quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:09 schreef Fer het volgende:
[..]
Hij nam ook wat grotere slokken dan Beth. En ik heb hem alle andere afleveringen ook niet zien drinken.
Jawel, skip, skip, skip, net als enkele anderen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:18 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Je hebt dus niet eens gekeken, achterlijke trol.
Precies!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dit zou dus wel de spanning enorm ophogen mijns inziens, denkende walkers! Maar ook snelle walkers, sterke walkers, calculerende en plannende walkers. Tot nu toe zijn de walkers nog het minst spannend van de hele serie, want echt gevaarlijk zijn ze nu ook weer niet als je een beetje alert en snel bent.![]()
Oh nee, wacht; het gaat ook niet om de walkers & spanning in de serie, maar om 'how to deal with... en karakterontwikkeling'!
inderdaadquote:
Idd, maar die komen volgende week vast weer en hopelijk een eerste teken van hereniging!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:49 schreef Remqo het volgende:
Eigenlijk zou de afgelopen aflevering leuker zijn geweest als er ook afgewisseld werd naar het groepje van Maggie, Sasha en Bob.
Bob Stookey lust ook wel een borrel.
Die was er al in de eerste aflevering na de break. Michonne die zich bij Rick en Carl voegt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef Sangha het volgende:
[..]
Idd, maar die komen volgende week vast weer en hopelijk een eerste teken van hereniging!
Dat zeg ik; je hebt niet gekeken. Hoe oud ben je eigenlijk, 12?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Jawel, skip, skip, skip, net als enkele anderen.
En zo zal het verder gaan. Op zich wel een goede voorbereiding voor de rest van dit seizoen zo. Ik hoop op een leuke toevoeging (in de gehele groep) van Sgt. Abraham Ford.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die was er al in de eerste aflevering na de break. Michonne die zich bij Rick en Carl voegt.
Vraagt hij, lol!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat zeg ik; je hebt niet gekeken. Hoe oud ben je eigenlijk, 12?
Ik ben niet degene die hier elke week loopt te janken dat de serie kut is terwijl ik maar 2 seconden van elke minuut heb gezien.quote:
Carol, Tyreese en die koters (wat al een spannende combinatie is) zijn op weg naar die Sanctuary.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Sangha het volgende:
[..]
En zo zal het verder gaan. Op zich wel een goede voorbereiding voor de rest van dit seizoen zo. Ik hoop op een leuke toevoeging (in de gehele groep) van Sgt. Abraham Ford.
Nee maar je loopt wel de hele tijd te janken op mensen die een andere mening hebben dan jij. Misschien moet je mama even vragen of ze je luier wil verschonen of je speen wil aangeven, dan wordt je misschien wat rustiger. En nu hop je wiegje in, tis allang kinderbedtijd!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hier elke week loopt te janken dat de serie kut is terwijl ik maar 2 seconden van elke minuut heb gezien.
Precies! Ben benieuwd hoe dat zich verder zal verlopen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Carol, Tyreese en die koters (wat al een spannende combinatie is) zijn op weg naar die Sanctuary.
Rick, Corrl en Michonne hebben de spoorweg daar naar toe ook al gevonden.
Het is afwachten hoe de rest bij elkaar druppelt, of wie er af valt, dat kan ook nog.
Omdat ik mij erger aan al die intens domme kutkneuzen die hier elke week komen janken omdat ze te dom zijn om te snappen dat deze serie niet gaat over hetgeen zij leuk vinden. Dat je dat bij de eerste 3 afleveringen doet, prima. Maar we zitten in seizoen 4 inmiddels. Tijd om iets anders te gaan doen. Er zit hier niemand op jullie gejank te wachten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee maar je loopt wel de hele tijd te janken op mensen die een andere mening hebben dan jij. Misschien moet je mama even vragen of ze je luier wil verschonen of je speen wil aangeven, dan wordt je misschien wat rustiger. En nu hop je wiegje in, tis allang kinderbedtijd!
Om eerlijk te zijn zat ik ook aan zoiets te denken, zoals de Altruïst Camp uit GTA V, waar je als Trevor lifters heen moet brengen (en uiteindelijk een kannibalen-cult aantreft)quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
Wat nou als die sanctuarie een enorm graf is waar iedereen word doodgeschoten denk ik dan
Dat ging vorige keren ook door mij heen, mede vanwege die wegwijzers. Van die lokkertjes?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
Wat nou als die sanctuarie een enorm graf is waar iedereen word doodgeschoten denk ik dan
Wat lul je man, seizoen begon goed, maar laatste ep was gewoon sneu.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Stelletje losers hier. Heel de tijd roepen dat het bagger is, maar toch elke maandag de download weer aanzetten. De aflevering in 3 minuten langszappen en dan gelijk inloggen op fok om te janken dat het weer zo slecht is...
Heb je niks beters te doen? Als je na 4 jaar nog niet weet hoe de serie in elkaar steekt en hoopt op iets anders... dan is er toch echt iets mis met je...
Jij snapt het, tussen al die zeurpieten door.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:35 schreef Sangha het volgende:
[..]
Precies! Ben benieuwd hoe dat zich verder zal verlopen...
Ik jank niet elke week kleutertje. Ik jank als het nodig is. Maar ja, jij bent natuurlijk te druk met afberen op Michonne dat je niet doorhebt dat de ep ruk is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die hier elke week loopt te janken dat de serie kut is terwijl ik maar 2 seconden van elke minuut heb gezien.
Ah, dat dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee maar je loopt wel de hele tijd te janken op mensen die een andere mening hebben dan jij. Misschien moet je mama even vragen of ze je luier wil verschonen of je speen wil aangeven, dan wordt je misschien wat rustiger. En nu hop je wiegje in, tis allang kinderbedtijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |