Ja, ineens. Van het UWV mag ik nieteens participeren, want dat lijkt teveel op werken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En daarna moet je participeren(terwijl je dus ondertussen allemaal problemen hebt gekregen door betalingsachterstanden/schulden omdat je 4 weken niets hebt gekregen).
Damn dit klinkt goedquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zijn een paar mooie stukjes kabaljauwfilet geworden die ik op de huid ga bakken.
Van de schalen van de garnalen een lekker sausje getrokken. (eerst even gebakken en geflambeerd in grand marnier).
De aubergines liggen nu in de oven te roosteren en daar ga ik straks met wat gebakken sesamzaad en knoflook, olijfolie en ras el hanout een pureetje van maken.
quote:
Uitvreter is ook gewoon een beroep.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Nu heb ik er niets tegen mensen de bijstand uit te krijgen, integendeel, maar ik zie dat ze de echte uitvreters zelden aanpakken. Zijn de medewerkers van de sociale dienst te bang voor.
Je begrijpt wel wat en wie ik hier op Fok bedoelquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Uitvreter is ook gewoon een beroep.
Ik ga regelmatig uit vreten.quote:
Hoop dat het gaat lukken!quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
IPB'en deel 2 maar nu gaat t lukken.
Mn ouders gaan morgen hopelijk voor t eerst mee met mn zus. Naar Seoul! Ook voor het eerst.
Weet zeker dat het lukt. Er zijn nu nog stoelen over en toen ik wilde was t al een week met 40 overboekt + 13 IPB'ers waarvan uiteindelijk er maar 6 niet mee konden. Seoul is ook nog eens niet zo'n populaire IPB bestemming en als ze geluk hebben gaan ze zelfs businessclass. Tis maar tot dinsdag maar toch, hoe gaaf!
Maandag hebben ze een afspraak bij KSS (het voormalige kindertehuis waar zowel mn zus als ik een paar maanden zijn verbleven voor we naar NL vlogen). Denk dat het heel bijzonder voor ze wordt en ben superblij als ik een smsje krijg dat ze instappen![]()
Ik heb er ook altijd moeite mee/last van/teveel uit het raam gestaard (t) op schoolquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:46 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes gejat van @Taalvoutjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed. Zie bovenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed. Zie bovenFijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet het ook vooral niet tegenhouden.
Sterkheidsbaas van alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |