Aaaaaight. Dan houden wij contact. Als Vicenzo ook komt, moeten we zorgen dat we vooral veel Samsung devices bij ons hebben die we gaan ophemelen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lijkt maar zo![]()
Volgende week op een vrijdag zou kunnen
Ik heb er al éénquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aaaaaight. Dan houden wij contact. Als Vicenzo ook komt, moeten we zorgen dat we vooral veel Samsung devices bij ons hebben die we gaan ophemelen.
Vermaak me.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Welkom bij Molly Malone. Waarmee kan ik u van dienst zijn?"
jij gaat D achterna?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb net even 4km gelopen.
Alsof ik hem door al m'n vetkwabben bij kan houdenquote:
* lolly weghaalt en piem er voor in de plaats in doetquote:
maar dat is geen lopen meer, dat is dan meer klootschietenquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof ik hem door al m'n vetkwabben bij kan houdenD heeft het geluk dan 'ie tonrond is, kan Lisa hem zo een eind vooruit rollen
[..]
* lolly weghaalt en piem er voor in de plaats in doet
Of zwientie tik'n.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dat is geen lopen meer, dat is dan meer klootschieten
Wat mij betreft welquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De koeien mogen weer uit hun stal?
Is niet nodig, loop zo al wel voor lul.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig, Baron! Heb je een paar leuke moves ingestudeerd als er wordt gescoord?
Feit!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is niet nodig, loop zo al wel voor lul.
Envanavond is alleen maar trainen he, dus netjes korte mouw en korte broek
Jullie doen toch wel een partijtje tijdens de training? Juist een moment voor wat lol met je maten. Dat verbroedert.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is niet nodig, loop zo al wel voor lul.
Envanavond is alleen maar trainen he, dus netjes korte mouw en korte broek
Wij houden niet zo van dat gedoe eromheen, gescoort moet er worden!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jullie doen toch wel een partijtje tijdens de training? Juist een moment voor wat lol met je maten. Dat verbroedert.
Bij ons in de zaal worden regelmatig schoenen gepoetst.
Kom vegtuh dan, roste.quote:
ransaapquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:42 schreef rulerofdeath het volgende:
Bij ons is het douchen altijd het leukste moment van de training.
hej honger?quote:
't roessingh 666quote:
en de saus tussen de billetjes weghalen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja helaas wel, straks lekker pasta maken
Die moet ik eerst nog ff pompenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de saus tussen de billetjes weghalen?
Daar werken anders verdomd veel geile wijfuhquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de saus tussen de billetjes weghalen?
Jij speelt toch competitie? Ik doe het met een 'vriendenteam', dus dat zal het verschil wel zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wij houden niet zo van dat gedoe eromheen, gescoort moet er worden!
En lol maken we genoeg tijdens de tactische spelletjes
eerst drukken?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die moet ik eerst nog ff pompen
de tante van m'n vriendin ook, niet echt...quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar werken anders verdomd veel geile wijfuh
jij doet zaal ofniet?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij speelt toch competitie? Ik doe het met een 'vriendenteam', dus dat zal het verschil wel zijn.
Ja competitie met een vriendenteam..quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij speelt toch competitie? Ik doe het met een 'vriendenteam', dus dat zal het verschil wel zijn.
hahaquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Yes. Met springkasten als doelen. Dat geeft het niveau wel een beetje aan...
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha![]()
ik werd al bang, jij zo lang buiten...
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha![]()
ik werd al bang, jij zo lang buiten...
zelfs basisschoolkinderen willen gewone doelen, triest ditquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Yes. Met springkasten als doelen. Dat geeft het niveau wel een beetje aan...
Doe mij die bruine uit het Samsung pakje.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Een romige bruine rakker voor meneer uit onze nieuwe Samsung tap?"
In de jaren '80 maakten we een doel door 2 jassen een meter uit elkaar op de grond te leggen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zelfs basisschoolkinderen willen gewone doelen, triest dit
Ik ben even uitgekeken op bruin. Doe me die blonde maar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe mij die bruine uit het Samsung pakje.
die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In de jaren '80 maakten we een doel door 2 jassen een meter uit elkaar op de grond te leggen.
Ja als je op een grasveldje zonder doelen of whatever ging foebelequote:Op woensdag 26 februari 2014 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In de jaren '80 maakten we een doel door 2 jassen een meter uit elkaar op de grond te leggen.
3 stuks nog wel, de gulzigaard.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben even uitgekeken op bruin. Doe me die blonde maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |