Idd!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef bdd8 het volgende:
"Alles is om een reden, ook dit."
Ja, lamlul, die redenen heeft Joey net uitvoerig besproken
met honkbalknuppelsquote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef Toverheks het volgende:
Peter Harold en Lindy staan buiten Hakim op te wachten
Zeven weken uitgeslapen, veel beloofd en niets verdiend voor de groepquote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef ZodiaX het volgende:
Wat was Joey's reden om Hakim eruit te stemmen?
Rubbin' it in!quote:
Alles kapot!quote:
Als zij hem niet genomineerd hadden had die er nu niet uit gekund.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
ja die zaten achter hakim's gedrag ja![]()
Jimmy steukt niet, die sust alleen maar (op zijn dingetje met Emil na)quote:
Joey staat voor openheid en eerlijkheid en bovendien heeft Happie geen geld verdient voor de groepquote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef ZodiaX het volgende:
Wat was Joey's reden om Hakim eruit te stemmen?
Het was het uitloopje!quote:
Ik vind het een zeikerd, nu ook al weer de psycholoog uithangenquote:
Ik denk dat dat reuze mee gaat vallen.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zat er naast ja. Maar kut is het wel.
Vergeet ook niet: Niet eerlijk zijn en de groep negatief beïnvloeden.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zeven weken uitgeslapen, veel beloofd en niets verdiend voor de groep
ja dat is de enige reden achter alles ja, mooi zicht zo met je oogkleppen op?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als zij hem niet genomineerd hadden had die er nu niet uit gekund.
Zeker. Joey staat meteen sterk.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Joey staat voor openheid en eerlijkheid en bovendien heeft Happie geen geld verdient voor de groep![]()
Rake klappen
Misschien na m'n rouwperiodequote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gecondoleerd jongen, komt wel goed
Hakim heeft Lotte bezwangerd. Over 3 maanden zullen Lot en Paul een relatie krijgen, waarna hij het kind van Hakim en Lot zal helpen opvoeden.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef freaky40 het volgende:
Slecht voor het programma. Hoe kun je twee hoofdrol spelers uit elkaar halen.
Goed geslapen of niet ?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef freaky40 het volgende:
Wat een kankerzooi dit zeg. Hoe kan 1 zo'n pisgozertje die net komt kijken het hele programma naar de klote helpen.
Ik heb zo'n gevoel dat jij Joey niet zo magquote:Op maandag 24 februari 2014 12:13 schreef freaky40 het volgende:
Wat een kankerzooi dit zeg. Hoe kan 1 zo'n pisgozertje die net komt kijken het hele programma naar de klote helpen.
Bounty, bedoel je?quote:
het waren zulek buddiesquote:
Zijn fuckface staat me niet aan.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat jij Joey niet zo mag
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef ansjovissie het volgende:
Gaat die heks weer stom zingen, neem dat wijf mee!!!
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:14 schreef ansjovissie het volgende:
Gaat die heks weer stom zingen, neem dat wijf mee!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |