quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij stalt zijn oliebollenkraam voor de deur.
goed script, het gaat tenslotte om een utopia opbouwen daarin passen bad guys minder, gewoon slimem zet pom zo te proberen er nog iets utopiaans van te makenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef IM_Eddie het volgende:
The bad guy er nu al uit? Wat een slecht script
Hardnekkig als een schimmel(rat)infectiequote:Op maandag 24 februari 2014 12:17 schreef Starlie het volgende:
Iets zegt mij dat hij weer terugkomt.... Hardnekkig...
Thuis gaat heel die oliebollenkraam in de fik, jonguh!quote:
Jimmy is de grotste nepperd van het hele stel. Kalme jongen uit hangen maar als het erop aan komt pakt ie mensen alleen maar op het zwakste moment. Om later in de discussies aan te komen met het ik ben al 39 en zo veel meegemaakt argument, en dan ook nog zeggen dat jij dat niet snapt en dat hij hoopt dat jij dit ooit gaat begrijpen. Mesen die zo de discussie aan gaan zijn niet serieus te nemen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het een zeikerd, nu ook al weer de psycholoog uithangen
Hahaha hij lijkt me er toe in staat. Ik moet toegeven dan zal ik wel lachen.quote:
En gooit ze over het hek om die rotzakken te vergiftigen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef notturna het volgende:
[..]
denk dat r weinigs bio is aan die man zijn bollenquote:
Hij staat op de biomarkt met zijn kraamquote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Neem de tijd die je er voor nodig hebt.quote:
Helemaal mee eens. Dat is pas een sneakerd.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:19 schreef Janeriksen het volgende:
[..]
Jimmy is de grotste nepperd van het hele stel. Kalme jongen uit hangen maar als het erop aan komt pakt ie mensen alleen maar op het zwakste moment. Om later in de discussies aan te komen met het ik ben al 39 en zo veel meegemaakt argument, en dan ook nog zeggen dat jij dat niet snapt en dat hij hoopt dat jij dit ooit gaat begrijpen. Mesen die zo de discussie aan gaan zijn niet serieus te nemen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef Achteraf-8 het volgende:
Nou Paultje.. Breek die loods maar af!! Alles mag kapot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |