abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137120783
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Eerst viel ik nog veel af, Vet met name. Nu minimaal. Heb het idee dat vet wel minder wordt maar de weegschaal blijft vrijwel gelijk / iets verhoogd. Dus ws spieren. Merk het aan m'n maat 28 broek. Is te groot alweer.
Hm. Ik denk dat ik te weinig eet. Ten opzichte van vorige week zit ik nu al op +0,9. Netjes gegeten en gesport, enige verandering de laatste maand is dus dat ik meer ben gaan sporten. En bedenk me nu dat ik daar eigenlijk geen rekening mee heb gehouden wat betreft inname. Zit nu ongeveer op de 1500 elke dag.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_137120836
Ik kan juist echt niet meer spieren hebben (want ik sport nog steeds nauwelijks en super onregelmatig) maar mensen beginnen nu wel te vragen of ik af ben gevallen
Terwijl ik toch tussen een halve en 2 kilo zwaarder ben dan nu een jaar geleden (ligt aan de dag, maar ik kom er zeker niet onder)

En ik merk het zelf ook wel aan mijn kleren, ze vallen echt super

Dus ik snap er geen zak van maar ik ga er maar niet te veel over nadenken :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_137121031
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan juist echt niet meer spieren hebben (want ik sport nog steeds nauwelijks en super onregelmatig) maar mensen beginnen nu wel te vragen of ik af ben gevallen
Terwijl ik toch tussen een halve en 2 kilo zwaarder ben dan nu een jaar geleden (ligt aan de dag, maar ik kom er zeker niet onder)

Ik zou er ook niet teveel vraagtekens bij zetten en gewoon van genieten inderdaad haha :D ik heb het omgekeerde dus _O- snap er ook geen zak van.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:59:49 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137121106
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:47 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Hm. Ik denk dat ik te weinig eet. Ten opzichte van vorige week zit ik nu al op +0,9. Netjes gegeten en gesport, enige verandering de laatste maand is dus dat ik meer ben gaan sporten. En bedenk me nu dat ik daar eigenlijk geen rekening mee heb gehouden wat betreft inname. Zit nu ongeveer op de 1500 elke dag.
Hoeveel sport je in een week?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_137121150
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoeveel sport je in een week?
4 keer. En dan 10 min cardio, 30 min KT en 30 min Funxtion (soort indoor bootcamp).
pi_137121170
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:49 schreef rhubarbje het volgende:

Ik kan me niet precies voor de geest halen hoe jouw afvalpatroon was, maar ik krijg in het laatste half jaar zoveel opmerkingen of ik nog meer ben afgevallen, terwijl dat echt gaat om een kilo of 3-5. Niet weinig, maar de eerste 20 kilo zag niemand het. Ik merk dus dat mijn lichaam gewoon nog steeds zichtbaar verandert, en dat heeft gewoon wat meer tijd nodig denk ik.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:04:51 #207
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137121243
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:01 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

4 keer. En dan 10 min cardio, 30 min KT en 30 min Funxtion (soort indoor bootcamp).
Doe eens 2000 gaan eten. (No shit).

Ik sport ook 4x soms 5x. Eet om en nabij de 2300kcal en ik val nog steeds minimaal af. Vanmorgen 500gr ten opzichte van gisteren. Daarvoor 1,5 kg aangekomen. Dus ik val hoe dan ook nog af. Niet zo snel meer, maar val dus nog wel af. En ook omdat mijn broek alweer te groot is. Ik zou echt ff 2000 gaan proberen. En eiwitten voor je spieren.

Lol. Zeg net tegen een vriendin dat ik zo van Den Helder naar Julianadorp ga fietsen, ff langs de dierenwinkel.

7,2 heen 7,2 terug. Waarom ik dat zou gaan fietsen als ik een auto heb :D :')
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:06:17 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137121282
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:01 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik kan me niet precies voor de geest halen hoe jouw afvalpatroon was, maar ik krijg in het laatste half jaar zoveel opmerkingen of ik nog meer ben afgevallen, terwijl dat echt gaat om een kilo of 3-5. Niet weinig, maar de eerste 20 kilo zag niemand het. Ik merk dus dat mijn lichaam gewoon nog steeds zichtbaar verandert, en dat heeft gewoon wat meer tijd nodig denk ik.
Same. Bij mij zag niemand het de eerste 10. Je kan wel mooi mijn ribben zien nu.

Ik had bedacht echt een kei strak buikje te hebben nu, maar er zit nog wat vet op. Niet veel hoor, maar iets. Dus ik heb de cardio maar verhoogd. Hoi zomer :W
pi_137121310
Fuck, ik bedenk opeens superenthousiast dat ik weer geld heb, en dus weer kan gaan zwemmen, MAAR NU IS HET VOORJAARSVAKANTIE en dan is zwemmen echt geen leuke optie :(.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:08:50 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137121345
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:01 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Doe je ook dumbells trouwens met KT? Want ik heb KT handschoenen gekocht en mijn god wat een genot qua grip :P
pi_137121433
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:01 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik ben een echte jojo-er :P
Steeds een enorm goede periode met best wat er af en dan een slechte periode met een deel er weer aan (niet alles gelukkig)

Dus ik zit nog steeds in de min ten opzichte van mijn start punt, maar helaas even in de plus ten opzichte van een jaar geleden

Ik moet hier misschien ook even niet posten, want door omstandigheden kan ik gewoon niet sporten en ik heb sporten wel echt nodig om af te vallen
En ik vind het niet eens mega erg, want andere dingen gaan nu gewoon even voor
Dus misschien hoor ik hier gewoon even niet.
Maar ik probeer nog wel op mijn eten te letten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137121608
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Doe eens 2000 gaan eten. (No shit).

Ik sport ook 4x soms 5x. Eet om en nabij de 2300kcal en ik val nog steeds minimaal af. Vanmorgen 500gr ten opzichte van gisteren. Daarvoor 1,5 kg aangekomen. Dus ik val hoe dan ook nog af. Niet zo snel meer, maar val dus nog wel af. En ook omdat mijn broek alweer te groot is. Ik zou echt ff 2000 gaan proberen. En eiwitten voor je spieren.

Lol. Zeg net tegen een vriendin dat ik zo van Den Helder naar Julianadorp ga fietsen, ff langs de dierenwinkel.

7,2 heen 7,2 terug. Waarom ik dat zou gaan fietsen als ik een auto heb :D :')
Okay dan ga ik daar maar eens op zitten en kijken wat het doet :Y thanks!
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Same. Bij mij zag niemand het de eerste 10. Je kan wel mooi mijn ribben zien nu.

Ik had bedacht echt een kei strak buikje te hebben nu, maar er zit nog wat vet op. Niet veel hoor, maar iets. Dus ik heb de cardio maar verhoogd. Hoi zomer :W
Van welk gewicht kom je?

quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Doe je ook dumbells trouwens met KT? Want ik heb KT handschoenen gekocht en mijn god wat een genot qua grip :P
Ja in het begin dacht ik dat het aan mij lag :') maar daarna zag ik ook grote jongens struggelen met grip _O- Handschoenen zijn wel wat ja? Want als ik aan m'n derde set begin zit het er gewoon bijna zielig uit, alsof hij uit mn hand gaat flikkeren (voelt ook zo :'))
pi_137121620
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben een echte jojo-er :P
Steeds een enorm goede periode met best wat er af en dan een slechte periode met een deel er weer aan (niet alles gelukkig)

Dus ik zit nog steeds in de min ten opzichte van mijn start punt, maar helaas even in de plus ten opzichte van een jaar geleden

Ik moet hier misschien ook even niet posten, want door omstandigheden kan ik gewoon niet sporten en ik heb sporten wel echt nodig om af te vallen
En ik vind het niet eens mega erg, want andere dingen gaan nu gewoon even voor
Dus misschien hoor ik hier gewoon even niet.
Maar ik probeer nog wel op mijn eten te letten
Waarom zou je hier niet posten als je niet sport? Dat zijn er hier toch wel meer :Y
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:22:51 #214
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137121711
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:19 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Okay dan ga ik daar maar eens op zitten en kijken wat het doet :Y thanks!
Echt doen. En eerste week kom je misschien aan, daarna gaat het goed! Echt.

quote:
Van welk gewicht kom je?
98 kilo. Zit nu tussen de 72 en 73. Soms met uitschieters naar 71,5 of 73,5.
Met vetpercentage van 25,3. En ik moet eerlijk zeggen ik ben niet echt heel strak bezig momenteel :P

quote:
Ja in het begin dacht ik dat het aan mij lag :') maar daarna zag ik ook grote jongens struggelen met grip _O- Handschoenen zijn wel wat ja? Want als ik aan m'n derde set begin zit het er gewoon bijna zielig uit, alsof hij uit mn hand gaat flikkeren (voelt ook zo :'))
Ja! Dingen kosten geen reet. En is echt handig. Ook voor je polsen! Ik heb deze hiervandaan : https://www.24muscle.nl/i(...)ofessional-excl.html
pi_137121725
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:20 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Waarom zou je hier niet posten als je niet sport? Dat zijn er hier toch wel meer :Y
Omdat ik niet aan het diëten ben
Ik probeer niet aan te komen, maar that's it

Tot ik afgestudeerd ben want er zitten nu gewoon te weinig uren in een week om alles te kunnen doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:23:39 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137121731
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tot ik afgestudeerd ben want er zitten nu gewoon te weinig uren in een week om alles te kunnen doen
Ik dieet ook niet meer :P
pi_137121785
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik dieet ook niet meer :P
Ja omdat je 'klaar' bent :P

Ik ben nog niet op een kwart :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137121881
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik probeer ook niet te diëten, maar gewoon een gezonde levensstijl aan te houden en de slechte gewoontes af te leren :P Als jij motivatie en steun uit dit topic haalt of het gewoon leuk vindt, gewoon blijven posten!
pi_137121928
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:22 schreef Qwea het volgende:

[..]

Echt doen. En eerste week kom je misschien aan, daarna gaat het goed! Echt.

[..]

98 kilo. Zit nu tussen de 72 en 73. Soms met uitschieters naar 71,5 of 73,5.
Met vetpercentage van 25,3. En ik moet eerlijk zeggen ik ben niet echt heel strak bezig momenteel :P

[..]

Ja! Dingen kosten geen reet. En is echt handig. Ook voor je polsen! Ik heb deze hiervandaan : https://www.24muscle.nl/i(...)ofessional-excl.html
Netjessss _O_

En hoe weet je nou welke maat je nodig hebt van die dingen? Of kijk ik nu weer grandioos over een maattabel heen ofzo? :')
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:30:10 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137121935
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja omdat je 'klaar' bent :P

Ik ben nog niet op een kwart :P
Dieeten werkt niet :P
pi_137121959
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dieeten werkt niet :P
Zegt iemand die een hele tijd 1700 calorieen per dag heeft gegeten...
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:31:21 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137121972
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:29 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Netjessss _O_

En hoe weet je nou welke maat je nodig hebt van die dingen? Of kijk ik nu weer grandioos over een maattabel heen ofzo? :')
Nee dat was mooi, dat heb ik zelf moeten uitzoeken adhv dit : http://www.medicamarkt.nl/Maattabel

Ik heb een M :Y
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:33:26 #223
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137122046
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:30 schreef Zeester het volgende:

[..]

Zegt iemand die een hele tijd 1700 calorieen per dag heeft gegeten...
Dat is niet dieeten. Dieeten is in mijn ogen Sonja Bakkeren. En dan daarna weer in je oude gewoonte terug vallen.

Ik heb dmv minder kcal inname mijn gewicht verminderd maar heb ook mijn hele eetstijl omgegooid. Ik heb een compleet nieuwe eetstijl i.t.t wat ik had. En dat is niet voor tijdelijk. Minder kcal innemen is IMHO iets anders dan dieeten. Leuk dat je minder kcal inneemt maar als je dat doet tot je klaar bent en je gaat daarna weer je oude eetpatroon oppakken ben je er geen flikker mee opgeschoten. Ergo dieeten werkt niet.
pi_137122075
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat is niet dieeten. Dieeten is in mijn ogen Sonja Bakkeren. En dan daarna weer in je oude gewoonte terug vallen.

Ik heb dmv minder kcal inname mijn gewicht verminderd maar heb ook mijn hele eetstijl omgegooid. Ik heb een compleet nieuwe eetstijl i.t.t wat ik had. En dat is niet voor tijdelijk. Minder kcal innemen is IMHO iets anders dan dieeten. Leuk dat je minder kcal inneemt maar als je dat doet tot je klaar bent en je gaat daarna weer je oude eetpatroon oppakken ben je er geen flikker mee opgeschoten. Ergo dieeten werkt niet.
Mmm, dan hebben we een definitie-verschil te pakken, want voor mij is dieten bewust minder innemen dan je verbruikt. Dus ook gewoon je levenstijl veranderen, maar wel onder je verbruik eten. Verder ben ik het wel met je eens :D
pi_137122194
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:34 schreef Zeester het volgende:

[..]

Mmm, dan hebben we een definitie-verschil te pakken, want voor mij is dieten bewust minder innemen dan je verbruikt. Dus ook gewoon je levenstijl veranderen, maar wel onder je verbruik eten. Verder ben ik het wel met je eens :D
voor mij ook
en daar ben ik nu niet mee bezig

Ik eet maaltijden die lekker en goed bleken vanuit de tijd dat ik wel cal telde en ik hoop daarmee maar een beetje de schade te beperken
Af en toe voer ik een paar dagen in in mijn app om te kijken hoe het gaat en of ik een beetje redelijk bezig ben maar ik heb geen tijd en puf om het elke dag te doen

Ik ben al blij als er een dag voorbij is en dat ik niets heb laten liggen op professioneel vlak dus dat heeft echt even prioriteit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')