Drukverschil in je hoofd door een snel stijgende/dalende bloeddruk misschien?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:22 schreef Klokov het volgende:
Weet iemand wat het betekend als tijdens een lift je oren een beetje beginnen te piepen en hoe komt het?
ik heb dat altijd wanneer mijn oren op een vage manier vacuum trekken ofzoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:22 schreef Klokov het volgende:
Weet iemand wat het betekend als tijdens een lift je oren een beetje beginnen te piepen en hoe komt het?
Gaat vrij snel met veel oefeningen. Kettlebel begonnen met 8kg en doe nu alles met 16kg. Pulls ups lukte eerst niet eens 1 en nu 5. Squat zat ik 5 maanden geleden op 50kg en nu 90kg met nog rek. Noteer alles en dan over een jaartje is kijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:31 schreef seto het volgende:
[..]
Beetje moeilijk te zeggen met crossfit, niet veel mensen hebben daar ervaring mee. Hoe snel ging het met je vorige vooruitgang?
Gewoon progressieve lading blijven pakken. En goed eten en slapen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:32 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Gaat vrij snel met veel oefeningen. Kettlebel begonnen met 8kg en doe nu alles met 16kg. Pulls ups lukte eerst niet eens 1 en nu 5. Squat zat ik 5 maanden geleden op 50kg en nu 90kg met nog rek. Noteer alles en dan over een jaartje is kijken.
Crème fraîche of een ander bindmiddel en aromat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:24 schreef Push. het volgende:
Iemand nog tips voor eten voorbereiden/invriezen? Heb laatst kipkerrie ingevroren, maar bleef niks over van de saus na het invriezen. Zelfde nu bij rijst met gehakt en tortillaseasoning..
De saus/seasoning apart houden. Pas bij het verwarmen van je maaltijd eroverheen doen. Een saus kan je best een weekje bewaren in een afgedekt bakje in de koelkastquote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:24 schreef Push. het volgende:
Iemand nog tips voor eten voorbereiden/invriezen? Heb laatst kipkerrie ingevroren, maar bleef niks over van de saus na het invriezen. Zelfde nu bij rijst met gehakt en tortillaseasoning..
Hoe zou dat dan helpen? Ben niet zo'n kook wonder.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Crème fraîche of een ander bindmiddel en aromat?
Hm, ja, best een idee. Zal het binnenkort eens proberenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
De saus/seasoning apart houden. Pas bij het verwarmen van je maaltijd eroverheen doen. Een saus kan je best een weekje bewaren in een afgedekt bakje in de koelkast
Ik zou het zelf nog 1 training aan kijken, als dat niet lukt deload. Wendler gaf zelf aan dat je zelfs op je slechte dag de minimum reps moet kunnen halen. Missschien dat je je trainingsmax te hoog hebt ingeschat?quote:Op maandag 3 maart 2014 08:59 schreef star_gazer het volgende:
Behalve huilen en een pussy zijn, wat moet je doen als je op 5/3/1 je minimum niet haalt? 5x112.5kg squat zat er niet in; na een slechte rep 3 was het afgelopen.
Zit in cycle 3. Eerste twee cycli gingen wel, maar nu zit ik vast.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:25 schreef FootieB het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nog 1 training aan kijken, als dat niet lukt deload. Wendler gaf zelf aan dat je zelfs op je slechte dag de minimum reps moet kunnen halen. Missschien dat je je trainingsmax te hoog hebt ingeschat?
Carnaval ook echtquote:Op maandag 3 maart 2014 09:41 schreef Questular het volgende:
Gym gesloten wegens carnaval, they took ma gainzzzzzz
Welke debiel dit soort dingen toch elke keer bedenkt.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:41 schreef Questular het volgende:
Gym gesloten wegens carnaval, they took ma gainzzzzzz
Kost meer dan het oplevert anders hadden ze het wel gedaanquote:Op maandag 3 maart 2014 10:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke debiel dit soort dingen toch elke keer bedenkt.
Wat openingstijden mag er in NL wel wat meer een VS mentaliteit gaan gelden.
7:00 - 23:00, 7 dagen/week zou toch niet zo moeilijk moeten zijn.
Dit!! Is exact mijn 3-daagse splitschema.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:37 schreef Kerol het volgende:
Puur voorkeur. Ik doe zelf:
Dag 1:Borst+Triceps
Dag 2:Rug+Biceps
Dag 3:Schouders+Benen
Dag 4:Vrij
En daarna weer overnieuw.
Zou je in principe alles 2x kunnen trainen in een week.
Ditquote:Op maandag 3 maart 2014 10:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Kost meer dan het oplevert anders hadden ze het wel gedaan
mijn gym is in het weekend tot 16:00. Voor ik wakker ben en heb gegeten is het alweer te laatquote:Op maandag 3 maart 2014 10:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke debiel dit soort dingen toch elke keer bedenkt.
Wat openingstijden mag er in NL wel wat meer een VS mentaliteit gaan gelden.
7:00 - 23:00, 7 dagen/week zou toch niet zo moeilijk moeten zijn.
En dat is nog laat open. De meest hard-core gym van Den Bosch (voorbeeld) is op zaterdag van 10 tot 14 en op zondag van 12 tot 14 openquote:Op maandag 3 maart 2014 10:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
mijn gym is in het weekend tot 16:00. Voor ik wakker ben en heb gegeten is het alweer te laat
Hoe gingen de laatste werksets (repouts) bij de eerste twee cycle's? Kon je meer dan de voorgeschreven aantallen en had je daarbij ook nog 1-2 reps in de 'tank' over? Zoniet, dan heb je denk ik de trainingsmax te hoog gezet. Volgens Wendler zou je minstens 5-7 cycles kunnen doen zonder te stallen.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:50 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zit in cycle 3. Eerste twee cycli gingen wel, maar nu zit ik vast.
dat is kut zegquote:Op maandag 3 maart 2014 10:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En dat is nog laat open. De meest hard-core gym van Den Bosch (voorbeeld) is op zaterdag van 10 tot 14 en op zondag van 12 tot 14 open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |