3 bruine boterhammen met ham/kip/kaas. Gratiz lunch, jeweets.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Lekker hoor, zo'n maaltijdsalade met kipstukjes.
Met mijn pé-nis gaat het wel goed. Hoe is het met je balzak?quote:
Kippetjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:34 schreef sjoemie1985 het volgende:
kip het meest veel zijdigge stukje vlees,
Ja, een stuk beter te knagen dat voer daar. En goedkoper. Niet heel veel, maar toch.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
3 bruine boterhammen met ham/kip/kaas. Gratiz lunch, jeweets.
Hoe is de lunch in het nieuwe gebouw daar? Stuk beter dan in Enschede, begreep ik van mijn wederhelft.
[..]
Met mijn pé-nis gaat het wel goed. Hoe is het met je balzak?
Altijd genieten, in je eentje.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Hier alles redelijk. Zit vandaag alleen. Iedereen is ziek.
Wanneer gaan we wijn tanken?
Dat lijkt mij een strak plan. Ik zeg; we appen! Of Telegrammen, want dat heb ik natuurlijk ook. Dragan 2.0.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Altijd genieten, in je eentje.
Ehhh. vrijdag/zaterdag? Ofzo?
We grammen.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een strak plan. Ik zeg; we appen! Of Telegrammen, want dat heb ik natuurlijk ook. Dragan 2.0.
Ik zal die Nepalese negers jouw nummer doorgeven.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Grammetje Nepal Black, please.
"Black Nepal pride worldwide!"quote:Op maandag 24 februari 2014 17:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal die Nepalese negers jouw nummer doorgeven.
Ik weet iets veel beters:quote:Op maandag 24 februari 2014 17:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
"Black Nepal pride worldwide!"
quote:Op maandag 24 februari 2014 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet iets veel beters:
[ afbeelding ]
Ik ben van het 'mensen een tweede kans geven'. Dus jaquote:Op maandag 24 februari 2014 17:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoi trouwens, Nath.
Heb je me inmiddels een beetje kunnen vergeven.
Dat vind ik lief.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben van het 'mensen een tweede kans geven'. Dus ja![]()
Soms moet er iets gebeuren voor je je zoiets beseftquote:Op maandag 24 februari 2014 17:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat vind ik lief.
Ik heb een tijd geleden een aantal keren het licht gezien en realiseerde mij dat liefde geven meer zin heeft dan haten.
Ben alweer bijna een half jaartje blauwquote:Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe is met ons kontneukertje dan? Kerel kats blauw!
Ik probeer dan ook vanaf nu met een positieve vibe bij te gaan dragen aan deze mooie reeks.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms moet er iets gebeuren voor je je zoiets beseft![]()
En, bevalt dan een beetje? Al die macht en aanzien?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben alweer bijna een half jaartje blauw
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef ACT-F het volgende:
Wat een mooie zonsondergang daarnet![]()
[ afbeelding ]
Hoe is het met je? En met miss?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook vanaf nu met een positieve vibe bij te gaan dragen aan deze mooie reeks.
Mwoh, veel aanzien hek nie, maar de macht is leukquote:Op maandag 24 februari 2014 17:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En, bevalt dan een beetje? Al die macht en aanzien?Kontneuk'n = unban bij jou?
kom maar ga k ze voor je bakken..quote:Op maandag 24 februari 2014 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
pannenkoeken
helaas moet ik ze wel zelf bakken
ik heb het nu al in de pan liggen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kom maar ga k ze voor je bakken..
okequote:Op maandag 24 februari 2014 19:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb het nu al in de pan liggen.
maar je mag rustig een keer voor me bakken
ik heb aangeboden te koken, en dan maak ik 't liefst pannenkoekenquote:
ahh ok.. lekker makkelijk hihi... voor wie kook je?vrienden of familie of collega'squote:Op maandag 24 februari 2014 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb aangeboden te koken, en dan maak ik 't liefst pannenkoeken
mezelf en m'n vriendin.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahh ok.. lekker makkelijk hihi... voor wie kook je?vrienden of familie of collega's
gezellig en wel romantisch maken he!!quote:Op maandag 24 februari 2014 19:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mezelf en m'n vriendin.
10 pannenkoeken en dan vind ik het zelf ook wel genoeg
joah, mooi donker hoekje. (spaart weer stroom uit) en een mooi tafelkleedjequote:Op maandag 24 februari 2014 19:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gezellig en wel romantisch maken he!!
quote:Op maandag 24 februari 2014 18:09 schreef ACT-F het volgende:
Wat een mooie zonsondergang daarnet![]()
[ afbeelding ]
Ik was aan het hardlopen over/in (doorhalen wat niet van toepassing is) het wierdenseveld met de ondergaande zon erbij. Ganzen vlogen over, een ree huppelde verderop voorbij.. Wat mooi kan het dan zijnquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 19:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, mooi donker hoekje. (spaart weer stroom uit) en een mooi tafelkleedje
woon in groot lochter... kom maar met suggesties hihiquote:Op maandag 24 februari 2014 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Ik was aan het hardlopen over/in (doorhalen wat niet van toepassing is) het wierdenseveld met de ondergaande zon erbij. Ganzen vlogen over, een ree huppelde verderop voorbij.. Wat mooi kan het dan zijnMaar inderdaad kwam de kou daarna snel. Ik had een korte broek en t-shirt aangedaan voor het hardlopen maar toen ik even 5 minuten buiten stond heb ik toch een shirt met lange mouwen gepakt en die had ik ook wel nodig!
Kijk mijn endomondo kaartje maar eens van vandaag. Dan heb je een beetje een idee qua afstand.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
woon in groot lochter... kom maar met suggesties hihi
probleem is dat wij vaak savonds lopen omdat mn vriendin kids heeft en geen oppas... als we overdag lopen gaan we of naar t bos of vistrap ofzo.. Wierdense veld is oik idd wel mooi... maar onze avond routes zijn we op uit gekeken.. we gaan dan soms kris kras if vanaf brandweer naar formudo bowlingboerderij budde shell en dan langs de ten cate fabriek terug.. roure ook al andersom gelopen.. hihi kastig bos is niks tegen half 9... nu iig niet..quote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kijk mijn endomondo kaartje maar eens van vandaag. Dan heb je een beetje een idee qua afstand.
http://www.endomondo.com/workouts/300795591/7102294
Wierdense veld is wel prachtig lopen nu tegen de avond aan. Wel een beetje plassen ontwijken en je krijgt wel modderpoten, maar dat is een charme van het hardlopenOverdag kun je een leuke route bij camping 't hoekje pakken of boven bij het bezoekerscentrum op de berg. Langs de regge is altijd wel relaxed. Maar soms ga ik ook kris/kras door Nijverdal zelf heen
Beetje mensen kijken.
Zulks een Nijverdallerquote:Op maandag 24 februari 2014 22:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
woon in groot lochter... kom maar met suggesties hihi
Ze zoeken een stel dat heeft lopen schieten in Eanske las ik. Waren politiehelikopters dusquote:Op maandag 24 februari 2014 22:52 schreef ACT-F het volgende:
Biertje erbij en gijzelname in de buurt van Enschede/Ahaus volgen
Hoorden jullie helikopters rond 21:30 in Enschede?
Ze zoeken nu in Duitsland:quote:Op maandag 24 februari 2014 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze zoeken een stel dat heeft lopen schieten in Eanske las ik. Waren politiehelikopters dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |