quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef laquinquetta het volgende:
Vraag me af of er psychische hulp voor Hakim beschikbaar is als hij alle fora gaat lezen
Het eerste flesje bier smeet die al kapotquote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef Klapskaats het volgende:
Afwachten hoe PaultjeCarglass zich gaat gedragen de komende dagen/weken
Eerst even de Telegraaf van zaterdag bij de boodschappen vandaag graagquote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef Starlie het volgende:
Nooit verwacht dat hij woord zou houden![]()
Nu nog Andrea en/of Charlotte eruit!!
Da's niet zo moeilijk. Wat ik net doortrok zat ook meer in dan in Gioquote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zit ook wel meer in dan leeftijdsgenootje Giorgio.
voor t eerstquote:
Je hebt toch wel een reserve favo?quote:
Oh dan komt dat ook goed.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef RVer het volgende:
[..]
Het eerste flesje bier smeet die al kapot
Laten we het hopen. Grote miskleun voor het programma deze beslissing.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:17 schreef Starlie het volgende:
Iets zegt mij dat hij weer terugkomt.... Hardnekkig...
Hij stalt zijn oliebollenkraam voor de deur.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:17 schreef Starlie het volgende:
Iets zegt mij dat hij weer terugkomt.... Hardnekkig...
Lijkt me een heel goed idee!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Eerst even de Telegraaf van zaterdag bij de boodschappen vandaag graag
Zie mijn post ^^quote:Op maandag 24 februari 2014 12:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet om gelijk te halen hoor, maar had ik nou nog ja gezegd tegen die fles wijn?
of op de biomarktquote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij stalt zijn oliebollenkraam voor de deur.
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:18 schreef Gert het volgende:
Interessant om te kijken hoe Paul zich nu in de groep gaat handhaven.
Want ze roepen wel allemaal dat hij "niet alleen" is, maar er zijn een hoop mensen die hem niet vetrrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |