O ja, daar zegt je wat. Ik denk dat hij er pas over twee dagen in komt als de stemming op tv is geweest. Eerder was dat dezelfde dag maar Peter was ook pas een paar dagen later daar.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef -sabine- het volgende:
Ben benieuwd naar Shownieuws of hoe dat ook mag heten.
Vooral hoe Hakim op de verhalen/waarheid van Andrea reageert.
neuj 1 dagje zegt hij zelf.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef notturna het volgende:
Nou dat word dagenlang liefdesverdriet van Paul in beeld.
hij heeft gezegd waar het op staat ook, niks verdiend, niks toegevoegd behalve gesteuk tjaquote:
Die hadden ze gister op dat vreugdevuur moeten pleuren.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef ansjovissie het volgende:
Gaat die heks weer stom zingen, neem dat wijf mee!!!
Zit ook wel meer in dan leeftijdsgenootje Giorgio.quote:
Die heeft kunnen streamen en kunnen zien hoe het gaat.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef freaky40 het volgende:
Wat een kankerzooi dit zeg. Hoe kan 1 zo'n pisgozertje die net komt kijken het hele programma naar de klote helpen.
Absoluut.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zit ook wel meer in dan leeftijdsgenootje Giorgio.
Niet om gelijk te halen hoor, maar had ik nou nog ja gezegd tegen die fles wijn?quote:
Goed onderbouwd. t was niet mijn favoriet die rat, maar zorgde wel voor gesteukquote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij heeft gezegd waar het op staat ook, niks verdiend, niks toegevoegd behalve gesteuk tja
Dat zou het kunnen zijn. Maar het kan ook zo zijn dat hij zijn vriend heeft gevonden in hakim. Ze hebben immers een overeenkomst met elkaar... scheldenquote:Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat jij Joey niet zo mag
de regie moest wel anders was gelijk alle gloofwaardigheid weg (als dat er nog was tenminste)quote:Op maandag 24 februari 2014 12:15 schreef Starlie het volgende:
Nooit verwacht dat hij woord zou houden![]()
Nu nog Andrea en/of Charlotte eruit!!
De Marokkaanse broer van Ludoquote:Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar toch... het is een fantastisch acteur die Hakim! Ik hoop op een rol in GTST voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |