Ik wil hem ooook!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, you're that person... I see....
Mooi roze is niet lelijk trouwens.
Issie er ook in Crazy dog lady?quote:
Ik heb pardoes en pardijntje in halve liters van de Efteling en de oude, grote, sprookjesboommok die je ooit bij de chocomel kreeg. Da's tegenwoordig een kleintje, de afzetters.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mehehe die mokkenik heb een I
Berlin mok van een halve liter. Wel makkelijk om genoeg te drinken zo
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:16 schreef laiveneertiekje het volgende:
Dit is mijn mok vandaag:
[ afbeelding ]
Blond is ook awesome! Alleen jammer genoeg zo duurquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen grappige mokken. Alleen Blond Amsterdam mokken. Hoor ik er nu niet bij?
Die heb ik ook. Ik vond dat servies zo afschuwelijk en toen kreeg ik op mn achtiende een complete set van mn vader en zn vriendin (die gek op Blond isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen grappige mokken. Alleen Blond Amsterdam mokken. Hoor ik er nu niet bij?
+1.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:27 schreef Zeester het volgende:
Ow, en ik verlang ook echt zo naar ander fruit wat betaalbaar is, ben de appels, kiwi's, bananen en citrusvruchten zo beu!
Ja, vind ik ook hoor. Ik koop dan ook niets. Maar spaar ze wel, dus als mensen een cadeautje willen kopen kunnen ze altijd met een mok, kopje, whatever aankomen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Blond is ook awesome! Alleen jammer genoeg zo duur
Afschuwelijk alsin lelijk?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Ik vond dat servies zo afschuwelijk en toen kreeg ik op mn achtiende een complete set van mn vader en zn vriendin (die gek op Blond is)
Jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook hoor. Ik koop dan ook niets. Maar spaar ze wel, dus als mensen een cadeautje willen kopen kunnen ze altijd met een mok, kopje, whatever aankomen.Maar behalve de mokken staat alles gewoon mooi te zijn op een kastje.
[..]
Afschuwelijk alsin lelijk?
Eerst viel ik nog veel af, Vet met name. Nu minimaal. Heb het idee dat vet wel minder wordt maar de weegschaal blijft vrijwel gelijk / iets verhoogd. Dus ws spieren. Merk het aan m'n maat 28 broek. Is te groot alweer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Qwea? Toen jij net begon met krachttraining, ging het afvallen toen gewoon door of stagneerde je/kwam je wat aan voordat je verder afviel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |