verschrikkelijk goeie wheelsquote:
Whehequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef dreamerbulk het volgende:
Hier een 2000+ total elite powerlifter die even een intrede maakt in de BB wereld voor de "fun"
[ afbeelding ]
Ben Seath
idd sickquote:
hij is naar stage ready contest weight gegaan... dehydrated alles .. uiteraard verliest ie dan een hele boel kracht... daarnaast kan hij nu niet de voordelen uit zijn leverages halen die hij wel op zijn PL bodyweight zou hebben..quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Die traps of the gods.
Vraag me altijd af of je qua kracht wel gelijk kunt blijven als je zo intent cut
Oke andere vraag kun je in langzame cute gewoon klein beetje onder onderhoud nog kracht gainenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hij is naar stage ready contest weight gegaan... dehydrated alles .. uiteraard verliest ie dan een hele boel kracht... daarnaast kan hij nu niet de voordelen uit zijn leverages halen die hij wel op zijn PL bodyweight zou hebben..
maar als ie klaar is met BB, dan zit hij zo weer op zijn 2k+ niveau gok ik
ja is zeker mogelijk, omdat kracht veelal ook uit het CNS komt .. en door cns adaptatie bouw je meer kracht op ... dus met een goed schema waarin je percentages goed zijn en je zit nog in een **beginner cq. intermediate fase waarin je nog genoeg ruimte hebt om te groeien in kracht** kan je alsnog peaken met een nieuw PR... uiteraard zal je PR wss groter zijn als je in een dikke kcal surplus zat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oke andere vraag kun je in langzame cute gewoon klein beetje onder onderhoud nog kracht gainen
Heb het niet over grootte
ach fck dat minder gainen en meer opletten is niet aan mij besteedquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja is zeker mogelijk, omdat kracht veelal ook uit het CNS komt .. en door cns adaptatie bouw je meer kracht op ... dus met een goed schema waarin je percentages goed zijn en je zit nog in een **beginner cq. intermediate fase waarin je nog genoeg ruimte hebt om te groeien in kracht** kan je alsnog peaken met een nieuw PR... uiteraard zal je PR wss groter zijn als je in een dikke kcal surplus zat.
Maar kracht gainen in een hele lichte cut en zeker een recomp(onderhoud) is mogelijk... alleen denk ik in een cut niet voor een hele lange periode(>6maanden) en je kan gevoeliger zijn voor blessures als je te weinig kcal binnenkrijgt(al zal dat bij een hele lichte cut wel meevallen denk ik).
er is altijd een gulden middenweg natuurlijk .. en fat is relatiefquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
ach fck dat minder gainen en meer opletten is niet aan mij besteed
noem mij maar fatbear fck dat
Relatief gezien wel, maar ik vergelijk mezelf de hele tijd met ~10% BF Drinkyquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik vind je nog relatief droog
Damnquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef dreamerbulk het volgende:
Hier een 2000+ total elite powerlifter die even een intrede maakt in de BB wereld voor de "fun"
[ afbeelding ]
Ben Seath
Suck it up and go.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef Drinky het volgende:
[..]
Relatief gezien wel, maar ik vergelijk mezelf de hele tijd met ~10% BF Drinky. Enigszins jammer dat ik niet meer ripped ben en geen striations heb, anderzijds zie ik er nu wel "massiever" uit. Mischien nog tot halverweg/eind maart bulken. Ik had mijn bulk eigenlijk begin Februari al moeten stoppen
.
Maar nu dat ik ook veel fiets (woon in een dorp) betekent het wel dat ik vaak op een dag gewoon 3000~3700kcal kan eten, zal wss met fietsen het aantal verbrandde calorieen overschat hebben aangezien ik nu goed aan begin te komen. Probleem met "zoveel" eten is dat ik vaak met 1 of 2 maaltijden al mijn protons binnen heb, en met een 3e echte maaltijd zou ik gelijk dik over de 230g eiwitten komen
. Dus dan is het bulken op chips, koekjes, Drinky Drek©, Pindakaas, Chocola, pizza, ijs etc.
Ik wil echt binnen niet een al te lange tijd op 80kg @ 12% komen, hopelijk voor het eind van het jaar maar dan zal een cut/recomp er niet in zitten denk ik?
[..]
Damn,
Ja dat dan weer wel. Endo struggles aangezien ik vorig jaar voor het eerst ooit "ripped" was. Vet raak ik binnen een maand of 2 makkelijk kwijt. Mischien terug richting noobie gains inname +200~300kcal (effectief rond de 2300~2400kcal netto).quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Suck it up and go.
Oftewel .. ik zou gewoon ff recompen en dan heel rustig doorbulken tot einde jaar met een hele kleine kcal surplus ... in je bulk gain je muscle mass hein je cut gebeurt er niets en raak je zelf een heel klein beetje kwijt..
keuzes keuzes... 1 zomer niet ripped en je beloond jezelf met extra spiermassa voor de zomer erna...
antwoord op alle lifting gerelateerde vragenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Endo struggles aangezien ik vorig jaar voor het eerst ooit "ripped" was. Vet raak ik binnen een maand of 2 makkelijk kwijt. Mischien terug richting noobie gains inname +200~300kcal (effectief rond de 2300~2400kcal netto).
Zat voor mijn slow bulk op 2700kcal netto. Nu zal het meer rond de 3000kcal zitten.
Fuck man ik praat gewoon teveel, beter ga ik weer eten en trainen
Ik heb mijn laatste batch met 50% minder honing gemaakt maar in plaats daarvan muesli granen toegevoegd. Smaakt verrassend genoeg best lekker. Had alleen denk ik beter chocolate whey ipv chocolate coconut bounty whey moeten kopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
antwoord op alle lifting gerelateerde vragen
en drinky drek© natuurlijk
Vet! En een aardige lange periode zeg. Je was er vroeg bij. Waar deed je het? Heb Karen eens gezien in Apeldoorn, aardige jongen. Verder gelukkig twee/drie toptrainers in Apeldoorn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:27 schreef 1517 het volgende:
Heb van 2008 tot 2012 full time gecrossfit. Toen werd ik verliefd op de snatch en sinds dien doe ik olympisch gewichtheffen.
Volgens mij komt Karen wel eens in CF Apeldoorn. Spreek hem eens aan! Hij heeft een goed oog voor techniek en face-to-face feedback werkt altijd beter dan internetadvies
Jesus, streefju.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
Ben Seath
Dankquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:52 schreef Awesome_ het volgende:
Wel respect dat je er toch nog bovenop bent gekomen, 1517
Je mag 'm van mij hebben, tweede hands... Voor 9 euro, ex verzendkosten is ie van jou.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:54 schreef Hiatus het volgende:
Waar kan ik starting strength kopen ? bol.com staat ie niet , en op amazon moet je creditcard hebben geloof ik.
Iemand anders nog tips voor boeken?
Die eerste snap ik niet helemaal. Ik zou verder iedereen PPL aanraden. Ik vind persoonlijk spiergroepen 1 x per week echt te weinig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:21 schreef ibri het volgende:
Ik had een vraagje over wat je beter kunt doen.Kun je bij grote spiergroepen (lees: rug en benen) beter twee keer deze spiergroep trainen of één keer en dan alleen die spiergroep op 1 dag?
Bijvoorbeeld:
Maandag Borst benen
Dinsdag Rug biceps
Woensdag vrij
Donderdag Schouders benen
Vrijdag Rug triceps
Of
Maandag Borst biceps
Dinsdag Rug
Woensdag vrij
Donderdag schouders triceps
Vrijdag Benen
Wat is een beter schema om massa op te bouwen?
wat een bazige rusquote:
dit dus, brosplits zijn redelijk achterhaald voor natties imoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die eerste snap ik niet helemaal. Ik zou verder iedereen PPL aanraden. Ik vind persoonlijk spiergroepen 1 x per week echt te weinig.
dat is vrijwel een PPL schema, alleen zouden schouders dan bij dag 1 zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:37 schreef Kerol het volgende:
Puur voorkeur. Ik doe zelf:
Dag 1:Borst+Triceps
Dag 2:Rug+Biceps
Dag 3:Schouders+Benen
Dag 4:Vrij
En daarna weer overnieuw.
Zou je in principe alles 2x kunnen trainen in een week.
Bij PPL en 3x per week sporten doe je iedere spiergroep toch maar één keer?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die eerste snap ik niet helemaal. Ik zou verder iedereen PPL aanraden. Ik vind persoonlijk spiergroepen 1 x per week echt te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |