De beste tot nu toe gevonden bij een heel klein (afhaal/cetering)zaakje in Haarlem waar de man alles zelf vers snijdt en maakt en geen woord Nederland spreekt:quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb in Nederland nog nooit echt goede sashimi gehad.
Vers snijden waar je bij staat + geen Nederlands spreken, dat klinkt al goedquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:45 schreef golfer het volgende:
De beste tot nu toe gevonden bij een heel klein (afhaal/cetering)zaakje in Haarlem waar de man alles zelf vers snijdt en maakt en geen woord Nederland spreekt:
http://www.haarlemtoer.nl/panoramas/k/katsumi
Ja, nu heb ik daar weer trek ingekregen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:18 schreef borisz het volgende:
Hier in IJmuiden moeten we nog steeds eens Hokkai Kitchen proberen. Die levert ook aan heel veel Japanse zaken door heel Europa.
Ze hebben hun zaak in IJmuiden net weer open nadat het flink verbouwd is.
Hoe laat en waar precies?quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:34 schreef borisz het volgende:
Kapsel ziet er weer fatsoenlijk uit voor mijn dimploma-uitreiking maandag.
Klinkt lekker.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Over rauwe vis gesproken.. Ik ben gravlax 'Scotsh style' aan het maken voor de whiskyproeverij vrijdag![]()
Ofwel: rauwe zalm, 2 dagen gemarineerd in Talisker, suiker, zout, peper en dille. In plastic gewikkeld, wat gewicht er op en na 24 uur even omkeren. Dan vrijdag nog even een forel pekelen en roken voor op de rest van de toastjes
Hehe past goed bij zalm iig, lekker ziltigquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt lekker.Hoewel Talisker...
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Over rauwe vis gesproken.. Ik ben gravlax 'Scotsh style' aan het maken voor de whiskyproeverij vrijdag![]()
Ofwel: rauwe zalm, 2 dagen gemarineerd in Talisker, suiker, zout, peper en dille. In plastic gewikkeld, wat gewicht er op en na 24 uur even omkeren. Dan vrijdag nog even een forel pekelen en roken voor op de rest van de toastjes
Ja, die lust ik wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
We hebben overigens een whisky voor de proeverij die jij ook wel lekker zal vindenGlengoyne.
Dat is de reden dat wij nooit sashimi bestellen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik dacht dat sashimi nog duurder was!
Vind het ook lekkerder denk maar moet extra betalen ervoor![]()
Volgens mn zusjes moet ik de California roll nemen. Ga zo fietsen, heb er zin in!
Jammer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:35 schreef borisz het volgende:
As maandag 10:30u. Auditorium VU (Hoofdgebouw).
Wat voor methode heb je gebruikt?quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Vork het volgende:
Ik ben best tevreden over het resultaat van mij eerste poging om bier te brouwen. Het kan natuurlijk altijd beter, maar ik weet nu ongeveer wat ik nog mis en kan dan doelgericht een verbeterde versie maken.
Vooralsnog de makkelijkste. Dus met een kant en klaar pakket (moutextract met hop en bijbehorend gist). Oplossen met suiker en in een emmer laten staan tot het vrijwel uitgegist is. Dan bottelen (beetje suiker erbij voor nagisting) en wachten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat voor methode heb je gebruikt?
Ja. Groot fan hier.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:23 schreef TAV74 het volgende:
Zo, was een druk dagje, de hei op met mijn afdeling.
Meer mensen hier die True Detective volgen? Vind het per aflevering gaver worden (we liggen er nog een achter, die doen we morgen).
Alleen de soundtrack al![]()
twitter:MrCorey twitterde op woensdag 26-02-2014 om 20:48:17So @Springsteen in Australia stats: 11 shows, 306 songs, 116 totally different... No one else even gets close. reageer retweet
Geweldig hequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:51 schreef borisz het volgende:
Ene Bruce Springsteen is op tour Down Under.twitter:MrCorey twitterde op woensdag 26-02-2014 om 20:48:17So @Springsteen in Australia stats: 11 shows, 306 songs, 116 totally different... No one else even gets close. reageer retweet
Ken het topic, ga weer bij lezen als we morgen weer bij zijnquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Groot fan hier.
We moeten e06 deze week nog bekijken, maar wachten daarvoor op een versie met Nederlandse ondertitels, die meestal pas op zaterdag beschikbaar is.
Want dat heel zuidelijke Louisiana-dialect is soms wat lastig te volgen.
In het topic erover op Fok! worden er ook weer hele theorieën losgelaten.
TV / [USA] True Detective #2 - Beste serie van 2014
Geenstijl heeft het ook gespotquote:Op maandag 24 februari 2014 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Kreeg op youtube net deze reclame van edeka voor de clip die ik wilde kijken, vind hem beter dan wat ik eigenlijk wilde kijken
Ik heb aflevering 1 gekeken, maar daarna heb ik er niet meer aan gedacht. Binnenkort de hele zooi achter elkaar kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:23 schreef TAV74 het volgende:
Zo, was een druk dagje, de hei op met mijn afdeling.
Meer mensen hier die True Detective volgen? Vind het per aflevering gaver worden (we liggen er nog een achter, die doen we morgen).
Alleen de soundtrack al![]()
Zeker! Was de eerste en zeker niet de laatste keer. Hoe was je sashimi?quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:25 schreef golfer het volgende:
Wat een hoeveelheid kan jij op, FFT.
Maar het klinkt allemaal lekker.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:12 schreef Bluezz het volgende:
P ik ben alweer begonnen aan mn 3e boek op de kindle. Ben er helemaal blij mee. In de trein en metro maar ook tijdens het wachten. Ideaal
Supervers en lekker. B. heeft ook lekker mee gesmikkeld.quote:
Niet over de overgang beginnen hier hequote:Op woensdag 26 februari 2014 23:28 schreef borisz het volgende:
Youp. Zijn kop zegt al genoeg bij PenW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |