Okequote:Op vrijdag 11 april 2014 22:41 schreef AMangold het volgende:
[..]
sst,, laat mij mijzelf klein voelenhaha
morgen aafd komt der nen vriendin en daar gao'k eerst meej stappen en volgende dag ook nog leuke dingen doenquote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:52 schreef AMangold het volgende:
[..]
morgen aafd komt der nen vriendin en daar gao'k eerst meej stappen en volgende dag ook nog leuke dingen doen
Koffiekoppen.quote:
ik blijf altijd praten, dat weet je toch schatquote:Op maandag 14 april 2014 22:04 schreef Nucky het volgende:
Zijn jullie tijdens de meet zo van elkaar geschrokken dat jullie niets meer durven zeggen ofzo?
[ afbeelding ]
Let's get the party started jongens! (en meisjens). Gaan we dit weekend nog wat leuks doen in de stad?
Je hebt een punt, maar moet zoveel weg tegenwoordigquote:Op maandag 14 april 2014 22:13 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik blijf altijd praten, dat weet je toch schat
maar je stelt een meet voor van het weekend? (en zegt van de keer eens niet af?)
You are to busyquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:16 schreef Nucky het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar moet zoveel weg tegenwoordigDonderdag het mooie Breda weer verlaten
quote:
heej aMANGOldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |