Hahaha hij lijkt me er toe in staat. Ik moet toegeven dan zal ik wel lachen.quote:
En gooit ze over het hek om die rotzakken te vergiftigen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij stalt zijn oliebollenkraam voor de deur.
denk dat r weinigs bio is aan die man zijn bollenquote:
Hij staat op de biomarkt met zijn kraamquote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij stalt zijn oliebollenkraam voor de deur.
Neem de tijd die je er voor nodig hebt.quote:
Helemaal mee eens. Dat is pas een sneakerd.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef Janeriksen het volgende:
[..]
Jimmy is de grotste nepperd van het hele stel. Kalme jongen uit hangen maar als het erop aan komt pakt ie mensen alleen maar op het zwakste moment. Om later in de discussies aan te komen met het ik ben al 39 en zo veel meegemaakt argument, en dan ook nog zeggen dat jij dat niet snapt en dat hij hoopt dat jij dit ooit gaat begrijpen. Mesen die zo de discussie aan gaan zijn niet serieus te nemen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef Achteraf-8 het volgende:
Nou Paultje.. Breek die loods maar af!! Alles mag kapot![]()
Keer of 20 heb ik het wel gehoord hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef Chanel5 het volgende:
Het valt me mee dat hij niet "ik wist het x 250.000" roept.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef itsme het volgende:
Zal gelijk een hele andere sfeer krijgen. Ben bang wel een stuk saaier. Moest toch ook vaak om hakim lachen.
Eerst vond ik hem ook walgelijk tot ik ging oplette hoe hij dingen deed. Was echt heel goed hoor. Hij kon enorm goed manipuleren en daar ik de mensen daar toch enorm dom vond, kon ik wel genieten van Haim zijn gemanipuleer.
Maar ook zijn humor. Lekkere galgenhumor.
Ik ben blij dat Emil er niet uit is, maar die heeft teveel fans hier om 'm m'n favo te maken, als ik dat al zou willen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:17 schreef notturna het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een reserve favo?
Moeten we je even troosten Toverheks?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef Toverheks het volgende:
ik zit ff in een hoekje heel hard te huilen
Ze vraagt het nu tenminstequote:Op maandag 24 februari 2014 12:20 schreef Chanel5 het volgende:
Mag ik er ook een van je, vraagt Andrea. Hebbert!!
Ja en werd toen heel raar neergezet door Pats omdat ie geld had gestolen dus ik ben benieuwd hoe ze op Hakim reageert.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, daar zegt je wat. Ik denk dat hij er pas over twee dagen in komt als de stemming op tv is geweest. Eerder was dat dezelfde dag maar Peter was ook pas een paar dagen later daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |