Hè, rottig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:08 schreef Myraela het volgende:
Afwijzing van Coolblue binnen. De hopeloze zoektocht gaat door.
Jammer. Nog een reden gegeven?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:08 schreef Myraela het volgende:
Afwijzing van Coolblue binnen. De hopeloze zoektocht gaat door.
Nee, standaard mailtje. Er waren betere kandidaten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Hè, rottig.![]()
Op basis van iets specifieks? DM anders maar ff. -x-
Misschien moet je dat ze even als feedback ter leringh ende vermaek in een mailtje sturen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het behoorlijke lafjes vind. Van al je sollicitanten verwachten dat ze even een opdracht voor je in elkaar zetten. En zelf niet eens één punt ter feedback kunnen noemen.
Snap ik. Maar ik zal eens navragen om hoeveel sollicitaties het gaat.. Voor hetzelfde geld zijn het er zeshonderd per week, en dan is het al wat begrijpelijker.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:14 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het behoorlijke lafjes vind. Van al je sollicitanten verwachten dat ze even een opdracht voor je in elkaar zetten. En zelf niet eens één punt ter feedback kunnen noemen.
Dan nog...quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:17 schreef minilot het volgende:
Snap ik. Maar ik zal eens navragen om hoeveel sollicitaties het gaat.. Voor hetzelfde geld zijn het er zeshonderd per week, en dan is het al wat begrijpelijker.
Idioter is dat bij werk altijd moet doorberekenen of het loont, of juist een achteruitgang betekent. Het is met al die toeslagen en aanvullingen namelijk niet vanzelfsprekend dat je met meer werk ook netto meer overhoudt. Dat is pas idioot.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:44 schreef minilot het volgende:
Wat een idioot systeem is het soms toch ook hè?
Nou ja, nog even volhouden en dan kun je in elk geval mensen gaan blijmaken met reisliteratuur!
Ja en dan wil jij nog heel graag werken. Wanneer je iets minder gemotiveerd bent dan werkt een systeem als dit het in een uitkering blijven rondhangen natuurlijk ook nog eens in de hand.. Ik ben op zich een linkse hippie hoor, maar zulks klopt gewoon niet..quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Idioter is dat bij werk altijd moet doorberekenen of het loont, of juist een achteruitgang betekent. Het is met al die toeslagen en aanvullingen namelijk niet vanzelfsprekend dat je met meer werk ook netto meer overhoudt. Dat is pas idioot.
Was jij niet van D66? Dat durf je toch niet links te noemen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:20 schreef minilot het volgende:
Ik ben op zich een linkse hippie hoor
Ja het is ook allemaal nog best ingewikkeld als je van alle voordelen gebruik wil maken wanneer je daar geldtechnisch veel aan zou kunnen hebben. Dat gaat een hoop mensen die weinig inkomen hebben ook boven de pet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:20 schreef minilot het volgende:
Ja en dan wil jij nog heel graag werken. Wanneer je iets minder gemotiveerd bent dan werkt een systeem als dit het in een uitkering blijven rondhangen natuurlijk ook nog eens in de hand.. Ik ben op zich een linkse hippie hoor, maar zulks klopt gewoon niet..
Goed punt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Was jij niet van D66? Dat durf je toch niet links te noemen?
Daar zullen de bedrijven rond Arnhem blij mee zijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:40 schreef Vork het volgende:
Ja, pas als je zo erg diep bent gezonken en de bodem van de put hebt geraakt, dan pas komt er misschien eens iemand helpen. Maar ook dat is niet altijd even handig. Als ik hier de bijstand in zou moeten, dan komt dat in het geval van Arnhem gewoon neer op verplicht 5 sollicitaties per dag sturen.
Klopt. Het is schieten met hagel. Dergelijke sollicitatiebrieven komen op de grote hoop. Mensen zullen ook al heel snel geneigd zijn om een standaardbrief per dag naar 5 willekeurige bedrijven te sturen. De kans op resultaat is dan wel erg klein.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zullen de bedrijven rond Arnhem blij mee zijnWant dan krijg je dus echt héél veel ruis binnen op elke vacature.
25 vacatures per week,quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, pas als je zo erg diep bent gezonken en de bodem van de put hebt geraakt, dan pas komt er misschien eens iemand helpen. Maar ook dat is niet altijd even handig. Als ik hier de bijstand in zou moeten, dan komt dat in het geval van Arnhem gewoon neer op verplicht 5 sollicitaties per dag sturen.
Ja en als ik nou een serieuze vacature zie bij een bedrijf waar ik eerder een standaardbrief naartoe heb gestuurd, zou dat dan nog in mijn nadeel werken?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:02 schreef Pietverdriet het volgende:
25 vacatures per week,
Zoveel vacutures zouden er moeten zijn die bij je passen, en dan nog een goede motivatie schrijven, das best knap als je dan 5 per dag klaar krijgt.
Dit is eerder bedrijfje pesten.
Tja, maar denk niet dat bedrijven een databank bij houden met wie er gesoliciteerd hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja en als ik nou een serieuze vacature zie bij een bedrijf waar ik eerder een standaardbrief naartoe heb gestuurd, zou dat dan nog in mijn nadeel werken?
Die 25 vacatures worden dus 25 open vacatures dan en afhankelijk van je cv ben je op een gegeven moment natuurlijk ook wel door de bedrijven.
Ik heb nog tot augustus voordat ik in die ellende terecht kom. Dus er zijn misschien nog mogelijkheden. Ik ben bang dat ik dan eerst 4 weken niks krijg, als ik zo die plannen zie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, maar denk niet dat bedrijven een databank bij houden met wie er gesoliciteerd hebben.
Je kan 25 bedrijven aan wie je een hekel hebt dezelfde brieven blijven sturen.
En daarna moet je participerenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:17 schreef Vork het volgende:
Ik heb nog tot augustus voordat ik in die ellende terecht kom. Dus er zijn misschien nog mogelijkheden. Ik ben bang dat ik dan eerst 4 weken niks krijg, als ik zo die plannen zie.
Ja, ineens. Van het UWV mag ik nieteens participeren, want dat lijkt teveel op werken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daarna moet je participeren(terwijl je dus ondertussen allemaal problemen hebt gekregen door betalingsachterstanden/schulden omdat je 4 weken niets hebt gekregen).
Damn dit klinkt goedquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zijn een paar mooie stukjes kabaljauwfilet geworden die ik op de huid ga bakken.
Van de schalen van de garnalen een lekker sausje getrokken. (eerst even gebakken en geflambeerd in grand marnier).
De aubergines liggen nu in de oven te roosteren en daar ga ik straks met wat gebakken sesamzaad en knoflook, olijfolie en ras el hanout een pureetje van maken.
quote:
Uitvreter is ook gewoon een beroep.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Nu heb ik er niets tegen mensen de bijstand uit te krijgen, integendeel, maar ik zie dat ze de echte uitvreters zelden aanpakken. Zijn de medewerkers van de sociale dienst te bang voor.
Je begrijpt wel wat en wie ik hier op Fok bedoelquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Uitvreter is ook gewoon een beroep.
Ik ga regelmatig uit vreten.quote:
Hoop dat het gaat lukken!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
IPB'en deel 2 maar nu gaat t lukken.
Mn ouders gaan morgen hopelijk voor t eerst mee met mn zus. Naar Seoul! Ook voor het eerst.
Weet zeker dat het lukt. Er zijn nu nog stoelen over en toen ik wilde was t al een week met 40 overboekt + 13 IPB'ers waarvan uiteindelijk er maar 6 niet mee konden. Seoul is ook nog eens niet zo'n populaire IPB bestemming en als ze geluk hebben gaan ze zelfs businessclass. Tis maar tot dinsdag maar toch, hoe gaaf!
Maandag hebben ze een afspraak bij KSS (het voormalige kindertehuis waar zowel mn zus als ik een paar maanden zijn verbleven voor we naar NL vlogen). Denk dat het heel bijzonder voor ze wordt en ben superblij als ik een smsje krijg dat ze instappen![]()
Ik heb er ook altijd moeite mee/last van/teveel uit het raam gestaard (t) op schoolquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:46 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes gejat van @Taalvoutjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed. Zie bovenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed. Zie bovenFijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet het ook vooral niet tegenhouden.
Sterkheidsbaas van alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |