u voor dat The A Team uitbrengen op DVD zonder de begintune
Oh.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt?
Want ik lees overal dat de dvd's zonder muziek zijn uitgebracht ivm auteursrechten.
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik na 13 afleveringen nog geen enkele muziek heb gehoord.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh.![]()
![]()
Ik zal thuis eens kijken op mijn pc welke ik dan heb.
Dan staat je nog wat te wachten met seizoen 2.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik na 13 afleveringen nog geen enkele muziek heb gehoord.
Damn zeg, dit is zo'n keiharde deceptie!!
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan staat je nog wat te wachten met seizoen 2.
De verhaallijn is toen aangepast om meer vrouwelijke kijkers te krijgen....quote:
Oh dus seizoen 1 is het beste seizoenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De verhaallijn is toen aangepast om meer vrouwelijke kijkers te krijgen....
Ach, jij gaat het als vrouw misschien wel beter vinden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus seizoen 1 is het beste seizoen![]()
Eens.quote:Maar even serieus, hoe kunnen ze deze serie in hemelsnaam uitbrengen zonder de muziek? Als je aan ToD terug denkt dan denk je toch aan oorlog/vietnam, paint it black, goede muziek? Ik wel althans.
Overmorgen toch?quote:
Wat?quote:
Jij jarigquote:
Oh ja.quote:
Dat ben ik dan alweer vergeten joh.quote:
Dat weet ik, zonder PA gaat dat niet goed komenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan alweer vergeten joh.
Ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik, zonder PA gaat dat niet goed komen![]()
Echt?quote:Je foon heeft ook een agenda-functie he![]()
De Married with Children dvd's missen ook het oorspronkelijke nummer ivm auteursrechten. Eeuwig zonde is dat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt?
Want ik lees overal dat de dvd's zonder muziek zijn uitgebracht ivm auteursrechten.
Ook lekker!quote:
Wat ga(an) je(jullie) doen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JaIk heb er zin in!! eindelijk weer eens wat leuks in het vooruitzicht.
Sporten, vriendin lunch, kinderen naar oma, concertje, zwemmen en een lunchdatequote:
Nice, mooi weekend in het vooruitzicht.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sporten, vriendin lunch, kinderen naar oma, concertje, zwemmen en een lunchdate
ongeveer in die volgorde
Ja heb er zin in! Vooral dat concert ...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice, mooi weekend in het vooruitzicht.
Welk concert is het?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heb er zin in! Vooral dat concert ...
Als dat die coverband is ken ik ze.quote:
jupquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als dat die coverband is ken ik ze.
Tof!quote:
Dat gaat een leuke avond voor jullie worden.quote:
Vast welquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat een leuke avond voor jullie worden.
quote:
Mooi woord. Klotenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En dan gewoon zn kloten eraf schieten
Vooral als ze eraf geschoten zijnquote:
Alweer?quote:
Nog steedsquote:
Wat nu weer?quote:
Oh valt mee hoorquote:
Hierzo, klaar nu!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh valt mee hoor![]()
Moest even stoom afblazen, is gelukt.
Ik pak straks een lekkere koude HJquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hierzo, klaar nu!
[ afbeelding ]
Ik ga zo hier eten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik pak straks een lekkere koude HJ
Toch maar eens aan uitzoeken hoe duur een ticket isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga zo hier eten.
......
![]()
Wacht.
.....
Tis een whiskybar, who am I kiddin'?![]()
Dat is leuke bijkomstigheid natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:46 schreef Barbusse het volgende:
Zon en drank, dat doet het hem wel he?
Gaan we van het weekend samen voetbal kijken?quote:
Nee van het weekend is het hier carnaval, al denk ik dat ik de drank niet eens nodig heb om het weekend in coma te liggen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we van het weekend samen voetbal kijken?![]()
Ghehe, niets gewend jijquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee van het weekend is het hier carnaval, al denk ik dat ik de drank niet eens nodig heb om het weekend in coma te liggen.
Nachtdiensten zijn the root of all evil.
Het vreemde is dat het maar een paar uurtjes langer is dan destijds in het cafe, en ik toen veel meer uren maakte.quote:
Join the clubquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat het maar een paar uurtjes langer is dan destijds in het cafe, en ik toen veel meer uren maakte.
Maar nu ben ik gewoon helemaal gesloopt, hele ritme is verneukt.
Ben niet te genieten en super chagrijnig en van mij mag de hele wereld in elkaar storten op dit moment.
Ik had zo'n fijn voetbalweekendquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, mijn club heeft me ook al in de steek gelaten zondag.
Kut week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |