Wat voor methode heb je gebruikt?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Vork het volgende:
Ik ben best tevreden over het resultaat van mij eerste poging om bier te brouwen. Het kan natuurlijk altijd beter, maar ik weet nu ongeveer wat ik nog mis en kan dan doelgericht een verbeterde versie maken.
Vooralsnog de makkelijkste. Dus met een kant en klaar pakket (moutextract met hop en bijbehorend gist). Oplossen met suiker en in een emmer laten staan tot het vrijwel uitgegist is. Dan bottelen (beetje suiker erbij voor nagisting) en wachten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat voor methode heb je gebruikt?
Ja. Groot fan hier.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:23 schreef TAV74 het volgende:
Zo, was een druk dagje, de hei op met mijn afdeling.
Meer mensen hier die True Detective volgen? Vind het per aflevering gaver worden (we liggen er nog een achter, die doen we morgen).
Alleen de soundtrack al![]()
twitter:MrCorey twitterde op woensdag 26-02-2014 om 20:48:17So @Springsteen in Australia stats: 11 shows, 306 songs, 116 totally different... No one else even gets close. reageer retweet
Geweldig hequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:51 schreef borisz het volgende:
Ene Bruce Springsteen is op tour Down Under.twitter:MrCorey twitterde op woensdag 26-02-2014 om 20:48:17So @Springsteen in Australia stats: 11 shows, 306 songs, 116 totally different... No one else even gets close. reageer retweet
Ken het topic, ga weer bij lezen als we morgen weer bij zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Groot fan hier.
We moeten e06 deze week nog bekijken, maar wachten daarvoor op een versie met Nederlandse ondertitels, die meestal pas op zaterdag beschikbaar is.
Want dat heel zuidelijke Louisiana-dialect is soms wat lastig te volgen.
In het topic erover op Fok! worden er ook weer hele theorieën losgelaten.
TV / [USA] True Detective #2 - Beste serie van 2014
Geenstijl heeft het ook gespotquote:Op maandag 24 februari 2014 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Kreeg op youtube net deze reclame van edeka voor de clip die ik wilde kijken, vind hem beter dan wat ik eigenlijk wilde kijken
Ik heb aflevering 1 gekeken, maar daarna heb ik er niet meer aan gedacht. Binnenkort de hele zooi achter elkaar kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:23 schreef TAV74 het volgende:
Zo, was een druk dagje, de hei op met mijn afdeling.
Meer mensen hier die True Detective volgen? Vind het per aflevering gaver worden (we liggen er nog een achter, die doen we morgen).
Alleen de soundtrack al![]()
Zeker! Was de eerste en zeker niet de laatste keer. Hoe was je sashimi?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:25 schreef golfer het volgende:
Wat een hoeveelheid kan jij op, FFT.
Maar het klinkt allemaal lekker.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef Bluezz het volgende:
P ik ben alweer begonnen aan mn 3e boek op de kindle. Ben er helemaal blij mee. In de trein en metro maar ook tijdens het wachten. Ideaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |