abonnement Unibet Coolblue
pi_137100780



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  maandag 24 februari 2014 @ 19:58:11 #2
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_137102131
Wat is eigenlijk de beste manier om steeds op de top van je kunnen te werken met de single factor theory?

Totnogtoe heb ik telkens als ik 4x8 kon het gewicht verhoogd, maar vrijwel iedere week tot failure werken is behoorlijk slopend.
pi_137103468
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wat is eigenlijk de beste manier om steeds op de top van je kunnen te werken met de single factor theory?

Totnogtoe heb ik telkens als ik 4x8 kon het gewicht verhoogd, maar vrijwel iedere week tot failure werken is behoorlijk slopend.
Daarom af en toe deloaden
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_137103628
Tegenwoordig heb ik als ik squat last van mijn linkeronderbeen. En dan zeg maar aan de voorkant. Heel raar voelt het. Dan denk ik dat het aan de form ligt, maar dan zou je het toch bij beiden moeten voelen?

Ben er wel ooit geopereerd, maar squat al lange tijd zonder er ooit last van te hebben.
pi_137103691
quote:
9s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:27 schreef Travel. het volgende:
Tegenwoordig heb ik als ik squat last van mijn linkeronderbeen. En dan zeg maar aan de voorkant. Heel raar voelt het. Dan denk ik dat het aan de form ligt, maar dan zou je het toch bij beiden moeten voelen?

Ben er wel ooit geopereerd, maar squat al lange tijd zonder er ooit last van te hebben.
Bestaat iets als "Muscle imbalance" En dat hoeft niet bij beiden benen tegelijk op te spelen.

Dus is heel goed mogelijk dat je last hebt van enkel je linkeronderbeen
pi_137104240
quote:
9s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:27 schreef Travel. het volgende:
Tegenwoordig heb ik als ik squat last van mijn linkeronderbeen. En dan zeg maar aan de voorkant. Heel raar voelt het. Dan denk ik dat het aan de form ligt, maar dan zou je het toch bij beiden moeten voelen?

Ben er wel ooit geopereerd, maar squat al lange tijd zonder er ooit last van te hebben.
Waarschijnlijk wat hierboven genoemd wordt of shin splits maar het is altijd lastig te beoordelen online.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  maandag 24 februari 2014 @ 20:45:12 #7
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137104581
Wat is jullie mening over lifting straps? Op het moment word ik bij het deadliften voornamelijk tegengehouden door mijn grip, maar ik ben bang dat als ik met straps begin ik mijn grip te weinig train...
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 21:09:20 #8
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_137105979
Fijn, carnavalsmuziek in de sportschool vandaag ;(
En geen oordopjes bij me :'(
F.K.A. SuperwormJim
pi_137106050
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:45 schreef DeJori het volgende:
Wat is jullie mening over lifting straps? Op het moment word ik bij het deadliften voornamelijk tegengehouden door mijn grip, maar ik ben bang dat als ik met straps begin ik mijn grip te weinig train...
Doe je al mixed grip?
pi_137106152
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Fijn, carnavalsmuziek in de sportschool vandaag ;(
En geen oordopjes bij me :'(
:D :'(
BEASTMODE
  maandag 24 februari 2014 @ 21:19:16 #11
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137106518
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:10 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Doe je al mixed grip?
Ja, begin met overhand en wissel dan naar mixed richting mijn max.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137106979
Kettlebellgerelateerde posts kunnen vanaf nu hier:
SPT / [Kettlebell #1] Een eigen onderkomen
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_137107368
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:45 schreef DeJori het volgende:
Wat is jullie mening over lifting straps? Op het moment word ik bij het deadliften voornamelijk tegengehouden door mijn grip, maar ik ben bang dat als ik met straps begin ik mijn grip te weinig train...
niks mis mee, je moet niet je deadlift progressie laten berperken tot je grip(tenzij je grip echt heel zwak is .. dan zijn je pezen en aanhechtingen ook nog niet sterk genoeg voor zwaar liften).
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_137108176
Vergeet niet dat wanneer je straps koopt je je grip ook minder gaat trainen. Wellicht een idee om grippers te kopen en deze te gebruiken om ervoor te zorgen dat ook je grip in kracht blijft toenemen.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  maandag 24 februari 2014 @ 21:56:03 #15
69994 seto
-|||--------|||-
pi_137108358
Zou eerst magnesium proberen, straps maken het soms te makkelijk vind ik.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_137110411
wat als magnesium neit mag
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_137110972
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:34 schreef Beach het volgende:
wat als magnesium neit mag
vloeibare magnesium mag altijd, dat is namelijk onzichtbaar.. kan je online kopen bij klim webshops .. of beversport
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  maandag 24 februari 2014 @ 22:59:41 #18
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_137111633
Alleen straps gebruiken voor de allerzwaarste lifts, als je merkt dat je grip niet meer voldoende is. Warm-up en lagere gewichten gewoon zonder straps doen. Dan train je je grip, maar het wordt geen bottleneck voor de rest van de oefening.
  maandag 24 februari 2014 @ 23:01:52 #19
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_137111726
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:45 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

vloeibare magnesium mag altijd, dat is namelijk onzichtbaar.. kan je online kopen bij klim webshops .. of beversport
Volgens mij betaal ik hier de helft voor magnesium. Ik zal eens kijken.
  maandag 24 februari 2014 @ 23:24:03 #20
69994 seto
-|||--------|||-
pi_137112820
Iemand ervaring met touwtje springen als cardio?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_137113485
quote:
5s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:24 schreef seto het volgende:
Iemand ervaring met touwtje springen als cardio?
Ik, wat wil je weten. Doe het altijd 5 min voordat ik begin en soms wat langer. Ben nu bezig om double anders te leren dus twee keer rond.



Deze heb ik uit de VS, perfect ding.
  maandag 24 februari 2014 @ 23:55:46 #22
69994 seto
-|||--------|||-
pi_137114021
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:40 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Ik, wat wil je weten. Doe het altijd 5 min voordat ik begin en soms wat langer. Ben nu bezig om double anders te leren dus twee keer rond.

[ afbeelding ]

Deze heb ik uit de VS, perfect ding.
Of het echt goed is voor vetverbranding, moeilijk is in het begin, etc? :)
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 25 februari 2014 @ 01:26:31 #23
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_137115550
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:55 schreef seto het volgende:

[..]

Of het echt goed is voor vetverbranding, moeilijk is in het begin, etc? :)
Als je het een uur volhoudt zal het net als andere cardio ongeveer 600-1100kcal per uur verbranden. Licht er wel aan hou snel/krachtig je springt en wat voor lichaamsgewicht. Kut om mee te beginnen, maar je leert het vanzelf.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_137117204
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:55 schreef seto het volgende:

[..]

Of het echt goed is voor vetverbranding, moeilijk is in het begin, etc? :)
Ligt een beetje aan je moteriek. Als dit prima in orde is dan leer je het vrij snel. De double unders zijn erg goed voor je conditie/vetverbranding. Het tempo is hiermee erg hoog. Verder is het goed voor de botdichtheid, 15min touwtje springen is gelijk aan 30min lopen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 01:26 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Als je het een uur volhoudt zal het net als andere cardio ongeveer 600-1100kcal per uur verbranden. Licht er wel aan hou snel/krachtig je springt en wat voor lichaamsgewicht. Kut om mee te beginnen, maar je leert het vanzelf.
Alleen een uurtje springen is wel wat veel lijkt mij.

Goed artikel http://www.prorun.nl/trai(...)-van-touwtjespringen
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:19:24 #25
69994 seto
-|||--------|||-
pi_137121598
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 08:47 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan je moteriek. Als dit prima in orde is dan leer je het vrij snel. De double unders zijn erg goed voor je conditie/vetverbranding. Het tempo is hiermee erg hoog. Verder is het goed voor de botdichtheid, 15min touwtje springen is gelijk aan 30min lopen.

[..]

Alleen een uurtje springen is wel wat veel lijkt mij.

Goed artikel http://www.prorun.nl/trai(...)-van-touwtjespringen
Goed artikel, bedankt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')