Knut is meer van de bukkake.quote:
Mits het meisje een door een wildvreemde gedragen en een uit een automaat gekocht slipje over haar gezicht heeft getrokkenquote:
Leuke grapquote:Op maandag 24 februari 2014 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En in bad over z'n eigen gezicht heen schijten.
Die automaten zijn eigenlijk de voornamste reden van zijn Japan-liefde.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Mits het meisje een door een wildvreemde gedragen en een uit een automaat gekocht slipje over haar gezicht heeft getrokken
Ik ben benieuwd of hij wist waar die levende octupus die hij in de sushibar tegenkwam ingebracht moest worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die automaten zijn eigenlijk de voornamste reden van zijn Japan-liefde.
Knut is meer van de beoordelende partij. Vakjury.quote:
Vast wel, hier kijken we daar een beetje raar tegenaan, daar is het net zoiets als een broodje kroket halen.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij wist waar die levende octupus die hij in de sushibar tegenkwam ingebracht moest worden.
Ik snap nu ook waarom hij zijn benen niet scheert als hij gaat fietsen. Ontharing wordt in Japan niet bepaald geapprecieerd.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vast wel, hier kijken we daar een beetje raar tegenaan, daar is het net zoiets als een broodje kroket halen.
Doe eens normaal, debielquote:Op maandag 24 februari 2014 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En in bad over z'n eigen gezicht heen schijten.
Geen probleem. Laat dat maar aan mij over.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hele weekend is moeder de vrouw afwezigLekker wielrennen kijken.
Lans ik wil dat je haar wel in de gaten houdt met dat carneval gedoe.
Benno L is Nederlands, ik zeg toch ook niet dat jij je vergrijpt aan mongooltjes in een zwembad.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tubgirl is japans, deal with it.
Niet alleen de lusten van een land erkennen Knut.
Bedanktquote:Op maandag 24 februari 2014 15:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen probleem. Laat dat maar aan mij over.
Inktvis in een kut is ook Japans. Ik heb daar nog ergens een plaatje van. Even wachten tot GGMM weg is.quote:
Kom maar, ik heb tijgernootjes.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM moet echt eens normaal leren doen of ik zoek m op.
Ik heb zn adres.
Kut voor je. Ik heb tijgerballen.quote:
Pik voor je, ik heb tijgerbalsem.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kut voor je. Ik heb tijgerballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |