SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de special, gymmembers van de maand:
JB en Ethan![]()
hahah die nigges spele money maar ze zijn gew pussyquote:Op maandag 24 februari 2014 12:35 schreef Awesome_ het volgende:
Als wij zometeen gekaapt worden neem ik contact op met het hoogste orgaan!
Jij bent echt een goede user.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb de gymreeks voor een ramp behoed.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:36 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb de gymreeks voor een ramp behoed.
Nee, verafschuwd.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Waren jullie daar toch even bang?
hahah hey meisje doe normaalquote:
Gelukkig zijn jullie niet zo triest als Awesome_ dat je al maanden een OP klaar hebt staanquote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Waren jullie daar toch even bang?
Weet dat bij elk vol topic er een worstenvinger bij de 'nieuw topic' knop kan zitten. Vrees ons.quote:
'We are Anonymous. We are Legion. We do not forgive. We do not forget. Expect us.'quote:Op maandag 24 februari 2014 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet dat bij elk vol topic er een worstenvinger bij de 'nieuw topic' knop kan zitten. Vrees ons.
Haten op Awesome_quote:Op maandag 24 februari 2014 12:37 schreef Champy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie niet zo triest als Awesome_ dat je al maanden een OP klaar hebt staan
Wat is er gebeurd in dieetclub?quote:
Ik haat niet vriendje, ik praat gewoon feitenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Haten op Awesome_ [ afbeelding ]
Het ego, het krompquote:
Ik ben een kattenvrouwtje jaquote:Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Push. het volgende:
De tering, wat doen al die huisvrouwen hier
mmm worstenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet dat bij elk vol topic er een worstenvinger bij de 'nieuw topic' knop kan zitten. Vrees ons.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Doe die pics van die chicks eens in een spoiler joh
zit hier mobiel met alle gevolgen van dien
Je moet ff een TR zetten dat dat jouw persoonlijke eigendom is danquote:Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil wel betaald krijgen voor die pic van mij en JB in de OP.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
u w0t m8?
gwn iedereen in ze waarde laten tog? Leven en laten leven zei een wijs user hier ooit.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:41 schreef Klokov het volgende:
Ik vind het wel schattig hoor Awesome_, zoveel moeite in een OP steken en vervolgens niet durven posten. Dit toont dat je eigenlijk toch wel respect voor mensen hebt, ook in de Dieetclub.
Gelukkig krijgen mijn vingers al jaren krachttraining met harp spelenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
"Harp"quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen mijn vingers al jaren krachttraining met harp spelenmijn 10 slanke lichaamsdelen!
Wist je dat als je harp omdraait er dan prah staat?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen mijn vingers al jaren krachttraining met harp spelenmijn 10 slanke lichaamsdelen!
Dat was Wijssman zeker?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
gwn iedereen in ze waarde laten tog? Leven en laten leven zei een wijs user hier ooit.
u mad prah?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wist je dat als je harp omdraait er dan prah staat?
Harp spelen lijkt mij wel baas.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb lang drums gespeeld maar daarmee ben ik gekapt toen ik uit huis ging.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mijn respect voor jou.. Wat doe je?
Ok ..we spreken dit af..quote:Op maandag 24 februari 2014 12:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zou sluiten als ik jullie was.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ok ..we spreken dit af..
zaterdagmiddag kom jij met je harp bij mij thuis spelen, ik lig naakt op mijn chesterfield sofa en jij speelt, met niets meer aan dan een doorzichtige plastieken onderbroek, voornamelijk wat stukken drama van Tchaikovsky.
-Strawberry- komt een half uurtje later binnen zonder spreken, zonder kleding en begint mij onder begeleiding van jouw Tchaikovsky harp qlimax worsten te voeren alsof het druiven zijn.
Daarna neuken we alsof we grieken zijn de hele kamer dampend en nat, nemen we afscheid en geniet ik na met een heerlijk glas rode wijn uit het Barolo gebied.
deal?
Damn. Zelfs ik zou hier geen nee tegen kunnen zeggen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ok ..we spreken dit af..
zaterdagmiddag kom jij met je harp bij mij thuis spelen, ik lig naakt op mijn chesterfield sofa en jij speelt, met niets meer aan dan een doorzichtige plastieken onderbroek, voornamelijk wat stukken drama van Tchaikovsky.
-Strawberry- komt een half uurtje later binnen zonder spreken, zonder kleding en begint mij onder begeleiding van jouw Tchaikovsky harp qlimax worsten te voeren alsof het druiven zijn.
Daarna neuken we alsof we grieken zijn de hele kamer dampend en nat, nemen we afscheid en geniet ik na met een heerlijk glas rode wijn uit het Barolo gebied.
deal?
Soms eet ik wel eens aardappelen maar soms ook niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb lang drums gespeeld maar daarmee ben ik gekapt toen ik uit huis ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Soms eet ik wel eens aardappelen maar soms ook niet.Hebben allebei snarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Soms eet ik wel eens aardappelen maar soms ook niet.Ik kan wel van een harp genieten, ook wel van goede drumsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Het worst gedeelte kan geregeld worden.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ok ..we spreken dit af..
deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |