3 bruine boterhammen met ham/kip/kaas. Gratiz lunch, jeweets.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Lekker hoor, zo'n maaltijdsalade met kipstukjes.
Met mijn pé-nis gaat het wel goed. Hoe is het met je balzak?quote:
Kippetjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
kip het meest veel zijdigge stukje vlees,
Ja, een stuk beter te knagen dat voer daar. En goedkoper. Niet heel veel, maar toch.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
3 bruine boterhammen met ham/kip/kaas. Gratiz lunch, jeweets.
Hoe is de lunch in het nieuwe gebouw daar? Stuk beter dan in Enschede, begreep ik van mijn wederhelft.
[..]
Met mijn pé-nis gaat het wel goed. Hoe is het met je balzak?
Altijd genieten, in je eentje.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Hier alles redelijk. Zit vandaag alleen. Iedereen is ziek.
Wanneer gaan we wijn tanken?
Dat lijkt mij een strak plan. Ik zeg; we appen! Of Telegrammen, want dat heb ik natuurlijk ook. Dragan 2.0.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd genieten, in je eentje.
Ehhh. vrijdag/zaterdag? Ofzo?
We grammen.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een strak plan. Ik zeg; we appen! Of Telegrammen, want dat heb ik natuurlijk ook. Dragan 2.0.
Ik zal die Nepalese negers jouw nummer doorgeven.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Grammetje Nepal Black, please.
"Black Nepal pride worldwide!"quote:Op maandag 24 februari 2014 17:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal die Nepalese negers jouw nummer doorgeven.
Ik weet iets veel beters:quote:Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Black Nepal pride worldwide!"
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet iets veel beters:
[ afbeelding ]
Ik ben van het 'mensen een tweede kans geven'. Dus jaquote:Op maandag 24 februari 2014 17:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoi trouwens, Nath.
Heb je me inmiddels een beetje kunnen vergeven.
Dat vind ik lief.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben van het 'mensen een tweede kans geven'. Dus ja![]()
Soms moet er iets gebeuren voor je je zoiets beseftquote:Op maandag 24 februari 2014 17:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat vind ik lief.
Ik heb een tijd geleden een aantal keren het licht gezien en realiseerde mij dat liefde geven meer zin heeft dan haten.
Ben alweer bijna een half jaartje blauwquote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is met ons kontneukertje dan? Kerel kats blauw!
Ik probeer dan ook vanaf nu met een positieve vibe bij te gaan dragen aan deze mooie reeks.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms moet er iets gebeuren voor je je zoiets beseft![]()
En, bevalt dan een beetje? Al die macht en aanzien?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben alweer bijna een half jaartje blauw
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef ACT-F het volgende:
Wat een mooie zonsondergang daarnet![]()
[ afbeelding ]
Hoe is het met je? En met miss?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook vanaf nu met een positieve vibe bij te gaan dragen aan deze mooie reeks.
Mwoh, veel aanzien hek nie, maar de macht is leukquote:Op maandag 24 februari 2014 17:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En, bevalt dan een beetje? Al die macht en aanzien?Kontneuk'n = unban bij jou?
kom maar ga k ze voor je bakken..quote:Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
pannenkoeken
helaas moet ik ze wel zelf bakken
ik heb het nu al in de pan liggen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kom maar ga k ze voor je bakken..
okequote:Op maandag 24 februari 2014 19:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb het nu al in de pan liggen.
maar je mag rustig een keer voor me bakken
ik heb aangeboden te koken, en dan maak ik 't liefst pannenkoekenquote:
ahh ok.. lekker makkelijk hihi... voor wie kook je?vrienden of familie of collega'squote:Op maandag 24 februari 2014 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb aangeboden te koken, en dan maak ik 't liefst pannenkoeken
mezelf en m'n vriendin.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahh ok.. lekker makkelijk hihi... voor wie kook je?vrienden of familie of collega's
gezellig en wel romantisch maken he!!quote:Op maandag 24 februari 2014 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mezelf en m'n vriendin.
10 pannenkoeken en dan vind ik het zelf ook wel genoeg
joah, mooi donker hoekje. (spaart weer stroom uit) en een mooi tafelkleedjequote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gezellig en wel romantisch maken he!!
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef ACT-F het volgende:
Wat een mooie zonsondergang daarnet![]()
[ afbeelding ]
Ik was aan het hardlopen over/in (doorhalen wat niet van toepassing is) het wierdenseveld met de ondergaande zon erbij. Ganzen vlogen over, een ree huppelde verderop voorbij.. Wat mooi kan het dan zijnquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, mooi donker hoekje. (spaart weer stroom uit) en een mooi tafelkleedje
woon in groot lochter... kom maar met suggesties hihiquote:Op maandag 24 februari 2014 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Ik was aan het hardlopen over/in (doorhalen wat niet van toepassing is) het wierdenseveld met de ondergaande zon erbij. Ganzen vlogen over, een ree huppelde verderop voorbij.. Wat mooi kan het dan zijnMaar inderdaad kwam de kou daarna snel. Ik had een korte broek en t-shirt aangedaan voor het hardlopen maar toen ik even 5 minuten buiten stond heb ik toch een shirt met lange mouwen gepakt en die had ik ook wel nodig!
Kijk mijn endomondo kaartje maar eens van vandaag. Dan heb je een beetje een idee qua afstand.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
woon in groot lochter... kom maar met suggesties hihi
probleem is dat wij vaak savonds lopen omdat mn vriendin kids heeft en geen oppas... als we overdag lopen gaan we of naar t bos of vistrap ofzo.. Wierdense veld is oik idd wel mooi... maar onze avond routes zijn we op uit gekeken.. we gaan dan soms kris kras if vanaf brandweer naar formudo bowlingboerderij budde shell en dan langs de ten cate fabriek terug.. roure ook al andersom gelopen.. hihi kastig bos is niks tegen half 9... nu iig niet..quote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kijk mijn endomondo kaartje maar eens van vandaag. Dan heb je een beetje een idee qua afstand.
http://www.endomondo.com/workouts/300795591/7102294
Wierdense veld is wel prachtig lopen nu tegen de avond aan. Wel een beetje plassen ontwijken en je krijgt wel modderpoten, maar dat is een charme van het hardlopenOverdag kun je een leuke route bij camping 't hoekje pakken of boven bij het bezoekerscentrum op de berg. Langs de regge is altijd wel relaxed. Maar soms ga ik ook kris/kras door Nijverdal zelf heen
Beetje mensen kijken.
Zulks een Nijverdallerquote:Op maandag 24 februari 2014 22:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
woon in groot lochter... kom maar met suggesties hihi
Ze zoeken een stel dat heeft lopen schieten in Eanske las ik. Waren politiehelikopters dusquote:Op maandag 24 februari 2014 22:52 schreef ACT-F het volgende:
Biertje erbij en gijzelname in de buurt van Enschede/Ahaus volgen
Hoorden jullie helikopters rond 21:30 in Enschede?
Ze zoeken nu in Duitsland:quote:Op maandag 24 februari 2014 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze zoeken een stel dat heeft lopen schieten in Eanske las ik. Waren politiehelikopters dus
Ja dan kun je op sommige plekken niet echt meer lopen idd, en ben je meer op de weg aangewezen. Je kan www.routeloops.com eens proberen. Naast wat ik heb opgesomd weet ik ook niet echt rondjes. De fietssnelweg mssch. Bij Toyota garage onder het tunneltje door een dan een stuk links langs het spoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
probleem is dat wij vaak savonds lopen omdat mn vriendin kids heeft en geen oppas... als we overdag lopen gaan we of naar t bos of vistrap ofzo.. Wierdense veld is oik idd wel mooi... maar onze avond routes zijn we op uit gekeken.. we gaan dan soms kris kras if vanaf brandweer naar formudo bowlingboerderij budde shell en dan langs de ten cate fabriek terug.. roure ook al andersom gelopen.. hihi kastig bos is niks tegen half 9... nu iig niet..
thnxx iigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dan kun je op sommige plekken niet echt meer lopen idd, en ben je meer op de weg aangewezen. Je kan www.routeloops.com eens proberen. Naast wat ik heb opgesomd weet ik ook niet echt rondjes. De fietssnelweg mssch. Bij Toyota garage onder het tunneltje door een dan een stuk links langs het spoor.
welcomequote:
dat stel heeft wel meer op hun kerfstok. hopen dat ze snel gepakt worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze zoeken een stel dat heeft lopen schieten in Eanske las ik. Waren politiehelikopters dus
Edit:nu zijn ze aan het gijzelen, ook leuk: 112twente.nl/18840
t word steeds meer... ik hoop ook dat ze snel gepakt wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dat stel heeft wel meer op hun kerfstok. hopen dat ze snel gepakt worden.
jup te gek voor woorden..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
moet je nagaan dat die meid nog maar 19 jaar is.
en hij iets van 25.
is toch echt te gek voor woorden.
jah maar hou niet zo van t geweldadige stuk...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:47 schreef rulerofdeath het volgende:
Is toch romantisch, bonny & clyde
een beetje spanning is goed voor de romantiekquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jah maar hou niet zo van t geweldadige stuk...
Zo is datquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een beetje spanning is goed voor de romantiek
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een beetje spanning is goed voor de romantiek
Prima hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met je? En met miss?
Dus geen last van hordes newbiegroupies die into kontneuk'n zijn in je PM-box?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, veel aanzien hek nie, maar de macht is leuk
Helemaal niks gehoord!quote:Op maandag 24 februari 2014 22:52 schreef ACT-F het volgende:
Hoorden jullie helikopters rond 21:30 in Enschede?
Ahwquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prima hoor.Beetje druk op het werk deze week.
Collega's moesten weer zo nodig ziek thuis blijven en zo.
Miss is sinds een paar weken passé.
Jij al gesetteld in je huisje?
donders wat een eind.quote:
4 uur en 2 minutenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders wat een eind.
hoe lang doe je daar nu over?
Heel apart en onverwacht inderdaadquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:45 schreef Redbaron het volgende:
Lachwekkend, Pelle niet geschorst.
Ajax staat voor de deur en zo ongeveer de belangrijkste speler besluit men niet te schorsen
En daarbij het gezever buitenspel of niet.. eerste goal van die italiaan liep er ook een buitenspelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heel apart en onverwacht inderdaad
Klein stukkie johquote:
x2quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heel apart en onverwacht inderdaad
Thanks man, volgende week of die week daarna ga ik richting 50kmquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Klein stukkie johNee gein hoor
![]()
David lekker bezig
Wanneer is dan de tocht der tochten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Thanks man, volgende week of die week daarna ga ik richting 50km
Wil rond m'n verjaardag een 70-80km doen
das een best end kerelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
8 op 9 augustus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wanneer is dan de tocht der tochten?
Mooi werk manquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, de Kennedymars op 5 juli, de Nijmeegse 4Daagse op 15tm18 juli en de Dodentocht dus op 8-9 augustus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat duurt nog ff.. Maar je had er drie toch?
Mooi vlot achter elkaar, hoop voor je dat je geen blessures oploopt en in de tussentijd voldoende kunt herstellenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, de Kennedymars op 5 juli, de Nijmeegse 4Daagse op 15tm18 juli en de Dodentocht dus op 8-9 augustus.
Mja, als ik ernstige blessures oploop is het gauw afgelopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mooi vlot achter elkaar, hoop voor je dat je geen blessures oploopt en in de tussentijd voldoende kunt herstellen
19-20 september is de Kennedymars in Haaksbergen en omgevingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, de Kennedymars op 5 juli, de Nijmeegse 4Daagse op 15tm18 juli en de Dodentocht dus op 8-9 augustus.
True, true. Maar dat is wel wat veel van het goede. Komt vast nog wel een jaar dat ik er een paar in één jaar wil lopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
19-20 september is de Kennedymars in Haaksbergen en omgeving
Alvast succesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, als ik ernstige blessures oploop is het gauw afgelopen
En herstel duurt vaak geen week, dus dat moet wel lukken
Dat dusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe dat heb ik ook soms... Oh leuke wedstrijd hier, leuke wedstrijd daar. En als je dan in je agenda kijkt dan zit er al veel volen moet je keuzes maken.
Dat lijkt mij fantastisch, beter dan lopenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag 40 km gefietst/gemoutainbiked in 2 uur, 10 kilometer lang fucking tegenwind. Ik was echt gesloopt
Baasquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:32 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn agenda voor de komende 2 maand.
1 mrt - Bovenbergcross 10k
8 mrt - Sallandtrail 25k
5 apr - Ommen 10k
27 apr - Enschede HM
Jij net zo!quote:
Ik hoop dat je geen last van je schenen gaat krijgen!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, als ik ernstige blessures oploop is het gauw afgelopen
En herstel duurt vaak geen week, dus dat moet wel lukken
Fun, training and motivation is the key.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
pfff wat een doorzetters hiero... en wat een afstanden...
fun ontbreekt bij me.. en nu telkens last van knie.. denk nieuwe schoenen tijd... maar maakt t niet leuker op...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fun, training and motivation is the key.
Ehm, goede vraag. De 4Daagse heb ik al twee keer gedaan, dus wel 1 van de andere 2. Denk de Dodentocht, gewoon omdat dat verder is en ik dan trotser op mezelf kan zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:46 schreef Befferton het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen last van je schenen gaat krijgen!
Dat is echt een hardnekkige blessure die je vooral bij veel lopen op kunt lopen.
Als je 1 van de 3 zou moeten kiezen, welke zou je dan het liefst lopen?
je kunt ook de (halve) marathon gaan lopen. overdag of 's nachts.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, true. Maar dat is wel wat veel van het goede. Komt vast nog wel een jaar dat ik er een paar in één jaar wil lopen
wie is jouw schoonzoon?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.strava.com/activities/115166694
Hier op een map
1e rit met mn moutainbikedus 0,0 conditie
Momenteel niet nee.quote:
Diverse redenen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ahw![]()
Waarom is ze passé?Dus het is weer singleTukker?
Allang!! Zit er al ruim een half jaar he
Ik word moe van beide hoofden all over Facebook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:24 schreef ACT-F het volgende:
Schijnt dat Bonnie & Clyde in Gronau zitten.
liniaaldesdoodsquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Dagloper
ik vind zelf hardlopen maar niks. dan stap ik liever op een fiets
Henquote:
bah, dan heb ik toch liever alcohol, als ik dan toch ergens aan verslaafd moet zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
liniaaldesdoods
Dat dacht ik 2 jaar terug ook, tot ik de smaak te pakken had, nu ben ik verslaafd!
Ja, FACEbook!quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik word moe van beide hoofden all over Facebook.
Teunquote:
wal best.quote:
Druk. Maar goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wal best.
hoe heb ie 't d'r met?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een beetje weinig slaap, maar na 30 bakken koffieweer helemaal [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een beetje weinig slaap, maar na 30 bakken koffieweer helemaal [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bah, dan heb ik toch liever alcohol, als ik dan toch ergens aan verslaafd moet zijn
Access deniedquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegmaar?
Ohquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Access denied
Dat kun je wel stellen. Verstand op nul
quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
[ afbeelding ]
Werkt deze wel?
Mooi.quote:
Ik ben blij dat ik nu even niets hoef te doen..quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Mooi.
beter als hele dagen niks doen
dat is af en toe ook wel lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu even niets hoef te doen..
Ja die heb ik er ook bij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bah, dan heb ik toch liever alcohol, als ik dan toch ergens aan verslaafd moet zijn
snel?quote:
Normaal gaan ze langzamer dan slakken. De laatste tijd. Maar vroeger.. booh. Een topic vol in 20 minuten ofzoquote:
No wayquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal gaan ze langzamer dan slakken. De laatste tijd. Maar vroeger.. booh. Een topic vol in 20 minuten ofzo
301quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:08 schreef Chiadora het volgende:
[..]
No wayhoeveel posts passen er in 1 topic dan?
Koffie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent vandaag wederom scherp.
Koffiequote:Op woensdag 26 februari 2014 12:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maak je koffie van Red Bull![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zit op 9 En al een liter water.quote:
Een wat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Twijfelen jullie ook wel eens om een harakiri'tje te doen?
quote:
30 bakken Turkse koffie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Dan ben je wel goed wakker nuquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zit op 9 En al een liter water.
Ben niet echt caffeine gevoelig. Ben wel wakker ja. Maar als ik nu buiten in het zonnetje zou liggen had ik zo de ogen dicht.quote:
ja, je was 2x aanwezig vanmorgenquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dubbele begroeting voor mij! What an honour!
zelfmoord?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Waarom drink je het dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben niet echt caffeine gevoelig. Ben wel wakker ja. Maar als ik nu buiten in het zonnetje zou liggen had ik zo de ogen dicht.
Jquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tuut chips, flesje bier, hoppa!
Het is alleen nog steeds een raadsel wat die "DJ" zegt, klnikt als noemoezee
Nquote:
Draganquote:
Mehquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
DraganBitch ligt al sinds maandag in het ziekenhuis. Wederom longvocht. Nu is het aan de linkerkant vrijwel weg (was weer ruim 3 liter) maar begint de rechterlong vol te lopen met vocht.
![]()
Straks gaan ze longvlies linkerlong dichtplakken (net als vorig jaar) en krijg ik rechts een drain. Kutzooi.
ik heb me ingeschreven voor de marikenloop in Nijmegen.. de 10 km.. dus kan geen blessure gebruiken haha... ik weet waar k voor loop daarom hou k het vol.. maar doe het graag met wat meer lolquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Hallo![]()
Vervelend nikkie dat je er geen fun aan hebt. Als het "moeten" ipv "mogen" is, dan wordt het ook gelijk saaier en zwaarder. Wellicht eens een wedstrijd plannen ofzo als motivatie? En als je last hebt van je knie dan kun je, als je zelf al denkt dat het je schoenen zijn, die beter vervangen ja. Step OneI in Borne kan je daar evt goed mee helpen.
Ik begin aan de tweede helft van mijn geweldige werkdagquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
neuh ff sportschoenen halen.. ben net vrij.. en jij??
veel meer aanspraak cker..quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik begin aan de tweede helft van mijn geweldige werkdag
gisteren was veel leuker. beetje bij klanten lopen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
DraganBitch ligt al sinds maandag in het ziekenhuis. Wederom longvocht. Nu is het aan de linkerkant vrijwel weg (was weer ruim 3 liter) maar begint de rechterlong vol te lopen met vocht.
![]()
Straks gaan ze longvlies linkerlong dichtplakken (net als vorig jaar) en krijg ik rechts een drain. Kutzooi.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seppukuquote:
Dat zou een nieuwe ict/nerd-vorm van harakiri zijn. Goed bedacht! Voortaan is 26 februari wereldwijde harakirict dag!quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ik pasquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seppuku
Het is hier druk.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu ik dezon
zie schijnen ga ik het nog even uitstellen.
Voorlopig nog niet. Het bevalt me allemaal nog steeds prima.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was je het wel van plan dan?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Het bevalt me allemaal nog steeds prima.
Al wil ik bij sommige mensen hier (op het werk dan hè) best assisteren bij hun harakiri.
Je bent zo druk als je je maakt. Neem af en toe tijd voor een kopje harakiriquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een wat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seppuku
Het is hier druk.
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
30 bakken Turkse koffie?
Dat zou een nieuwe ict/nerd-vorm van harakiri zijn. Goed bedacht! Voortaan is 26 februari wereldwijde harakirict dag!
ja, en werkzaamheden zijn leuker.quote:
Goed plan, al lurk ik al de hele dag aan m'n e-sigaret met cappuccinosmaak.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent zo druk als je je maakt. Neem af en toe tijd voor een kopje harakiri![]()
Ga ik ook maar eens doen...
Die paarse Mercedes 280 uit 1744. Hoe geil is dat!quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Es ist, supergeil, supergeil, richtig... (8) Ik krijg het niet meer uit m'n kop
En dat iets donkerder meisje uit de clip is natuurlijk voor mij
Aankomend weekend kan ik welquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed plan, al lurk ik al de hele dag aan m'n e-sigaret met cappuccinosmaak.
Wanneer gaan we weer saufen Teun? Eventueel met Vicenzo Gorgonzola Carpaccio Salami...
Je lijkt wel een alcoholist.quote:
Lijkt maar zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je lijkt wel een alcoholist.
Volgend weekend komt me eigenlijk beter uit. Krea + aanhang brengt misschien een bezoekje aan case Dragan en ik heb dit weekend standbydienst.Ik vind het vrij zuur om om 8:00 's morgens support te moeten leveren als ik de avond ervoor 3 liter wijn heb zitten zuipen. Je kent me hè. Als het gezellig is vervagen al mijn grenzen...
Aaaaaight. Dan houden wij contact. Als Vicenzo ook komt, moeten we zorgen dat we vooral veel Samsung devices bij ons hebben die we gaan ophemelen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lijkt maar zo![]()
Volgende week op een vrijdag zou kunnen
Ik heb er al éénquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aaaaaight. Dan houden wij contact. Als Vicenzo ook komt, moeten we zorgen dat we vooral veel Samsung devices bij ons hebben die we gaan ophemelen.
Vermaak me.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Welkom bij Molly Malone. Waarmee kan ik u van dienst zijn?"
jij gaat D achterna?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb net even 4km gelopen.
Alsof ik hem door al m'n vetkwabben bij kan houdenquote:
* lolly weghaalt en piem er voor in de plaats in doetquote:
maar dat is geen lopen meer, dat is dan meer klootschietenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof ik hem door al m'n vetkwabben bij kan houdenD heeft het geluk dan 'ie tonrond is, kan Lisa hem zo een eind vooruit rollen
[..]
* lolly weghaalt en piem er voor in de plaats in doet
Of zwientie tik'n.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dat is geen lopen meer, dat is dan meer klootschieten
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De koeien mogen weer uit hun stal?
Is niet nodig, loop zo al wel voor lul.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig, Baron! Heb je een paar leuke moves ingestudeerd als er wordt gescoord?
Feit!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is niet nodig, loop zo al wel voor lul.
Envanavond is alleen maar trainen he, dus netjes korte mouw en korte broek
Jullie doen toch wel een partijtje tijdens de training? Juist een moment voor wat lol met je maten. Dat verbroedert.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is niet nodig, loop zo al wel voor lul.
Envanavond is alleen maar trainen he, dus netjes korte mouw en korte broek
Wij houden niet zo van dat gedoe eromheen, gescoort moet er worden!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jullie doen toch wel een partijtje tijdens de training? Juist een moment voor wat lol met je maten. Dat verbroedert.
Bij ons in de zaal worden regelmatig schoenen gepoetst.
Kom vegtuh dan, roste.quote:
ransaapquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:42 schreef rulerofdeath het volgende:
Bij ons is het douchen altijd het leukste moment van de training.
hej honger?quote:
't roessingh 666quote:
en de saus tussen de billetjes weghalen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja helaas wel, straks lekker pasta maken
Die moet ik eerst nog ff pompenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de saus tussen de billetjes weghalen?
Daar werken anders verdomd veel geile wijfuhquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de saus tussen de billetjes weghalen?
Jij speelt toch competitie? Ik doe het met een 'vriendenteam', dus dat zal het verschil wel zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wij houden niet zo van dat gedoe eromheen, gescoort moet er worden!
En lol maken we genoeg tijdens de tactische spelletjes
eerst drukken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die moet ik eerst nog ff pompen
de tante van m'n vriendin ook, niet echt...quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar werken anders verdomd veel geile wijfuh
jij doet zaal ofniet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij speelt toch competitie? Ik doe het met een 'vriendenteam', dus dat zal het verschil wel zijn.
Ja competitie met een vriendenteam..quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij speelt toch competitie? Ik doe het met een 'vriendenteam', dus dat zal het verschil wel zijn.
hahaquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Yes. Met springkasten als doelen. Dat geeft het niveau wel een beetje aan...
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha![]()
ik werd al bang, jij zo lang buiten...
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha![]()
ik werd al bang, jij zo lang buiten...
zelfs basisschoolkinderen willen gewone doelen, triest ditquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Yes. Met springkasten als doelen. Dat geeft het niveau wel een beetje aan...
Doe mij die bruine uit het Samsung pakje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Een romige bruine rakker voor meneer uit onze nieuwe Samsung tap?"
In de jaren '80 maakten we een doel door 2 jassen een meter uit elkaar op de grond te leggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zelfs basisschoolkinderen willen gewone doelen, triest dit
Ik ben even uitgekeken op bruin. Doe me die blonde maar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe mij die bruine uit het Samsung pakje.
die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In de jaren '80 maakten we een doel door 2 jassen een meter uit elkaar op de grond te leggen.
Ja als je op een grasveldje zonder doelen of whatever ging foebelequote:Op woensdag 26 februari 2014 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In de jaren '80 maakten we een doel door 2 jassen een meter uit elkaar op de grond te leggen.
3 stuks nog wel, de gulzigaard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben even uitgekeken op bruin. Doe me die blonde maar.
En veel groenvoer, dus lekker energie voor training.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed idee, die pasta. Ga ik ook maar eens maken. Paar tenen knoflook erin! BAM! Niemand die me vanavond dekt...
Ik ga toch niet wekelijks twee doelen op een imperiaal vervoeren richting de zaal?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:57 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja als je op een grasveldje zonder doelen of whatever ging foebele
Veel te veel carbs.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
En veel groenvoer, dus lekker energie voor training.
En na de tijd een banaan
Die dingen horen standaard in een zaal aanwezig te zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga toch niet wekelijks twee doelen op een imperiaal vervoeren richting de zaal?
tss, banaan voor de snelle suikers direct na de training. Winegums kan ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veel te veel carbs.Magere kwark.
Niet eens een 50-uursversiequote:
In onze zaal helaas niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die dingen horen standaard in een zaal aanwezig te zijn
Daar krijg je op mijn leeftijd een dikke toet van. Toegegeven, je wordt wel slap wakker maar daar hebben we Brinta voor.quote:tss, banaan voor de snelle suikers direct na de training. Winegums kan ook
Ohjah jij bent ook al 138. Zelfs na de training een lekker glaasje bierquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In onze zaal helaas niet.Maar daar is de prijs dan ook naar...
[..]
Daar krijg je op mijn leeftijd een dikke toet van. Toegegeven, je wordt wel slap wakker maar daar hebben we Brinta voor.
Ik las priem...quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof ik hem door al m'n vetkwabben bij kan houdenD heeft het geluk dan 'ie tonrond is, kan Lisa hem zo een eind vooruit rollen
[..]
* lolly weghaalt en piem er voor in de plaats in doet
tssquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik las priem...
"Dacht al, zo'n sadist is t toch ook alweer niet"
wat voor?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
nieuwe sportschoenen![]()
hoop dat ze met lopen ook fijn zijn!
zozo, aan de vriendin?quote:
alleen dan niet versleten?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
asics weer.. bijna zelfde als wat ik had..
Jaa al een tijdje hoorquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zozo, aan de vriendin?
of is dat ook de reden dat je dus een leven hebt gekregen?
dondersquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jaa al een tijdje hoorwoon ook samen he
En daardoor heb ik idd een leven gekregen
en nog steeds in Almeloquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders
je woont nog in twente?
kijk, goed bezigquote:
Nee komt uit Coevordenquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kijk, goed bezig
je vriendin is voor FCT?
fc emmen?quote:
scheelt dat ik nog wel eens op de bank zit, ik doe iets langer met m'n schoenenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:54 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb t over voetbalschoenen, maar daar loop je ook mee.
Dit seizoen hebben we lang niet zoveel wedstrijden als vorig jaar (beker+volle competitie) dus ze zien er nu nog goed uit
ik heb geen ziggoquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik las priem...
"Dacht al, zo'n sadist is t toch ook alweer niet"
Dan heb je verkeerde of goedkope schoenen. Schoenen slijten normaliter na een kilometer of 1000. Of de zolen zijn uitgedroogd na 2 jaar. Waar sleten ze? Want wellicht proneer of supineer je. Dat kan je knieklachten dan ook verklaren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
vorig jaar 2paar.. ze slijten nu wel sneller omdat ik nu langer loop...
Voetbal en train je met dezelfde? Ik had altijd wedstrijdschoenen en trainingschoenen. En mijn wedstrijdschoenen degradeerde ik dan naar trainingschoenen, en dan kocht ik weer hagelnieuwe voor de zaterdag. Wel altijd goed onderhoudenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:54 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb t over voetbalschoenen, maar daar loop je ook mee.
Dit seizoen hebben we lang niet zoveel wedstrijden als vorig jaar (beker+volle competitie) dus ze zien er nu nog goed uit
Nee, ik heb een paar schoenen. Na elke wedstrijd of training wel netjes schoonmaken en zo nodig in het vet zetten voor een nacht of tweequote:Op woensdag 26 februari 2014 21:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Voetbal en train je met dezelfde? Ik had altijd wedstrijdschoenen en trainingschoenen. En mijn wedstrijdschoenen degradeerde ik dan naar trainingschoenen, en dan kocht ik weer hagelnieuwe voor de zaterdag. Wel altijd goed onderhouden(moest van mijn opa
)
ik zit ook wel regelmatig op de bank, maar als voorstopper moet je af en toe je poot erin zetten. Dat gaat uiteindelijk ook ten koste van je schoenen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
scheelt dat ik nog wel eens op de bank zit, ik doe iets langer met m'n schoenen
puur op 1punt op de zool.. op de bal van je voet... noem schoenen van 60 euro niet gedkoop maar ook niet duur.. maar ja zoveel heb ik niet te makken....quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan heb je verkeerde of goedkope schoenen. Schoenen slijten normaliter na een kilometer of 1000. Of de zolen zijn uitgedroogd na 2 jaar. Waar sleten ze? Want wellicht proneer of supineer je. Dat kan je knieklachten dan ook verklaren.
misschien heb je gelijk en loop ik niet goed hoor.. had vandaag met mn nieuwe schoenen erg veel last en kostte me veel moeite en doorzettingsvermogen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan heb je verkeerde of goedkope schoenen. Schoenen slijten normaliter na een kilometer of 1000. Of de zolen zijn uitgedroogd na 2 jaar. Waar sleten ze? Want wellicht proneer of supineer je. Dat kan je knieklachten dan ook verklaren.
Je hebt niks laten aanmeten ofzo? Als je naar een speciaalzaak gaat kost het wellicht het dubbele, maar daar kun je dan ook langer mee omdat ze duurzamer zijn en minder snel slijten omdat ze passen bij je voetstand / loophouding. Plus minder kans op blessures en betere loophouding.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
puur op 1punt op de zool.. op de bal van je voet... noem schoenen van 60 euro niet gedkoop maar ook niet duur.. maar ja zoveel heb ik niet te makken....
Dat deed ik het eerste seizoen ook, na driekwart waren ze zover in staat van ontbindingdat ik ze weg kon gooien.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ìk deed nooit veel aan m'n voetbalschoenen, alleen na de training of wedstrijd even de onderkant schoonkrabben en vervolgens een prop kranten in beide doen zodat ze sneller droog waren
misschien eens naar de fysio om je loophouding te laten controleren?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk en loop ik niet goed hoor.. had vandaag met mn nieuwe schoenen erg veel last en kostte me veel moeite en doorzettingsvermogen...
Dat kan hoor.. Maar als je als basis al geen goede schoenen hebt, kan de fysio ook niet veel beginnen. Mijn broer had ook last, ging naar fysio, die keek naar de schoenen en stuurde hem naar stepone. Speciaalzaak met podologen in dienst. Daarna ging het goed.quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien eens naar de fysio om je loophouding te laten controleren?
nope.. maar daar heb ik t geld niet voor.. snap wel dat t beter is.. hopen dat het straks beter gaat..quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je hebt niks laten aanmeten ofzo? Als je naar een speciaalzaak gaat kost het wellicht het dubbele, maar daar kun je dan ook langer mee omdat ze duurzamer zijn en minder snel slijten omdat ze passen bij je voetstand / loophouding. Plus minder kans op blessures en betere loophouding.
ben vorig jaar bij sportfysio geweest en die zei dat mn schoenen goed genoeg waren. maar ja dat was vorig jaar...quote:Op donderdag 27 februari 2014 07:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien eens naar de fysio om je loophouding te laten controleren?
doe je dat normaal niet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Moggel.
Vanmorgen toch even gebruik moeten maken van de snooze-knop.
hmm, wel klote.quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben vorig jaar bij sportfysio geweest en die zei dat mn schoenen goed genoeg waren. maar ja dat was vorig jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |