No wayquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal gaan ze langzamer dan slakken. De laatste tijd. Maar vroeger.. booh. Een topic vol in 20 minuten ofzo
301quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:08 schreef Chiadora het volgende:
[..]
No wayhoeveel posts passen er in 1 topic dan?
Koffie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je bent vandaag wederom scherp.
Koffiequote:Op woensdag 26 februari 2014 12:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maak je koffie van Red Bull![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zit op 9 En al een liter water.quote:
Een wat?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Twijfelen jullie ook wel eens om een harakiri'tje te doen?
quote:
30 bakken Turkse koffie?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Dan ben je wel goed wakker nuquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zit op 9 En al een liter water.
Ben niet echt caffeine gevoelig. Ben wel wakker ja. Maar als ik nu buiten in het zonnetje zou liggen had ik zo de ogen dicht.quote:
ja, je was 2x aanwezig vanmorgenquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dubbele begroeting voor mij! What an honour!
zelfmoord?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Waarom drink je het dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben niet echt caffeine gevoelig. Ben wel wakker ja. Maar als ik nu buiten in het zonnetje zou liggen had ik zo de ogen dicht.
Jquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tuut chips, flesje bier, hoppa!
Het is alleen nog steeds een raadsel wat die "DJ" zegt, klnikt als noemoezee
Nquote:
Draganquote:
Mehquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
DraganBitch ligt al sinds maandag in het ziekenhuis. Wederom longvocht. Nu is het aan de linkerkant vrijwel weg (was weer ruim 3 liter) maar begint de rechterlong vol te lopen met vocht.
![]()
Straks gaan ze longvlies linkerlong dichtplakken (net als vorig jaar) en krijg ik rechts een drain. Kutzooi.
ik heb me ingeschreven voor de marikenloop in Nijmegen.. de 10 km.. dus kan geen blessure gebruiken haha... ik weet waar k voor loop daarom hou k het vol.. maar doe het graag met wat meer lolquote:Op woensdag 26 februari 2014 10:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Hallo![]()
Vervelend nikkie dat je er geen fun aan hebt. Als het "moeten" ipv "mogen" is, dan wordt het ook gelijk saaier en zwaarder. Wellicht eens een wedstrijd plannen ofzo als motivatie? En als je last hebt van je knie dan kun je, als je zelf al denkt dat het je schoenen zijn, die beter vervangen ja. Step OneI in Borne kan je daar evt goed mee helpen.
Ik begin aan de tweede helft van mijn geweldige werkdagquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
neuh ff sportschoenen halen.. ben net vrij.. en jij??
veel meer aanspraak cker..quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik begin aan de tweede helft van mijn geweldige werkdag
gisteren was veel leuker. beetje bij klanten lopen.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
DraganBitch ligt al sinds maandag in het ziekenhuis. Wederom longvocht. Nu is het aan de linkerkant vrijwel weg (was weer ruim 3 liter) maar begint de rechterlong vol te lopen met vocht.
![]()
Straks gaan ze longvlies linkerlong dichtplakken (net als vorig jaar) en krijg ik rechts een drain. Kutzooi.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seppukuquote:
Dat zou een nieuwe ict/nerd-vorm van harakiri zijn. Goed bedacht! Voortaan is 26 februari wereldwijde harakirict dag!quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ik pasquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seppuku
Het is hier druk.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu ik dezon
zie schijnen ga ik het nog even uitstellen.
Voorlopig nog niet. Het bevalt me allemaal nog steeds prima.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was je het wel van plan dan?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet. Het bevalt me allemaal nog steeds prima.
Al wil ik bij sommige mensen hier (op het werk dan hè) best assisteren bij hun harakiri.
Je bent zo druk als je je maakt. Neem af en toe tijd voor een kopje harakiriquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:35 schreef 100% Tukker het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een wat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seppuku
Het is hier druk.
quote:
6s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
30 bakken Turkse koffie?
Dat zou een nieuwe ict/nerd-vorm van harakiri zijn. Goed bedacht! Voortaan is 26 februari wereldwijde harakirict dag!
ja, en werkzaamheden zijn leuker.quote:
Goed plan, al lurk ik al de hele dag aan m'n e-sigaret met cappuccinosmaak.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent zo druk als je je maakt. Neem af en toe tijd voor een kopje harakiri![]()
Ga ik ook maar eens doen...
Die paarse Mercedes 280 uit 1744. Hoe geil is dat!quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Es ist, supergeil, supergeil, richtig... (8) Ik krijg het niet meer uit m'n kop
En dat iets donkerder meisje uit de clip is natuurlijk voor mij
Aankomend weekend kan ik welquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed plan, al lurk ik al de hele dag aan m'n e-sigaret met cappuccinosmaak.
Wanneer gaan we weer saufen Teun? Eventueel met Vicenzo Gorgonzola Carpaccio Salami...
Je lijkt wel een alcoholist.quote:
Lijkt maar zoquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je lijkt wel een alcoholist.
Volgend weekend komt me eigenlijk beter uit. Krea + aanhang brengt misschien een bezoekje aan case Dragan en ik heb dit weekend standbydienst.Ik vind het vrij zuur om om 8:00 's morgens support te moeten leveren als ik de avond ervoor 3 liter wijn heb zitten zuipen. Je kent me hè. Als het gezellig is vervagen al mijn grenzen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |